Ja idd. En hoe kan het dan dat hij niet vastzit? Hoger beroep schorst toch niet de uitspraak in eerste aanleg?
Maar dit geeft dan wel weer een soort van hoop, haha
Wel in strafzaken volgens mij
De advocaat heeft inmiddels ook gereageerd
https://www.ad.nl/show/man-rens-kroes-veroordeeld-voor-verkrachting-hoger-beroep-loopt~ae06fefa/
Maar wie moet dan het mes op tafel overnemen
André van Duin is een leuke man hoor, maar ik vind dit geen geschikt programma voor hem.
Ja dat je dan niet weg rent. Ik kan het echt niet begrijpen dat je dan ook nog voor een kindje samen gaat. Wat vreselijk voor het slachtoffer en dan nog na 7 jaar in het hele proces zitten.
Gisteren geluisterd. Ze legt het heel goed uit, echt de moeite waard!
Dat verhaal over wat die Sid heeft gedaan is zo naar, ik kan me echt inleven hoe bang zij moet zijn geweest, en dan ook nog in je eigen huis.
Maar waarom mag dan iemand gewoon thuis afwachten wat het hoger beroep zegt? Stel je komt hem ook nog tegen als slachtoffer zijnde.
Ja dit, en hoe kan dat hoger beroep dan ook nog eens eindeloos gerekt worden, echt zo intens naar
Ik vind het ook zo stom dat haar foto steeds bij die artikelen staat. Ik zou echt denken, én bedankt dat ik het gezicht ben van deze situatie.
volgens mij is dit hier nog niet besproken; ariana grande gaat scheiden van haar man en is nu samen met ethan slater, haar collega in de wicked film. de (nu ex) vrouw van ethan zegt dat ariana hun hele gezin heeft verpest, ze hebben samen ook een baby.
hij is natuurlijk fout maar door de jaren heen hebben meerdere vrouwen gezegd dat hun vriend/man is vreemdgegaan met haar. mannen zijn sowieso trash wisten we al maar ik vind het wel echt heel onsympathiek van haar ook.
Hopelijk doet de video het, maar alle drama om deze man . I canât.
Wat is er leuk aan een Spongebob musical waarin Spongebob gewone kleren heeft?!
Denk dat Ariana vrij snel klaar is met hem, en dan is hij zn gezin kwijt, so jokeâs on him.
En als Ariana vaak flirt met andermans mannen is dat niet zo netjes, maar die mannen kunnen gewoon voor hun partner kiezen en haar afwijzen, gok dat Ariana ze niet drogeert en kidnapt.
De straf wordt pas geëxecuteerd als de uitspraak onherroepelijk is. Door het instellen van hoger beroep is de zaak niet onherroepelijk (definitief afgedaan).
Soms kan de straf wel meteen ingaan; als de gevangenneming wordt bevolen. Dat gebeurt alleen bij zeer veel bewijs ( kennelijk is dat er want anders kwam de rechtbank niet tot een veroordeling) en bij (even kortgezegd) herhalingsgevaar, vluchtgevaar en/of onderzoeksbelang. Onderzoeksbelang was er in de ogen van de rechtbank of OM niet, want zij kwamen sowieso al tot een einduitspraak. Kennelijk wordt vluchtgevaar en herhalingsgevaar ook niet aangenomen. (Geeft te denken; vluchtgevaar wordt vaak ontkend en onderbouwd met dingen als âhij is gehuwd, heeft een gezin⊠hij zal niet vluchtenâŠâ was dat de reden voor een geheim flitshuwelijk??)
Dat de zaak nu voortduurt komt door Roethof. Hij heeft getuigen laten horen. Ik vermoed dat hij zich beroepen heeft op Keskin jurisprundentie. Nieuw sinds 2016. Belastend verklarende getuigen (waaronder aangever) moeten op verzoek van de verdediging bijna altijd gehoord worden. Wordt vaak gebruikt om de boel te traineren of twijfel te zaaien.
Ik zag vorige week een filmpje over bij wie ze dit allemaal heeft gedaan en toen dacht ik echt girl wat doe je.
ik zeg meerdere malen dat die mannen fout zitten maar als je bewust iemand in een relatie probeert te verleiden vind ik je ook gewoon een naar persoon
Ik weet dat het zo werkt, maar wel echt een sad realisatie dat 's nachts half naakt naar buiten rennen en een man opsluiten in je huis niet genoeg bewijs is.
Denk dat er gewoon ook geen eerlijk systeem mogelijk is waarbij daders van zedendelicten wel kunnen worden berecht.
ariana heeft ook wel een slechte smaak in mannen zeg
Ja walgelijk