FF Boulevard #9

Ze had het uitgemaakt maar daarna had ze toch ‘schijt’ aan de mening van anderen.

Maar goed: ik hoop voor haar dat ze deze goorlap verlaat, maar het is wel stom hoe veel mensen meteen naar haar kijken. Ik kan het niet goed uitleggen maar tuurlijk gaat het weer meteen over wat zijn vrouw doet, terwijl zij niet degene is die is veroordeeld

@JustinBieber heb het niet over jou trouwens, want niet gek dat je benieuwd bent. Maar meer over de mensen die haar nu bestoken met nare berichten

18 likes

Ja echt zo typisch weer hoe velen (en dit zijn ook vooral vrouwen die dat doen) meteen hun focus van DE DADER naar de vrouwen om hem heen verplaatsten. Het lijkt toch nog erg moeilijk te zijn om een man gewoon voor 100% verantwoordelijk te houden…alsof het interessanter is om de vrouwen dan maar weer te straffen en die voor van alles en nog wat neer te halen.

14 likes

Als ik het vonnis goed begrijp moet hij behandeling ondergaan, en dat lijkt me heel goed. Iemand die dit contact geeft met minderjarigen en achteraf niet kan zeggen dat hij ongelooflijk fout bezig was en het nooit had mogen doen kan imo wel wat gesprekken gebruiken

29 likes

Ik weet niet of ik hier ook mee bedoeld werd maar zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik vind hem 100% verantwoordelijk en niemand om hem heen. Vind het heel sneu voor igone en zou niet graag in haar schoenen staan. Het is toch de vader van haar kind en het lijkt me vreselijk om zoiets over je partner te ontdekken. Zo bedoelde ik in ieder geval mijn post. Had het gevoel dat ik dit moest uitleggen, geen idee waarom precies.

3 likes

Wacht, hebben zij ook een kind samen?

1 like

Nee

12 likes

Ik dacht al, gelukkig. Want 1 kind leek me genoeg wat dit mee krijgt :sweat_smile:.

1 like

Oeps dat dacht ik🙈

" Strafoplegging

Verdachte heeft tijdens de zitting verwezen naar de gevolgen van de #metoo-beweging voor de filmindustrie en naar de vrije seksuele moraal die in zijn beroepsgroep zou gelden."

:face_vomiting:

2 likes

Ik moet door deze zaak ook weer denken aan Kaj van der Ree. Die min of meer van hetzelfde werd beschuldig en 3 jaar later nog steeds gecanceld is (en terecht).
Maar die had in ieder geval nog een laatste greintje fatsoen gevonden om z’n fouten toe te geven en excuses aan te bieden.

12 likes

Eh ja maar hij is laatst bij een tattooshop gaan werken en toen ging ie weeeeer achter jonge meisjes aan ofzo?
Was Yvonne Juice iig Bizarre verhalen over Kaj van der Ree duiken op: "Tattoo-artist en dwingt vrouwen tot..."

7 likes

Nevermind

5 likes

Misschien dacht je aan Rens Kroes die zo stilletjes is getrouwd met haar vent en een kind ermee kreeg na zijn veroordeling

10 likes

Nee daar was ik niet mee in de war.

6 likes

Ah oké, ik zelf wel :upside_down_face:

6 likes

waaattt lees nu net dat Queen of Jetlags een affaire zou hebben met Thijs Römer?

3 likes

Thijs wie?

2 likes

Thijs Römer

2 likes

APA bronvermelding aub

24 likes

Ik heb er een gevonden:

8 likes