Oooh echt al die mannen zijn super problematisch. Dan heeft ze zeker wat op d’r kerfstok.
Ik snap echt niet hoe je deze conclusie trekt?
Vanwege de advocaat keuze? Daarom is ze fout?
Ik wist niet dat de keuze voor een bepaalde advocaat al aangeeft dat iemand schuldig/fout is
Als ik kijk naar Jonah Hill, Charlie Sheen, Cosby en Depp, waren dat allemaal zaken waarbij er bewijs was tegen hun (appjes, filmpjes, audio), en moest de advocaat dit ombuigen/ in twijfel laten trekken.
Dus het kan zijn dat deze man ook veel andere celebrity zaken doet, maar het klinkt toch als degene waar je naartoe gaat voor damage control.
Je gaat altijd naar een advocaat voor damage control. En natuurlijk gaat ze naar een advocaat die andere sterren vertegenwoordigd. Maar je conclusie slaat nergens op. Laat een rechter het uitzoeken of ze schuldig is.
of het klinkt gewoon als het beroep van, verrek, een advocaat
Love her, zij legt qltijd zo fijn uit
Erg jammer dat hij op dit moment nog leeft.
Ik dacht eerst whut. Want ken die hele vent niet maar i get it.
Het hele verhaal is zo misselijkmakend. Zag ook iets over een dier voorbij komen in een Engels artikel.
Helemaal eens. Volgens mij zijn kindermisbruikers in de gevangenissen sowieso verre van hun leven veilig.
Volgens mij heb ik weleens gelezen dat dit een misconceptie is omdat dit soort gevangenen vaak in een gesegregeerde groep zitten. Maar ik kan het mis hebben! (Ik hoop zelf dat jouw verhaal waar is eigenlijk, no mercy als je aan kinderen zit)
Ja ze zitten niet voor niks apart hè
Soms krijg je ook een andere naam toch? Of iniedergeval een andere reden waarom ze vast zitten.
In mijn ervaring valt dat wel mee, soms weten ze zelfs dat sommige gedetineerden voor zulk soort delicten zitten en dan gebeurt er niets.
In de gevangenis krijg je geen nieuwe naam. En als je iemands naam weet, kan je ook iemands delict op internet vinden. Dus vaak komt het wel uit. Ook bewaarders praten soms hun mond voorbij.
En al worden zedendelinquenten regelmatig op een aparte afdeling gezet, dat neemt niet weg dat ze kunnen worden aangevallen door gevangenen van die afdeling. Er is altijd een rangorde, zoals een moordenaar meer aanzien heeft dan een verkrachter, kijkt de verkrachter weer neer op iemand die wat met kinderen heeft gedaan.
Klopt.
En volgens een kennis van mij zijn kindermisbruikers de laagste in rangorde.
Ik zal de rangorde niet ontkennen, maar ik denk dat dit alles wel groter gemaakt wordt dan dat het daadwerkelijk is (in de Nederlandse gevangenissen dan). Ik heb jarenlang met dezelfde doelgroep in groepsverband gewerkt en ik heb daar nooit agressie meegemaakt vanwege de gepleegde delicten. Wel agressie meegemaakt om de verkeerde boodschappen, niet gedane corvee of slecht gekookt eten
Ik heb op een forensische afdeling gewerkt maar zodra de andere bewoners er achter waren gekomen dat 1 vroeger kinderen had misbruikt, kon hij daar echt niet meer wonen. Voor zijn eigen veiligheid is hij toen overgeplaatst.
Maar klopt dat de meeste ruzies gaan over corveetaken ed haha
Denk dat het in het geval van Ian weinig nut heeft, media aandacht dit dat. Zoiets gaat natuurlijk ook gewoon als een lopend vuurtje door de gevangenis en vooral met de dingen die hij heeft gedaan.
Ja in Amerika komen dit soort excessen vaker voor, ook omdat je daar gevangenisen hebt waar je enorm veel stapelbedden in een zaal hebt. Maar ook in Nederland loop je als zedendelinquent echt wel risico in de gevangenis. Er zijn altijd plekken waar geen camerabewaking is en niet elke bewaarder blijft objectief als ze iemands vergrijp kennen. Dit weet ik overigens uit eigen ervaring, en niet van een Amerikaans tv programma.