Ah wat triest dit zeg. Vond hem heel goed in Euphoria.
Ik ook! Zo’n goede acteur en was echt benieuwd naar wat er ging gebeuren na het einde van seizoen twee.
Ik snap volgens mij niet zo goed waarom mensen allemaal zo hard lachen om het feit dat ze nu gaat met iemand die SpongeBob speelde in een musical. Het is ook maar gewoon werk.
Dat hij zijn vrouw heeft verlaten (voor iemand die hem toch binnenkort weer gaat dumpen) heb ik wel een mening over maar ik vind het beetje raar dat mensen hem nu belachelijk maken om zijn rol in een musical. Ik zie het ook overal op TikTok.
Ik vind hem gewoon ongelooflijk onaantrekkelijk & cringe en het feit dat hij zijn vrouw verlaat vlak nadat zij bevallen is van zijn kind is ook geen aanwijzing voor een spetterende persoonlijkheid.
Heb echt nul medelijden met hem. En dat iets werk is maakt nog niet dat het er gewoon stom uit ziet.
Dat hij zijn vrouw heeft verlaten keur ik ook absoluut niet goed maar dat iedereen hem belachelijk gaat maken om zijn uiterlijk enz vind ik een beetje kinderachtig.
O niet enkel z’n uiterlijk hoor, ik vind heel die man kinderachtig. Maarja, smaken verschillen.
Enige wat je kan doen is lachen met zo een treurige situatie. Hoop dat zijn vrouw hem niet terug neemt na die paar weken, en een leukere, volwassenere man tegen komt.m
Dat soort mannen mogen in mijn ogen wel wat vaker belachelijk gemaakt worden.
Ik begon bij de nieuwste berichten met bijlezen dus van onder naar boven scrollen en ik dacht de hele tijd dat deze berichten over Rob Kemps gingen.
Maar dan zou je hem in het echt moeten ontmoeten om te voelen hoe zijn energie is en hoe hij overkomt. Misschien dat je dan wel een andere indruk krijgt. Op basis van een foto lijkt het mij wel moeilijk om iemand in te schatten.
Ben hier ook echt een beetje verdrietig over. Zo sneu.
Ik denk dat het sowieso gevaarlijk is om te denken dat je in kunt schatten of iemand wel of niet tot iets als verkrachting in staat is, van een foto of niet. Ook mensen die doodnormaal of heel leuk overkomen kunnen de vreselijkste dingen doen die je niet zou verwachten, dat is juist het enge. En andersom ook.
Je kan veel zeggen over Dave Roelvink, maar ik vind dit een heel verstandig besluit van hem:
TLDR: dat zijn zoon niet te zien zal zijn in zijn nieuwe reality show
https://www.instagram.com/p/CvUVMs1MFe4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Lizzo wordt aangeklaagd
woooow Lizzo is echt de allerlaatste persoon waarvan ik verwachtte dat ze evil zou zijn
Ja same!! Ze heeft zo’n lieve, zachte uitstraling. En ook omdat zij zich zo uitspreekt over diverse maatschappelijke problemen en zich daarvoor inzet 🥹.
Ja ik vind het echt walgelijk. Dit artikel is een stuk uitgebreider dan TMZ en ik ben echt geshockeerd.
The suit names Lizzo, whose real name is Melissa Viviane Jefferson, her production company and Quigley as defendants. In addition to accusations of a hostile work environment and sexual harassment, the suit brings claims for religious and racial harassment, false imprisonment, interference with prospective economic advantage and other allegations. Not every claim was brought against each defendant.
“The stunning nature of how Lizzo and her management team treated their performers seems to go against everything Lizzo stands for publicly, while privately she weight-shames her dancers and demeans them in ways that are not only illegal but absolutely demoralizing,” Zambrano said in a statement.
During the rehearsal, Davis was so fearful she’d lose her job if she went to the bathroom, she soiled her pants. She was given a see-through outfit with no undergarments to finish the performance, the suit says.
Hehhhh, maar dat ze mensen afkeurde om hun gewicht? Omdat ze te dik werden?? Begrijp ik dat goed? Dat is zo raar gezien het feit ze er een hele realityshow aan heeft gewijd met een zoektocht naar dikke danseressen.
Alvast een disclaimer: nee dat is niet het enige wst fucked up is
Oef, wat een heftige verhalen zeg. Zit het het met open mond te lezen.
De hele entertainment industrie is zo giftig als wat
Nooooooo niet Lizzo! Inderdaad echt de laatste persoon van wie ik dit verwachtte.
Wat ontzettend bitchy ieiw dat had ik ook echt niet verwacht van een dwarsfluit meid
Áls het waar is natuurlijk. In denk dat er genoeg mensen zijn die haar willen ‘pakken’ als dikke zwarte succesvolle vrouw.