Haha je was toch ook gewoon serieus, tot @Lula je aansprak
Maar maakt niet uit verder, ik omarm het boomerschap als millenial volledig. Ieder zijn ding
Haha je was toch ook gewoon serieus, tot @Lula je aansprak
Maar maakt niet uit verder, ik omarm het boomerschap als millenial volledig. Ieder zijn ding
Haha love it dat het woord kwiek ook echt valt nu
Haha ik ben officieel Gen Z maar voel me dat dan weer niet helemaal, ben denk ik meer ertussenin (tussen millenial en Gen Z). Heb bijvoorbeeld geen TikTok etc maar snap al die grappen en trends opzich wel.
Haha ik heb hetzelfde. Wij zijn âzillennialsâ¨â, lekker special snowflake.
Haha ja dat. Als het over generaties gaat voel ik me nog het meest pechgeneratie
whoohoo
Nee joh haha. 9 van de 10 keer zit ik hier mega te overdrijven om jullie op de stang te jagen. Wat heel goed werkt tho.
Iâm old. I donât care. Call me your favourite granny.
Ik heb van mân Gen Z-collega geleerd die âok Boomerâ tegen mij zei dat dat tegenwoordig niet per se meer met de feitelijke leeftijd te maken heeft maar met hoe je over komt.
Ik gooi deze weer in de mix
Ja dat snap ik, maar ik ben het er niet mee eens haha. Ik vind het zo âik ben 20 en ik weet alles en iedereen die ouder is dan ik is afâ - vibes als iemand snapt wat ik bedoel
Ja true
Nog even over Marc Marie en Aaf⌠ik vind dus dat hij zelf.continu âuitdeeltâ, maar zelf totaal niet kan incasseren en dat vind ik echt irritant. Aaf kan dat trouwens echt heel goed.
Ik ben gewoon in shock dat ik ouder dan jou ben wtfffff
Kan je wiet voor me kopen.
Ja heeel erg! Hij snauwt iedereen af (ook Aaf) maar is zelf heeeeel snel op zân teentjes getrapt.
En ik boomertje maar denken dat er iets speelt in celebrity landâŚ
Ik ga weer breien
Het is een agressieve vorm van dementie (dat volgens mij erfelijk is). Het is verschrikkelijk voor hem en zijn familie omdat mee te maken. Hij was al gediagnosticeerd met afasie
Oh ja ik vond het ook zo dom hoe gepikeerd hij was over zijn persiflage in de TV-kantine. Dat vond hij zooo onaardig. En dan moet je hem horen over allerlei mensenâŚ