Ja, verstandig.
Tim heeft kanker, vreselijk zeg.
Hopelijk kunnen ze een juiste behandeling vinden die zal aanslaan.
Programmamaker Tim den Besten heeft zeldzame vorm van kanker Programmamaker Tim den Besten heeft zeldzame vorm van kanker | Media en Cultuur | NU.nl
Echt kut dat door haar dan zoiets vroegtijdig bekend moet worden gemaakt. Mensen mogen niet even hun eigen tempo hebben
Ik snap wat je zegt, maar zij heeft niet bekendgemaakt dat hij ernstig ziek is en kanker heeft. Dat heeft de vpro zelf gedaan en die hadden er ook voor kunnen kiezen om niks te zeggen.
Ja omdat zij een stomme roddel de wereld in helpt waardoor ze haast wel verplicht zijn daarop te reageren. Anders komen er alleen maar meer speculaties. Ik vind het zo walgelijk wat zij doet
Ja als reactie op haar toch, ze heeft nou eenmaal veel bereik. Als er iets over een verslaving en ongepast gedrag en mysterieuze erge dingen online wordt gezet kan ik me voorstellen dat daar dan een soort weerwoord op komt om verdere geruchten de kop in te drukken
Weet iemand waarom hij hiervoor een advocaat heeft die dit bekend maakt? Of gaat dat vaker zo
Kan het niet allebei zo zijn? Dat hij en ziek is maar ook die nare dingen heeft gedaan.
Ja kan me ook voorstellen dat daarom de publicatie van het parool uitgesteld zou zijn
Dat gaat doorgaans in samenspraak met de presentator of acteur.
Volgens Yvonne is dit wel het geval. Ja, hij is ziek, maar hij heeft ook dingen gedaan die niet ok waren
We gaan het zien hè
Klopt!
Ja lijkt me wel, in het nu artikel staat dat het grote invloed op z’n geestelijke gezondheid had
Yvonne
Yvonne heeft sterk het idee dat hier een pr-tactiek in het spel is. Ze wijst erop dat haar onthulling over een grootschalig onderzoek naar Tim vanwege identiteitsfraude en stalking nu wordt overschaduwd door de bewering van de VPRO dat hij ‘ernstig ziek’ zou zijn. En dat leidt nu weer tot een hoop drek aan het adres van Yvonne.
Mensen in reactiefora roepen dat Yvonne hen ‘zo vreselijk de keel uit begint te hangen’ en dat ze ‘respectloos’ zou zijn. “Tuurlijk moet die bloedzuiger van een Yvonne Coldeweijer daar weer mee komen.”
Onterecht, vindt Yvonne dat. ‘Ernstig ziek’ is volgens haar mogelijk een creatieve woordkeuze. “VPRO doelt met ‘ernstig ziek’ waarschijnlijk niet op een fysieke ziekte, maar geestesziek. Ik vind het misleidend om de term ‘ernstig ziek’ te gebruiken, terwijl er daadwerkelijk iets heel anders gaande is.”
Asjeblieft he, dan ben je dus ernstig ziek en dan moet je met deze bullshit dealen. Echt walgelijk die vrouw, niet ok hoor.
En dan plaatst ze ‘s avonds ‘einde van de middag wist ik dit al inderdaad’
Ugh ja
En die wanstaltige outfitposts ertussen. Geld verdienen is het belangrijkst voor die vrouw.
Echt van die uitgerekte marktkleding… zo lelijk.
Maar WAAROM volgen jullie haar dan nog?
Van alle BN’ers kiezen ze HEM! Ik word er niet wild van