FF Boulevard #9

Klopt.

En volgens een kennis van mij zijn kindermisbruikers de laagste in rangorde.

2 likes

Ik zal de rangorde niet ontkennen, maar ik denk dat dit alles wel groter gemaakt wordt dan dat het daadwerkelijk is (in de Nederlandse gevangenissen dan). Ik heb jarenlang met dezelfde doelgroep in groepsverband gewerkt en ik heb daar nooit agressie meegemaakt vanwege de gepleegde delicten. Wel agressie meegemaakt om de verkeerde boodschappen, niet gedane corvee of slecht gekookt eten :upside_down_face:

9 likes

Ik heb op een forensische afdeling gewerkt maar zodra de andere bewoners er achter waren gekomen dat 1 vroeger kinderen had misbruikt, kon hij daar echt niet meer wonen. Voor zijn eigen veiligheid is hij toen overgeplaatst.

Maar klopt dat de meeste ruzies gaan over corveetaken ed haha

8 likes

Denk dat het in het geval van Ian weinig nut heeft, media aandacht dit dat. Zoiets gaat natuurlijk ook gewoon als een lopend vuurtje door de gevangenis en vooral met de dingen die hij heeft gedaan.

4 likes

Ja in Amerika komen dit soort excessen vaker voor, ook omdat je daar gevangenisen hebt waar je enorm veel stapelbedden in een zaal hebt. Maar ook in Nederland loop je als zedendelinquent echt wel risico in de gevangenis. Er zijn altijd plekken waar geen camerabewaking is en niet elke bewaarder blijft objectief als ze iemands vergrijp kennen. Dit weet ik overigens uit eigen ervaring, en niet van een Amerikaans tv programma.

2 likes

Dit is toch ook die vrouw waar ze donaties voor vraagt?

2 likes

https://www.reddit.com/r/popculturechat/comments/15jw2rz/bella_hadid_shares_caregiver_go_fund_me_it/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=1

Ja sorry, moest ff zoeken hahaha

3 likes

Fijn dat we nu allemaal weten dat ze candida heeft en ik dacht dat parvo alleen iets met honden of paarden was.

9 likes

Moet dit echt gepost worden hier? Al gaat het nog het hele internet over, het lijkt me niet dat de vrouw waarover het hier gaat er blij mee is dat haar medische info hier (of waar dan ook) online staat.

2 likes

Ze heeft het zelf op haar Insta gepost

37 likes

Ik dacht dat ik laatst ergens las dat het een rookgordijn was vanwege een opname in rehab.

2 likes

Heeft niet iedereen candida in min of meerdere mate in zijn fauna

8 likes

afbeelding

22 likes

Maar dit lijstje is toch uit 2014? Of is dat geen datum wat daar staat. Hoe relevant is een diagnoselijstje van bijna 10 jaar oud als bewijs dat je “echt” ziek bent.

Anyhow, vind het ook wel sneu voor haar. Na een tijdje ga je natuurlijk ook geloven dat je echt hierdoor ziek bent.

4 likes

Oh wow dit had ik gemist van Yolanda, maar die is dus niet meer ziek? Ken de Hadids inderdaad vooral van de moeder met de amandel en lyme.

2 likes

Lisanneleeft? Die heeft nu echt een ander leven!

13 likes

Lisanneleeft! Ik volg haar niet, maar als je door haar Instagram heen gaat lijkt het wel alsof het goed met haar gaat gelukkig.

3 likes

Ja daarom moeten we met zijn allen aan de Jilly Juice!

1 like

Maar heeft die alternatieve geneeswijze dan wel geholpen bij haar? Want erna ging het wel beter met haar toch?

4 likes

Maar het lijkt wel alsof ze nu al een aantal jaar genezen is, dus voorgoed genezen. En dat het niet fluctueert bij haar.

6 likes