FF Boulevard #9

Ik heb de engelse versie. Ben wel benieuwd hoe het daarbij is.

4 likes

Ik heb het boek uitgelezen. Ben zoals hierboven wordt geschreven niet onder de indruk. Ik hoopte op meer diepte. Het blijft bij een opsomming van de gebeurtenissen die ook op Wikipedia staan.

2 likes

Chantal Jansen acteert ook weer als Chantal Jansen.

Ik zal wel bitter en cynisch zijn maar ik vind het nooit oprecht…ze speelt constant een soort rol, is bewust van haarzelf, ze kijkt hem amper aan.
De mean girl die probeert uit te leggen waarom ze niet de mean girl is. Ofzo.

46 likes

Ik vond het echt geen leuk interview en dat heb ik niet snel bij Robbert. Hij kan er altijd wel wat leuks of interessants van maken. Maar dit ligt echt aan Chantal. Vind haar ook zo nep. Het komt een beetje over alsof ze ook heel saai is en dat probeert te compenseren. Ik denk eigenlijk dat ze niet meer een eigen persoonlijkheid heeft maar zo gemaakt is door tv / media.

6 likes

Net ook uitgelezen. En vind het ook een indrukwekkend boek, ondanks dat het niks nieuws bevat qua info. Had van Britney sowieso geen literatuur-boek verwacht. Het is in simpele taal geschreven, maar wel echt zoals Britney het zou vertellen, een beetje kinderlijk. In dat opzicht is het wel authentiek.

Hoop dat ze eindelijk echt kan genieten van haar welverdiende vrijheid.

11 likes

Helemaal eens. Het voelt heel oppervlakkig. Alsof ze van tevoren heeft bedacht hoe ze wil overkomen en welke dingen ze gaat zeggen om echt en kwetsbaar over te komen.

3 likes

In die nieuwe serie van haar ‘speelt’ ze ook gewoon Chantal Janzen. Die kinderen in die serie acteren dan wel weer goed,

2 likes

Helemaal eens! Ze geeft ook helemaal niet echt antwoord op de vragen. Er wordt bijv. gevraagd: van wie hou je het meest? Dan noemt ze even haar ouders en begint vervolgens een heel verhaal over haarzelf en haar karakter. Robbert gaat nog 1x terug naar de vraag, maar ze blijft in haar eigen verhaal (en ook heel raar dat ze haar kinderen daar helemaal niet noemt).
Vond het heel saai. En Robbert deed het slecht want hij had totaal geen controle over het gesprek

7 likes

Maar dat is toch ook een onbeschofte vraag? Ze is getrouwd, heeft 2 kinderen, stiefkinderen en haar ouders. En daar zal ze allemaal van houden. Dus kiezen is toch absurd.
Snap heel goed dat ze die vraag ontwijkt.

26 likes

Ze zegt volgens mij ook dat dat er zoveel zijn dat ze niet kan kiezen. En dan begint de en verhaal over haar ouders en dat die haar gevormd hebben en haar basis zijn.

Ik heb 3 kwart gezien en ze is wel erg langdradig met antwoorden, maar wel duidelijk dat haar hart bij de mensen om haar heen ligt. Dat ze voor haar gezin door het vuur gaat.

Ik vind Chantal wel leuk, maar daarmee kan ik beter naar het onpopulaire meningen topic denk ik.

16 likes

Ik kan haar ook wel waarderen. Ook toen talpa werd opgericht en John de Mol allemaal mensen wegkocht bij rtl. Zij is toen bij rtl gebleven.

1 like

Maar Robbert zegt nog expliciet erbij dat ze meerdere mensen mag noemen. Het is nou juist een vraag die denk ik een opening geeft voor haar om te praten over alle mensen waar ze van houdt, hoeveel ze van hen houdt en hoe de band is, echt zo’n onderwerp waar iedereen graag over praat en ook flink over uit kan wijden. Maar in plaats daarvan gaat ze heel erg uitwijden over zichzelf en al haar karaktertrekken, ik vond dat ook een beetje apart overkomen.

5 likes

Nou misschien was dat het antwoord dan: van mijzelf.

13 likes

Lily Allen en David Harbour (Hopper uit Stranger Things) schijnen een moeilijke periode te hebben. Hij is ook al een tijd niet meer gezien op haar stories op insta, en ze heeft hem ontvolgd.

Een foto uit betere tijden: hun Las Vegas-bruiloft.

6 likes

Bron r/fauxmoi?

7 likes

Ja ik zag het ook. Jammer als het waar is. Ze hadden een tijdje terug zo’n tour door hun huis gedaan met Architectural Digest en daar waren ze zo schattig samen

5 likes

Ik vind dat wel een beetje onzin. Op een ander moment vertelt ze o.a. dat wanneer de oudere kinderen van haar man hem opgebeld hebben en er iets bij hun aan de hand is. Dat ze hun dan direct opbelt om met ze te praten. Klinkt inderdaad als een vrouw die alleen van zichzelf houdt.

4 likes

Zo verdrietig :pensive::broken_heart:

20 likes

Oh wow :disappointed_relieved:

6 likes

Wow ik schrik hier heel erg van.

3 likes