FF Boulevard #9

Maar dat verklaart het dweilen van de tapijt op stilettos nog niet.

6 likes

Er hoeft toch niet overal iets achter te zitten. Ze had wss die outfit aan hoorde die sound dacht ik wil een video maken wat ga ik doen
 oh een dweil ik doe wel even alsof ik dweil.
Want tiktokkers snappen dat het over de sound gaat en dat een paar mensen van het Viva light forum het niet snappen so be it

34 likes

De comments hieronder op tiktok vragen het zich ook af. De comment van Nyx vond ik wel geinig

8 likes

Wrijf het er maar in :sob::older_woman:t3:

4 likes

Het dweilen gaat denk ik om het bloed opruimen. Al heeft dat niet veel nut op een tapijt, maar het gaat om het idee haha.

6 likes

Gewaagd.

1 like

Jij bent toch van voor 1997? Dan ben je net zo goed een millenial aka boomer. Sowieso geen Gen Z. Dus wat is erger, een boomer die niet op TikTok zit omdat ze daar geen zin in heeft of eentje die graag Gen Z wil cosplayen?

21 likes

Een millenial die zich aangesproken voelt als een ander haar oud noemt.

12 likes

deden de generaties voor ons ook altijd zo moeilijk over generaties?

23 likes

@Soy.peor je hoort er gewoon bij!!

edit: oh nee ik kan niet lezen, ik las van 1997

4 likes

Hopelijk hadden die wat belangrijkers aan hun hoofd

7 likes

jazeker

8 likes

Ja die waren bezig met de wereld kapot maken.

Ik heb het trouwens niet over generaties. Maar jullie zijn oud van geest. Ik ken 70ers die nog hipper zijn dan sommige van jullie. Maar die hebben geen kinderen misschien ligt het daar aan.

20 likes

Spoken like a true 11-jarige? Haha meid r u ok? :woozy_face:

9 likes

Haha ik snap niet waarom ‘wij Millenials’ ineens te pas en te onpas worden geBoomeriseerd? Boomers zijn toch echt nóg 2 generaties eerder en totaal anders dan Millenials. En ja er is een generatiekloof tussen Gen Z en Millenials maar om ons nou Boomers te noemen slaat gewoon op stront

11 likes

Hahha allemaal triggered

40 likes

Het zal me allemaal een worst wezen

Over naar belangrijkere zaken

34 likes

afbeelding

23 likes

Love hoe serieus jullie t ook nemen haha.

13 likes

Oud van geest en lijf. Ik ken 70-ers die kwieker zijn dan ik

20 likes