Dit is toch ook die vrouw waar ze donaties voor vraagt?
Ja sorry, moest ff zoeken hahaha
Fijn dat we nu allemaal weten dat ze candida heeft en ik dacht dat parvo alleen iets met honden of paarden was.
Moet dit echt gepost worden hier? Al gaat het nog het hele internet over, het lijkt me niet dat de vrouw waarover het hier gaat er blij mee is dat haar medische info hier (of waar dan ook) online staat.
Ze heeft het zelf op haar Insta gepost
Ik dacht dat ik laatst ergens las dat het een rookgordijn was vanwege een opname in rehab.
Heeft niet iedereen candida in min of meerdere mate in zijn fauna
Maar dit lijstje is toch uit 2014? Of is dat geen datum wat daar staat. Hoe relevant is een diagnoselijstje van bijna 10 jaar oud als bewijs dat je “echt” ziek bent.
Anyhow, vind het ook wel sneu voor haar. Na een tijdje ga je natuurlijk ook geloven dat je echt hierdoor ziek bent.
Oh wow dit had ik gemist van Yolanda, maar die is dus niet meer ziek? Ken de Hadids inderdaad vooral van de moeder met de amandel en lyme.
Lisanneleeft? Die heeft nu echt een ander leven!
Lisanneleeft! Ik volg haar niet, maar als je door haar Instagram heen gaat lijkt het wel alsof het goed met haar gaat gelukkig.
Ja daarom moeten we met zijn allen aan de Jilly Juice!
Maar heeft die alternatieve geneeswijze dan wel geholpen bij haar? Want erna ging het wel beter met haar toch?
Maar het lijkt wel alsof ze nu al een aantal jaar genezen is, dus voorgoed genezen. En dat het niet fluctueert bij haar.
Ik heb vroeger op een ander forum gezeten waar ook iemand Lyme had en ik had haar vorig jaar opgezocht want ze deelde er vaak veel over en zat toen echt op het randje met hoe slecht het met haar ging. Dacht laatst weer eens te kijken hoe het met haar ging en ze is gewoon helemaal beter en heeft zelfs een baby gekregen
Als dit nog steeds gaat over Lisanneleeft, die is niet volledig ‘genezen’ als ik het zo lees. Ze houdt nog steeds een blog bij en geeft daar regelmatig aan dat ze moet bijkomen van een weekendje weg, eerder naar bed gaat, veel moet uitrusten, dagen in bed doorbrengt etc.
Een vriendin van mij heeft het gehad (ook bij de Lyme poli geweest waar ze het konden bevestigen). Zij is een jaar echt ziek geweest, zo erg dat je dacht komt dit ooit goed. En die is ook helemaal beter nu en gewoon weer aan het werk en alles. Heeft geloof ik alleen een gevoelige rug eraan overgehouden.
Bedoel je het girlz forum?
Ja!