FF Boulevard #9

Is dit echt haar quote of is dit een Hitlerquote? :stuck_out_tongue:

@Hejira Ik vind het wel makkelijk om Taylor’s succes omlaag te halen. Denk dat menig zangeres jaloers op haar is hoe ze haar eigen muziek weer van haar maakt.
En basic wins? Was jij geen enorme fan van Lana del Rey? De idool van elke Tumblr girl? :stuck_out_tongue:

23 likes

Genoeg geswift

Wat vinden jullie van de Barbie soundtrack?

Mat een sample van Aqua

17 likes

Charli :heart:

8 likes

Occasions zouden fan van haar moeten zijn, zoveel nummers over auto’s.

5 likes

Meh

10 likes

Ik vind het jammer dat het vooral korte nummers zijn. :cry:

Vind ik ook best saai.

6 likes

En Nicki Minaj :sob:

6 likes

Hahahaha dat zou wat zijn, maar nee komt gewoon uit het interview waarvan het screenshot is :joy:

3 likes

Die sample van Robyn (Cobrastyle) in dat nummer van Charli XCX, iconisch :ok_hand:

Wat zijn veel liedjes en albums trouwens kort tegenwoordig, of ligt het aan mij? Ik heb de afgelopen week dat album van Robyn weer veel geluisterd doordat die sample me er dus aan herinnerde. Bijna al die nummers zijn rond de 4 minuten. Terwijl dat nummer van Charli nog niet eens 2 minuten duurt, en voor mijn gevoel hebben wel meer popliedjes dat tegenwoordig. Albums van een halfuurtje en zo :confused:

4 likes

Maar echt, kan haar management geen spondealtje regelen

6 likes

Ben benieuwd naar de nummers van Billie Eilish en Lizzo

8 likes

Er is voor mij maar één echt Barbie liedje en die is van Aqua. Ik vind de versie van Nicki Minaj & Ice Spice echt vreselijk.

22 likes

Vind dat nummer super leuk maar ik hoor hem niet, waar zit ie?

3 likes

Al direct vanaf het begin, interpolatie?

2 likes

Dat nummer van Robyn is een cover van Teddybears, btw!

11 likes

Ew wat een verschrikking

6 likes

De generatie van nu heeft niet zo’n lange aandachtsspanne

6 likes

Haha ja ik zat al van huh, ik wist niet eens dat er een cover van dit nummer bestond, ik ken alleen de versie van Teddybears (heeft iemand anders er ook herinneringen aan dat dit vaak gedraaid werd in Paradiso, dat is altijd mijn eerste associatie bij Cobrastyle :joy:). Maar die versie van Robyn is blijkbaar heel snel na het origineel uitgekomen zie ik.

6 likes

Haha, ik wist juist niet dat de versie van Robyn een cover was, tot ik het op Spotify opzocht en die versie van Teddybears bovenaan stond :smile:

6 likes

Hahaha, ik heb juist altijd gelijk een associatie met de Melkweg! Daar werd dit nummer ook vaak gedraaid.

5 likes