FF Boulevard #9

Ik ben al sinds deze ochtend bezig om die fotoreeks te vergeten. Was ook echt op een druk stuk en ik kan er niet over uit hoe erg zij op Kim K lijkt. En op andere foto’s weer op Pete Davidson. Echt een mindfuck.

12 likes

Kanye West, Kanye West’s blote kont en de eleboog van zijn vrouw die hem een bj geeft terwijl ze door Venetië varen. :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

20 likes

Met allemaal mensen om hun heen :sob:

2 likes

In Kim’s wedding country of all places smh

38 likes

Ik zag eerst de arm niet, dus ik dacht Ye heeft wel wilde fashion keuzes :joy:

9 likes

Oh ja! “That is not Kanye!”

6 likes

En haar moeder zat ook op die boot toch??

Ze zien er uit alsof ze in een rare film zitten

5 likes

Z’n vrouw zit verderop op die boot…

2 likes

Dus een andere vrouw dan zijn eigen gaf de bj bedoel je?

Maar wat zien ze er belachelijk uit ook, hij steeds op zijn sokken met die doek over zijn gezicht en zij ook altijd mat dat t-shirt over haar haar of hele gezicht

1 like

Ja, die incognito vrouw zit op een van de foto’s vlak voor hem en zijn vrouw verderop in de boot…

3 likes

Bijzonder dat daar niks over gezegd wordt, dan bedoel ik de andere vrouw en de bj! Alleen Kanye’s blote kont :cowboy_hat_face:

4 likes

Huh ik lees dat hij gewoon met zn vrouw op de boot zat + een gewone vriendin.

3 likes

Censori is een ironische achternaam, als je dit in het openbaar doet.

15 likes

Waarom staat wife tussen aanhalingstekens

6 likes

ik denk hierom:

The head-turning twosome — who “married” in a non-legally binding wedding ceremony in January

4 likes

Oh dat zou ook kunnen, misinterpretatie van mijn kant. Maar toch bijzonder met je billen bloot in een boot (:clown_face:) met anderen erbij.

4 likes

Waar staat dat het haar moeder is?

1 like

Whatever floats his boat…

15 likes

Ik vind iemand pijpen in gezelschap bijzonderder dan in je blote kont zitten, maar misschien ligt dat aan mij.

47 likes

Ik zie het al helemaal voor me dat zijn fasjun broek geen gulp had en dit de enige optie was

3 likes