Niet dat ik weet, hij heeft al best een tijd een relatie met een Belgische influencer (Sarah Puttemans)
Oh ik zie nu dat ik zijn naam verkeerd schreef, het is Viktor met een k
Inderdaad geen goed woord over voor de schrijfstijl. Benoem ‘de olifant’ dan ook. En de rest… Zeldzaam lelijke beeldspraak.
Vraag me af of de tekst ‘vervaagd’ is, zodat het slechter leesbaar is voor kinderen. Dat zou nog het enige excuus kunnen zijn. Maar dat kind kan later toch al alles googlen en in een tijdlijn plaatsen. Ook zo onvoorstelbaar.
Vind het feit dat ze is gaan schrijven wel goed. Sowieso lekker therapeutisch, schrijven.
En hoe ze bijvoorbeeld spreekt over een taboe in de relatie maakt haar kant ook wel iets inzichtelijker.
Absoluut, maar het hoeft niet gepubliceerd te worden
Overwegend mee eens, maar Waylons kant was voornamelijk overbelicht.
Jammer dat ze zo de ‘schuld’ bij zichzelf legt? Het is net alsof het slecht ging door te weinig seks, niet omdat hij vervolgens wel met anderen het bed deelde?
Artikel over Tim den Besten staat nu in het Parool
Er is door 3 mensen aangifte gedaan wegens nep profielen op Grindr met namen en foto’s van anderen
Ik ken Grindr niet, maar waarom zou hij dat hebben gedaan? Want het idee is toch om af te spreken en dan zien ze toch dat het iemand anders is? Of deed hij iets anders met die profielen? Ik kan alleen de intro van het artikel lezen…
Ik snap het ook niet helemaal, in het artikel lijkt het alleen om chatten te gaan
Gaat inderdaad om chatten
Ik denk met dezelfde reden als waarom mensen catfishen? Zal wel klein en onschuldig beginnen en dan een soort verslaving worden ofzo.
Ik snap 'm. Heftig voor die 3 mannen, vreselijk als iemand uit jouw naam van alles doet en zegt.
Yvonne C heeft screenshots van het artikel in haar story’s geplaatst dus daar kun je het evt lezen.
Oké ik hoor nu in die podcast van Yvonne dat het zou gaan om smaad tegen oa zijn ex
Dat stond ook al in de artikelen hierboven toch: stalking, identiteitsfraude, smaad/laster
Je leest niet het artikel van het Parool maar luistert wel naar een podcast van die Yvonne? Ik kan dit niet meer serieus nemen.
Wauw rustig aan heb het artikel ook gelezen daar werd zijn ex niet in genoemd vgm?
Nog steeds, waarom luister je naar Yvonne?
Omdat ze dat wil.