FF Boulevard #9

Ik zag dit voorbij komen op insta en ik denk niet dat ik dat interview aan kan.

45 likes

Ik ben het eens met Frietkoning

64 likes

Heb het niet voor niks meteen geliked haha. Maar veel andere comments zijn wel om te huilon.

17 likes

Het is ook echt verschrikkelijk. Totaal geen zelfinzicht, de wereld is tegen zijn ‘soort’ (oude witte man) en zielig zielig. Werd er kwaad van.

10 likes

Werden types als hij maar eens écht gecanceld. Ze kunnen juist voortdurend hun jankverhaal overal doen.

Hij is zooooo’n exemplarische boomer. In de nieuwste Mediameiden podcastafl. hoorde ik dat bij de NPO seizoensopening alleen vegetarische hapjes waren (goed bezig), maar dat Jan Slagter vertelde meteen erna naar de Mac te zijn gereden om 2 cheeseburgers te bestellen!!1

10 likes

Ik vind dat interview echt een aankondiging van zijn comeback. Zo van: voordat ik terug op tv kom, moet ik eerst even door het stof. En dan is bij dezen die horde genomen en is ie over een paar maanden weer op de buis alsof er niks gebeurd is.

Met een beetje cancellen is in dit soort gevallen m.i. niks mis.

15 likes

Ik geloof het in zekere zin wel hoor. Ik denk echt dat hij daar amper ooit echt op is aangesproken, en ook dat het hem totaal niet interesseerde wie er werkte of hoe het met ze ging. In die zin “weet” je het dan inderdaad niet, omdat het je niets kan schelen.
Ik heb zelf niet bij dwdd gewerkt, maar hoor het mijn oude bazen op redacties waar “het verloop hoog is” zo zeggen.

10 likes

Is dit die man die tegen dieren praat bij de loenatiks?

6 likes

Bijna wel he

Best een lekkerding

5 likes

Uuugh nee Jan! Mannen als jij waren altijd al de dader, we leven in een tijd waarop jullie er ein-de-lijk op worden aangesproken🖕

11 likes

Ik kwam hem laatst tegen! Hij liep met een hele grappige hond, dus ik zei tegen degene waarmee ik was ‘wowwww kijk die hond!!’ Waarop hij zei ‘ja wowww kijk ook vooral even naar de man die erbij hoort’ :smiling_face_with_tear:.

Zijn hond lijkt overigens erg op hem, een grote wit grijzige poedel geknipt als een poedel met van die opgeschoren pootjes en een bos krullen op zijn kop.

16 likes

Dat ik het wel passend zou vinden dat hij gewoon niet meer op tv komt door hoe zich gedragen heeft en niet na 1 slecht interview straks weer op tv is (waar ik voor vrees).

4 likes
4 likes

Heb dit altijd een aparte relatie gevonden. Zij was echt 19 en hij iets van 27. Ze hebben ook super snel kinderen gekregen. Maar goed, schijnbaar was Joe ook al geĂŻnteresseerd in Gigi Hadid toen ze pas 13 was đŸ« 

11 likes

Igone heeft wat van zich laten horen, moet een lastige tijd voor haar zijn

11 likes

Super snel valt wel mee toch?

De 34-jarige zanger en 27-jarige actrice zijn sinds 2016 samen en trouwden in 2019 in Las Vegas. Hun eerste dochter werd in 2020 geboren en in 2022 kreeg het stel nog een dochter.

3 likes

Hmm ja, denk omdat ze toen pas 23 was

3 likes

29 en 23 is toch ook een prima leeftijdsverschil?

13 likes

19 toch? Hij en Gigi schelen 6 jaar, Gigi was toen 13.

Of bedoel je dat je als Disney ster 2 jaar jonger oogt haha

Over het leeftijdsverschil met Sophie Turner moet dat kennelijk in context worden geplaatst. Zij was net 20 en hij 27 toen ze iets kregen, hij al gepokt en gemazeld als Disney ster, sterke familie basis. Zij net opkomend bij GoT en erg dealend met zelfbeeld (waar ze zelf open over was) en ook uitspraken deed over haar kwetsbaarheid. dat ze door hem in therapie ging etc en erg op hem bouwde. Hij gaf aan: als je niet aan jezelf gaat werken, kan ik niet met je zijn. Ze is ook bij Dr Phil geweest in 2019. Ze trouwden datzelfde jaar, dag voor bruiloft was het 1 dag uit omdat ze allebei cold feet kregen

Joe wilde vorig jaar naar Florida verhuizen terwijl zij met de kinderen graag liever naar Uk wilde. Hij tourt heel veel en zij is ver van LA, dus lastig voor haar carriĂšre. Veel alleen met kinderen thuis. Dus is die relatie gelijkwaardig, wordt er gezegd (voor zover je dat kunt inschatten).
Bron; Reddit - tot vannacht wist ik echt helemaal niets van deze 2 maar ik verveelde me

36 likes

hahaha snelle leercurve wel :stuck_out_tongue:

Waar op reddit lees je dit? Ik ben ook wel toe aan afleiding

3 likes