FF Boulevard #9

Er keek zeker een miljoen mensen naar chateau meiland hè? Alleen het laatste seizoen was minder

2 likes

Ik denk dat veel mensen zich dat ook afvragen over die biografie van Gordon, maar ik heb dat boek gelezen en ik heb er echt intens van genoten.

(Wel via storytel, kopen ging me dan toch te ver)

De boeken van de Meilandjes heb ik overigens wel overgeslagen.

6 likes

Haha Paul de Leeuw ging tijdens ranking the stars vaak wat zinnen voorlezen uit dat boek. Ik lag dan al helemaal dubbel dus snap dat je er van hebt genoten. Lijkt me echt de ultieme guilty pleasure.

Ik ken trouwens iemand die voor Gordon werkt, in 1 van zn restaurants ofzo en Gordon geilt echt gewoon genant veel op hem. Zo onprofessioneel allemaal. Ik denk zelfs als die jongen niet kon koken hem alsnog als chef had aangenomen. Hij videobelt hem ook vaak enzo en echt oh my days.

Lees ook hoeveel zelfmedelijden hij heeft:

https://www.ad.nl/show/zeven-pittige-uitspraken-uit-de-biografie-van-gordon~a7c2d108/

10 likes

Is het tegenwoordig een must om de cover van je biografie zwart te maken met een gare foto van jezelf op de voorkant? Net alsof diegene is overleden

Kom met wat origineels

8 likes

Hahahah oh wat een teksten, genant zeg

5 likes

Haha ik wist niet dat Gordon überhaupt zijn eigen biografie had (maar hoe kan het ook anders), maar die teksten inderdaad. Dat gedeelte over John Ewbank ook wtf.

12 likes

Hahaha ik moest ook gieren om dat boek. Ik vond het verhaal over de affaire met zijn (vrouwelijke) huisarts ook zo wonderlijk.

10 likes

Dit was echt genieten ja, heb hem in 3 uur op het strand uitgelezen

8 likes

Same :rofl: @ Zandvoort

7 likes

Is er nog wat nieuws bekend dan? Zou me echt zwaar voor schut voelen als ik Sander was. Notabene de vriend die je trouwde die dan met je vrouw gaat. Echt no shame die twee.

7 likes

Ik lees net dat Rob Kemps met Stephanie Klaver gaat samenwonen. Hij is laatst gescheiden van zijn vrouw. En dat is schijnbaar de zus van Kimberley Klaver, die weer met de man van Anna Liss ervan door ging.

Lijkt mij ook een interessant familie, die Klavertjes.

19 likes

Rob Kemps ging wel vreemd met haar he, voordat ze gingen scheiden

Maar idd er zijn zeker mannen in dit verhaal

7 likes

Naja twee zussen die een getrouwde man “afpakken”
De strekking is wel duidelijk toch

Maar zoals ik al zei er zijn zeker ook mannen in dit verhaal

9 likes

Daarom zet ik het tussen aanhalingstekens

4 likes

Kimberley Klaver ging er vandoor met de man van haar beste vriendin. Vervolgens ontkende ze ooit vriendinnen te zijn geweest.

22 likes

Haha ja die heeft wat goed te maken :sweat_smile:

8 likes

Dat publiekelijk alles delen is ook zo naar inderdaad, alsof je ex dat allemaal moet willen zien.

Volgens mij was hij eerder ook erg prive, weet nog dat hij toen best laat naar buiten bracht vader te zijn geworden enzo.

1 like

:notes: he had it coming, he had it coming, he only had himself to blameee :notes:

4 likes

Gedeeld leed is half leed, alsjullieblieft :heart:

29 likes

Oh wie is dit?!
Oh is het Ye :sweat_smile:

6 likes