Weet iemand waarom hij hiervoor een advocaat heeft die dit bekend maakt? Of gaat dat vaker zo
Kan het niet allebei zo zijn? Dat hij en ziek is maar ook die nare dingen heeft gedaan.
Ja kan me ook voorstellen dat daarom de publicatie van het parool uitgesteld zou zijn
Dat gaat doorgaans in samenspraak met de presentator of acteur.
Volgens Yvonne is dit wel het geval. Ja, hij is ziek, maar hij heeft ook dingen gedaan die niet ok waren
We gaan het zien hè
Klopt!
Ja lijkt me wel, in het nu artikel staat dat het grote invloed op z’n geestelijke gezondheid had
Yvonne
Yvonne heeft sterk het idee dat hier een pr-tactiek in het spel is. Ze wijst erop dat haar onthulling over een grootschalig onderzoek naar Tim vanwege identiteitsfraude en stalking nu wordt overschaduwd door de bewering van de VPRO dat hij ‘ernstig ziek’ zou zijn. En dat leidt nu weer tot een hoop drek aan het adres van Yvonne.
Mensen in reactiefora roepen dat Yvonne hen ‘zo vreselijk de keel uit begint te hangen’ en dat ze ‘respectloos’ zou zijn. “Tuurlijk moet die bloedzuiger van een Yvonne Coldeweijer daar weer mee komen.”
Onterecht, vindt Yvonne dat. ‘Ernstig ziek’ is volgens haar mogelijk een creatieve woordkeuze. “VPRO doelt met ‘ernstig ziek’ waarschijnlijk niet op een fysieke ziekte, maar geestesziek. Ik vind het misleidend om de term ‘ernstig ziek’ te gebruiken, terwijl er daadwerkelijk iets heel anders gaande is.”
Asjeblieft he, dan ben je dus ernstig ziek en dan moet je met deze bullshit dealen. Echt walgelijk die vrouw, niet ok hoor.
En dan plaatst ze ‘s avonds ‘einde van de middag wist ik dit al inderdaad’
Ugh ja
En die wanstaltige outfitposts ertussen. Geld verdienen is het belangrijkst voor die vrouw.
Echt van die uitgerekte marktkleding… zo lelijk.
Maar WAAROM volgen jullie haar dan nog?
Van alle BN’ers kiezen ze HEM! Ik word er niet wild van
Het is een private account dus je kunt dat helemaal niet zien? Tenzij je haar zelf volgt, of kijk je op een andere manier?
En zelfs als hij niet ernstig ziek zou zijn, waarom die haast om dingen publiek te maken op deze manier, voordat ze zeker zijn, die speculaties? Ik snap Yvonne ècht niet en wie haar volgt eigenlijk nog minder. Ik vind roddels over celebrities lezen soms ook echt wel leuk hoor, maar voor die HAAST heb ik totaal geen begrip. Wacht gewoon tot je met enige zekerheid uit kunt leggen wat er aan de hand is???
Dat kun je zeker zien, als je naar iemand z’n profiel gaat kun je zien wie gemeenschappelijke volgers zijn
Ik denk dat die haast juist de ‘kracht’ is van die juicechannels. Je krijgt alles als eerste te horen en krijgt de hele dag door updates. Hierdoor is het voor veel mensen aantrekkelijk om te volgen.
Zo enorm sneu. Dat arme mens zit het ook maar niet mee. Enorm erg dat ze dit heeft moeten doorstaan.
Haar leven is echt een aaneenschakeling van rampen. Hoop dat ze goede begeleiding krijgt