FF Boulevard #9

29 en 23 is toch ook een prima leeftijdsverschil?

13 likes

19 toch? Hij en Gigi schelen 6 jaar, Gigi was toen 13.

Of bedoel je dat je als Disney ster 2 jaar jonger oogt haha

Over het leeftijdsverschil met Sophie Turner moet dat kennelijk in context worden geplaatst. Zij was net 20 en hij 27 toen ze iets kregen, hij al gepokt en gemazeld als Disney ster, sterke familie basis. Zij net opkomend bij GoT en erg dealend met zelfbeeld (waar ze zelf open over was) en ook uitspraken deed over haar kwetsbaarheid. dat ze door hem in therapie ging etc en erg op hem bouwde. Hij gaf aan: als je niet aan jezelf gaat werken, kan ik niet met je zijn. Ze is ook bij Dr Phil geweest in 2019. Ze trouwden datzelfde jaar, dag voor bruiloft was het 1 dag uit omdat ze allebei cold feet kregen

Joe wilde vorig jaar naar Florida verhuizen terwijl zij met de kinderen graag liever naar Uk wilde. Hij tourt heel veel en zij is ver van LA, dus lastig voor haar carrière. Veel alleen met kinderen thuis. Dus is die relatie gelijkwaardig, wordt er gezegd (voor zover je dat kunt inschatten).
Bron; Reddit - tot vannacht wist ik echt helemaal niets van deze 2 maar ik verveelde me

36 likes

hahaha snelle leercurve wel :stuck_out_tongue:

Waar op reddit lees je dit? Ik ben ook wel toe aan afleiding

3 likes

dacht heel even dat hier ‘Urk’ stond

49 likes

Nou, Florida ook…

15 likes

Ja ook!

2 likes

Florida is wel een beetje het Urk van de VS soms

25 likes

Haha en ze droegen altijd van die purity ringen toch?

4 likes

Idd op Fauxmoi pagina!
@Cookie05

Ze zijn nu alle persberichten rondom Joe en Sophie ah analyseren, smerig spel aldus de redditors

4 likes

Volgens mij alleen in hun beginjaren

4 likes

Nah de meeste zijn allemaal van die secret Chris Pratts hoor.

3 likes

haha ja dat moest van disney toch of was dat alleen bij south park

3 likes

De papieren zouden nu echt bij de rechtbank zijn ingediend

4 likes

Vind het echt niet oke dat hij het meteen zo neerzet alsof het haar schuld is. Zie al verschillende berichten uit zijn kant dat zij niet voor de kinderen zorgt op dit moment (omdat ze aan het filmen is) en dat hij er alles aan gedaan zou hebben om het te laten werken. Zijn PR-team draait overuren op het moment. Laat haar gewoon met rust.

14 likes

Ik vind het ook wel een naaistreek om de scheidingspapieren in te dienen wanneer zij in het buitenland aan het werk is. Kon dat niet eerder of later?

8 likes

Ja precies. En ook dat hele “she likes to party and he likes to stay home” waar is dat nou weer op gebaseerd? Lekker haar in een slecht daglicht neerzetten

7 likes

6 likes

Ik las net een bericht ‘Sophie Turner in bar, drinking shots days before divorce is announced’
en dat bleek een wrap party te zijn van een film/serie. Echt hoe zielig zijn mensen als ze haar daarop gaan veroordelen.

17 likes

Ik veroordeel eerder Joe Jonas dat hij in z’n broek heeft gekakt tijdens een concert. En vervolgens denkt dat dit een leuke anekdote is om te vertellen aan de media

7 likes

Alweer? Was hij niet laatst ook al weer srtm (single ready to mingle)

2 likes