FF Boulevard #9

Ja, dat is waar. Schrik er wel van hoe iedereen er bovenop duikt. Ik kan het niet goed uitleggen misschien.

6 likes

Ja dat bedoel ik inderdaad. En ook eens met je 2e stukje, dat betekent niet meteen dat het niet waar is, helaas.

Maar ā€˜ze’ zien de woke-mensen wel heel graag vallen.

4 likes

Jaaaaaa. Walgelijk :confounded:

4 likes

Ja ik vind het ook lastig, ik ben dus ook geneigd om sneller excuses voor Lizzo te maken of te twijfelen wat ik bij een witte man dus nooit zou doen. Moet ik echt op letten bij mezelf, maar zie het dus ook bij influencers etc gebeuren. Sowieso de zaak en meer info afwachten, maar moet bij mijzelf ook echt wel waken voor hypocrisie omdat dit iemand is die ik graag zie slagen ipv de zoveelste middelmatige witte man.

23 likes

Same, maar in het algemeen zie je dus precies het tegenovergestelde. Al die mensen die vraagtekens zetten als er weer een witte mannelijke celeb door de mand valt en ā€œHet zal wel door de vrouwen komen, die lokten het uitā€ opmerkingen zie je nu bijna niet. Mensen lijken het vooral HEEL satisfying te vinden dat uitgerekend zij nu aan de beurt is.
Akelig.

15 likes

ja, wat betreft marco borsato zie ik nog steeds dat veel mensen zeggen ā€œZOLANG IK GEEN BEWIJS ZIE GELOOF IK HET NIET!!!ā€.

2 likes

Maar ik vind het wel extra hypocriet eigenlijk als een woke persoon zich zo gedraagt dan wanneer een uitgesproken niet woke persoon dat doet…? Niet zo gek dan toch dat mensen extra verbaasd zijn

3 likes

Met dit soort beschuldigingen is voorzichtigheid altijd geboden, wie de beklaagde ook is.

Ik vind wel dat de details in dit verhaal zo extreem zijn, dat het heel moeilijk te geloven is dat iemand dit uit z’n duim zuigt, laat staan drie vrouwen uit een gemarginaliseerde gemeenschap.
Iedereen moet nu toch onderhand wel weten dat het een (vermeend) slachtoffer nagenoeg nooit iets oplevert om iemand te beschuldigingen. If anything, hun leven ligt in puin. Dit doe je echt niet alleen voor een paar centen of ā€œfameā€.

Ook meegenomen dat er meerdere mensen de ervaringen van de slachtoffers herkennen, onderandere de documentaire maakster die na twee weken bullshit van lizzo letterlijk is weggerend van het project, zegt echt wel iets.

21 likes

Nou… ik heb een flink aantal YouTube videos bekeken over de berichtgeving, en de comments liegen er echt niet om hoor.
Er zijn echt heel, heel veel mensen die haar met hand en tand verdedigen.

Zag een comment met 2000+ likes welke zei " no adult can be forced to do anything, they could’ve just walked away, they’re responsible for themselves".

Het is niet zo zwart/wit als je stelt, wellicht afhankelijk van waar je wat leest natuurlijk.

7 likes

https://www.ad.nl/show/taylor-swift-verdeelt-50-miljoen-euro-onder-crew-die-meewerkte-aan-haar-tour~afd4269f/

Even wat positiefs na al die Lizzo drama. Ik vind dit wel echt mooi. Het lijkt me heerlijk als je dit gewoon kunt doen, iemand een bonus van een ton kunnen geven.

32 likes

Lizzo is met een statement gekomen

https://www.instagram.com/p/Cvevdf9OTse/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

3 likes

Maar dan is het nooit goed. Ze had dit niet hoeven doen, maar ze doet het wel. Ze kon het ook zelf houden en haar vermogen nog forser maken.

14 likes

Zal vast fiscaalvriendelijk geweest zijn ook. #saltyme

12 likes

Kortom : ā€œZe liegen, soms moet je een naar mens zijn om kwaliteit te leveren, het spijt me niet dat ze zich zo naar behandeld voelenā€

Classy.

9 likes

Lijkt me toch sterk dat iemand liegt over in je broek poepen en een banaan uit iemand geslachtsdeel eten, niet echt fijne momenten voor iemand zelf.

5 likes

Ik heb destijds wel de videos gezien van lizzo en dr danswrs in de stripclub nou die waren best vulgair. Al die meiden deden wel leuk mee mja je weet natuurlijk niet hoe ze zich echt voelde.

4 likes

Plassen toch?

2 likes

Volgens mij is het niet makkelijk om danser te zijn en door te breken. Dus kan me best voorstellen dat sommigen meer doen dan ze zouden willen

19 likes

Ja, echt niet ok hoe ziek die wereld kan zijn.

5 likes

:grimacing:

4 likes