FF Boulevard #9

Maar Robbert zegt nog expliciet erbij dat ze meerdere mensen mag noemen. Het is nou juist een vraag die denk ik een opening geeft voor haar om te praten over alle mensen waar ze van houdt, hoeveel ze van hen houdt en hoe de band is, echt zo’n onderwerp waar iedereen graag over praat en ook flink over uit kan wijden. Maar in plaats daarvan gaat ze heel erg uitwijden over zichzelf en al haar karaktertrekken, ik vond dat ook een beetje apart overkomen.

5 likes

Nou misschien was dat het antwoord dan: van mijzelf.

13 likes

Lily Allen en David Harbour (Hopper uit Stranger Things) schijnen een moeilijke periode te hebben. Hij is ook al een tijd niet meer gezien op haar stories op insta, en ze heeft hem ontvolgd.

Een foto uit betere tijden: hun Las Vegas-bruiloft.

6 likes

Bron r/fauxmoi?

7 likes

Ja ik zag het ook. Jammer als het waar is. Ze hadden een tijdje terug zo’n tour door hun huis gedaan met Architectural Digest en daar waren ze zo schattig samen

5 likes

Ik vind dat wel een beetje onzin. Op een ander moment vertelt ze o.a. dat wanneer de oudere kinderen van haar man hem opgebeld hebben en er iets bij hun aan de hand is. Dat ze hun dan direct opbelt om met ze te praten. Klinkt inderdaad als een vrouw die alleen van zichzelf houdt.

4 likes

Zo verdrietig :pensive::broken_heart:

20 likes

Oh wow :disappointed_relieved:

6 likes

Wow ik schrik hier heel erg van.

3 likes

Ik zag het voorbij komen op social media en dacht even dat het een domme grap was. Wat heftig zeg.

6 likes

Echt heel verdrietig. Bij de Friends reünie een paar jaar geleden werd al pijnlijk duidelijk hoe slecht het met hem ging. Zo verdrietig hoe het allemaal gelopen is voor hem :frowning:

13 likes

Ook zo naar om meteen de waarschijnlijke doodsoorzaak te lezen. :persevere: Heel sneu!

2 likes

Pff jeetje ik weet niet wat ik moet zeggen… echt heel verdrietig, hopelijk heeft hij niet geleden

Zie trouwens dat z’n laatste instapost een foto van hem in een jacuzzi/zwembad is, wat een stom toeval.

7 likes

Advies: lees de reacties onder de nieuwsartikelen op Facebook niet :smiling_face_with_tear: zoveel gekkies die de coronavaccinaties de schuld geven

2 likes

Omg heel heftig :disappointed::blue_heart:

8 likes

Vraag me af of daar ooit een einde aan komt

2 likes

Ik betwijfel of dat stom toeval is. Kijk maar eens naar die andere posts van de afgelopen week, hele rare posts. Mensen speculeren ook enorm in de reacties.

2 likes

Wow ik schrok echt toen ik het voorbij zag komen :pleading_face: 54, veel te jong nog.

6 likes

Vooral dit vind ik echt bizar. Zendaya kreeg ook zo achterlijk veel shit over zich heen toen ze niet binnen 24 uur iets had gepost over Angus Cloud. Alsof een insta post het eerste is waar je aan denkt na het verlies van een dierbare.

14 likes

Alsof deze mensen ook live op tv hebben gezien dat Matthew is gevaccineerd. Misschien was die man ook anti vaccinaties, weten zij veel. Ik kan daar echt nog steeds boos om worden :sweat_smile:

3 likes