FF Boulevard #9

Ik weet te vertellen dat Joe en Sophie een open relatie hadden, iig waarin Sophie met toestemming met anderen naar bed ging (zover ik weet iig met vrouwen). Geen idee of Joe het ook zelf deed. Hij lijkt me beetje een watje.

Zo dat is de enige juice ever die ik ken maar ergens blij dat ik dit eens een keer kan dumpen :’)

2 likes

Dit verhaal klopt inderdaad, ik ben namelijk met Sophie Turner naar bed geweest. Blij dat ik dit eindelijk kan delen.

96 likes

Een ex-vriendin van mij was een paar jaar geleden best een groot model en ging een tijdje veel met Sophie om in een romantische/seksuele setting. Dit was midden/eind 2019, tijdje nadat Sophie en Joe getrouwd waren (wist ik eerst niet eens, kwam ik een jaar later achter.). Denk dat het om een maand of 3 ging.

Misschien was het later toen ze kinderen kregen niet meer zo, maar toen in ieder geval wel. Ook heb ik in die tijd andere mensen er wel eens over gehoord die via via verhalen kennen, lijkt een beetje op een open secret.

(Nee niet zomaar roddels, ik heb helaas ook bewijs gezien. Ex-vriendin was een asshole. Genoeg verkeerde types in die wereld.)

Maar goed, ik ben weer uit dit topic want celebs boeien me niet zo. Vond gewoon interessant dat een verhaal waar ik persoonlijk iets over weet/drama over heb meegemaakt nu in het nieuws is.

9 likes

Zo meteen op TMZ :joy:

25 likes

Ik vind het een goed verhaal en lekker toch als je zelf ook een keer juice hebt

68 likes

Source: astridmagnussen we are not sure how to pronounce it. She is a member of a dutch forum.

42 likes

Voor al dat geld dat je op dat moment heb vanwege je carriere zou al die juice die erbij komt me geen hol uitmaken. Juice jezelf leeg.

4 likes

Juice jezelf leeg klinkt echt als aftrekken :face_vomiting:

8 likes

Wanhopige tijden!!!

8 likes

Ja ik roddel liever dan een fuck geven over iemand die zulk ‘bewijs’ laat zien aan mensen.

2 likes

Waarom klikt men het juice topic aan als men geen juice behoeft?

Wat zijn dan de ‘regels’? Is het minder verwerpelijk als een persoon die juice deelt for a living het op een ander platform heeft gedeeld en dat wij het dan hier bespreken dan wanneer een gewone sterveling van hier iets deelt?

89 likes

Wat bedoel je hier nou weer mee lol

10 likes

@astridmagnussen ben jij nou zelf ook in contact geweest met Joe? Haha klinkt alsof je zelf ook een celeb bent maar snap t toch niet helemaal want zei je niet in een ander topic dat je nog nooit een date had gehad oid en nu heb je wel een ex vriendin? Of lees ik gewoon te snel :exploding_head:

2 likes

Een ex-vriendin kan toch ook iemand zijn waar je geen vriendschap meer mee hebt? Niet perse iemand waar je een relatie mee hebt gehad.

17 likes

haha ze bedoelt toch gewoon een ex mattie van haar.
ik vind het ook leuke juice, daar is dit topic toch ook voor?

40 likes

Ja en bovendien gaat het vanaf hier echt niet ineens breaking op tmz staan.

Zooooo veel roddels die al in ‘06-‘13 rondgingen op ONTD en lipstickalley etc zijn pas een decennium later aan het licht gekomen. En dat was veel ‘juicier’ dan dit.

11 likes

Aaaah ja dat is het vast idd

4 likes

@Banananana haha idk, gewoon gevoel dat ik bij hem krijg als ik over hem hoor. Dat was gewoon een random mening

@Hihalarisch nee zelf nooit daar iets mee te maken gehad en ex vriendin als ex mattie ja.

5 likes

Daar is dit topic toch voor? :see_no_evil:
Dit soort persoonlijke verhalen/ervaringen maken dit topic juist interessant.

(En nee natuurlijk is roddelen niet ethisch en niet netjes en zou het in de ideale wereld niet voorkomen, maar het is ook een vorm van entertainment als guilty pleasure)

8 likes

Ik zou eerder zeggen dat dit topic er is om te ouwehoeren over alles wat er door media de wereld ingeslingerd wordt, niet perse dat users zelf “Nou ik kan je vertellen dat een ex van een vriendin van me buurman” verhalen op gaan hangen.

2 likes