FF Boulevard #9

Waarom slim? omdat het de aandacht trekt?

3 likes

Ja dat, mensen gaan erover praten en sommige zullen ook wel benieuwd zijn hoe het met hem gaat en de video’s kijken = promotie voor haar

4 likes

Ik weet niet wie het zei over Chantal Janzen laatst, maar sinds dien valt het me echt op: sommige Nederlandse acteurs spelen gewoon in iedere film/serie zichzelf

11 likes

Nou dit inderdaad, ik zie het geslijm al voor me, eeew.

3 likes

Wie kan niet interviewen?

4 likes

Anouk wordt geïnterviewd door mathijs.

4 likes

Ik ga zo stuk om die guy van Tokio Hotel die een ei met Halloween was. Love Heidi Klum’s outfit uiteraard.

80 likes

Ja die worm blijft echt mijn lievelings. Hahaha dat ze zo op de grond lag.

15 likes

Oh ja, deze foto bedoel ik.

73 likes

Heel slim. Matthijs zegt vereerd te zijn…Wil hij niet zien dat hij slechts onderdeel is van een marketingstunt? Met bepaalde oorzaak?

4 likes

Anouk gebruikt gewoon elke keer iets controversieels voor ze een album uitbrengt. Als het nou ook een keer een goed album is…

Anouk is niet de enige. Eus had afgelopen weekend z’n boeklancering in Deventer en dat deed Matthijs ook. Nu zijn dat ook hele goede vrienden en zochten ze daarmee ook minder de publiciteit op.

2 likes

Ik lees net bij Yvonne dat Tim den Besten kampt met een verslaving en dat hij wordt verdacht van identiteitsfraude en stalking en na waarschuwingen hier niet mee stopte. En dat Het Parool bezig is met een artikel hierover.

Heftig zeg, vond z’n insta al zo stil de laatste tijd.

11 likes

Goede parapluterm. Kracht en wijsheid voor Tim. :frowning:

9 likes

Ja, verstandig.

4 likes

Tim heeft kanker, vreselijk zeg.
Hopelijk kunnen ze een juiste behandeling vinden die zal aanslaan.

Programmamaker Tim den Besten heeft zeldzame vorm van kanker Programmamaker Tim den Besten heeft zeldzame vorm van kanker | Media en Cultuur | NU.nl

11 likes

Echt kut dat door haar dan zoiets vroegtijdig bekend moet worden gemaakt. Mensen mogen niet even hun eigen tempo hebben

31 likes

Ik snap wat je zegt, maar zij heeft niet bekendgemaakt dat hij ernstig ziek is en kanker heeft. Dat heeft de vpro zelf gedaan en die hadden er ook voor kunnen kiezen om niks te zeggen.

4 likes

Ja omdat zij een stomme roddel de wereld in helpt waardoor ze haast wel verplicht zijn daarop te reageren. Anders komen er alleen maar meer speculaties. Ik vind het zo walgelijk wat zij doet

60 likes

Ja als reactie op haar toch, ze heeft nou eenmaal veel bereik. Als er iets over een verslaving en ongepast gedrag en mysterieuze erge dingen online wordt gezet kan ik me voorstellen dat daar dan een soort weerwoord op komt om verdere geruchten de kop in te drukken

5 likes