FF Boulevard #9

Ik zag het voorbij komen op social media en dacht even dat het een domme grap was. Wat heftig zeg.

6 likes

Echt heel verdrietig. Bij de Friends reĂŒnie een paar jaar geleden werd al pijnlijk duidelijk hoe slecht het met hem ging. Zo verdrietig hoe het allemaal gelopen is voor hem :frowning:

13 likes

Ook zo naar om meteen de waarschijnlijke doodsoorzaak te lezen. :persevere: Heel sneu!

2 likes

Pff jeetje ik weet niet wat ik moet zeggen
 echt heel verdrietig, hopelijk heeft hij niet geleden

Zie trouwens dat z’n laatste instapost een foto van hem in een jacuzzi/zwembad is, wat een stom toeval.

7 likes

Advies: lees de reacties onder de nieuwsartikelen op Facebook niet :smiling_face_with_tear: zoveel gekkies die de coronavaccinaties de schuld geven

2 likes

Omg heel heftig :disappointed::blue_heart:

8 likes

Vraag me af of daar ooit een einde aan komt

2 likes

Ik betwijfel of dat stom toeval is. Kijk maar eens naar die andere posts van de afgelopen week, hele rare posts. Mensen speculeren ook enorm in de reacties.

2 likes

Wow ik schrok echt toen ik het voorbij zag komen :pleading_face: 54, veel te jong nog.

6 likes

Vooral dit vind ik echt bizar. Zendaya kreeg ook zo achterlijk veel shit over zich heen toen ze niet binnen 24 uur iets had gepost over Angus Cloud. Alsof een insta post het eerste is waar je aan denkt na het verlies van een dierbare.

14 likes

Alsof deze mensen ook live op tv hebben gezien dat Matthew is gevaccineerd. Misschien was die man ook anti vaccinaties, weten zij veel. Ik kan daar echt nog steeds boos om worden :sweat_smile:

3 likes

Hij was wel pro vaccineren. Schijnbaar zijn niet alleen de Nederlandse anti vaxxers ontwaakt :sweat_smile:

8 likes

Los van dat ik speculeren over iemand z’n dood sowieso heel discutabel vind, vind ik dit al helemaal bijzonder. Ik heb afgelopen jaar zijn boek gelezen en al zou hij overdreven hebben. Als het alleen al een fractie waar is qua drugsgebruik, dan snap ik niet dat mensen er ĂŒberhaupt aan denken om naar de coronaprik te wijzen als oorzaak.

Ergens ook raar om te bedenken dat hij zich er wss niet van bewust was dat zijn eigen boek praktisch zijn hele leven zou omvatten (is nog net geen jaar geleden in november 2022 uitgebracht).

20 likes

Ik ken (persoonlijk) mensen die wel lekker aan de drugs zitten maar anti-vaccinatie zijn “want je weet niet wat je in je lijf stopt”. Dit soort anti-vaxxers kunnen gewoon niet normaal nadenken

38 likes

Uiteindelijk gaat het er ook niet om als hij wel of niet was gevaccineerd of wel of niet pro vaccinatie was. Deze mensen geven een doodsoorzaak zonder zijn arts te zijn of zijn autopsie te hebben uitgevoerd.

Matthew heeft volgens mij een paar jaar geleden nog kantje boord in het ziekenhuis gelegen gerelateerd aan zijn drugs gebruik. Het is niet dat hij een blakend voorbeeld van gezondheid was en ineens uit het niets dood is. Blijft hoe dan ook zeer triest en verdrietig voor zijn nabestaanden.

10 likes

Zijn die mensen dan ook vegan, eten ze alleen biologisch én doen niet moeilijk over een botox-prikkie?
(Sorry, off topic)

5 likes

Ik snap de logica er ook niet achter hoor. “Je weet niet wat je in je lijf stopt”, dan denk ik: je kunt dan beter buiten de stad (uitlaatgassen) gaan wonen, of uberhaupt de bewoonde wereld en je eigen eten verbouwen.

2 likes

Wat vond je van het boek? Ik ben ergens wel benieuwd maar het voelt ook weer fout om juist dan nu zijn boek te gaan lezen.

2 likes

Door Bol.com werd er op de app flink reclame voor gemaakt. Dus er zal bu wel veel besteld worden

5 likes

Anouk heeft Matthijs van Nieuwkerk gevraagd om haar te interviewen. Bijzondere keuze, slimme keuze, het is wel opvallend om voor hem te kiezen. De reacties zijn heel positief.

Zien

3 likes