Dit is ook (een van de) redenen waarom ik vind dat ze moeten stoppen met zulke uitbuit, reality TV. Allemaal fragiele mensen die ze voor de cijfers bij elkaar in een programma pleuren.
Vorige week ging het hier over Open Kaart met Chantal Janzen, ik heb net de nieuwste aflevering met Victor Verhulst gekeken en die was echt heel leuk. Ik vind Victor sowieso echt een mega sympathieke man, maar nu ging het ook veel meer over en weer in het gesprek, leuke dynamiek met Robbert. En echt heel lief hoe Victor over zijn vriendin praat.
Jaa ik ben ook Viktor fan! Zondag weer nieuwe afleveringen Verhulstjes
Oh is het op een cruise ja typisch
Op Videoland?
Oooh yes zin in!
Ja en hij laat zich ook gewoon interviewen als mens, de meeste gasten in dat programma overigens.
Chantal is gewoon raar, snap ook niet dat ze hier aan mee heeft gedaan, die meid moet lekker musicals gaan zingen en RTL programmaâs presenteren, dat kan ze allemaal heel goed.
Authentiek is ze in ieder geval niet
OkeeeâŠ
Wat bizar dat je dit allemaal in een boek schrijft. Superslecht geschreven ook met zogenaamd grappige woordspelingen, iel.
En ik denk alleen maar: en hoe gaat het nu dan?
Klinkt als een mega gezonde relatie
O? Hij is toch gay (of bi wellicht).
Ik denk stiekem: wie zit er op een boek van bibi te wachten???
Best heftig om te schrijven âIk haat het zo erg dat ik zo van hem houâ. Het klinkt als een ongezonde relatie met scheve verhoudingen.
Waar slaat dit nou weer op?
Heb je wel de goede Victor voor je?
Niet dat ik weet, hij heeft al best een tijd een relatie met een Belgische influencer (Sarah Puttemans)
Oh ik zie nu dat ik zijn naam verkeerd schreef, het is Viktor met een k
Inderdaad geen goed woord over voor de schrijfstijl. Benoem âde olifantâ dan ook. En de rest⊠Zeldzaam lelijke beeldspraak.
Vraag me af of de tekst âvervaagdâ is, zodat het slechter leesbaar is voor kinderen. Dat zou nog het enige excuus kunnen zijn. Maar dat kind kan later toch al alles googlen en in een tijdlijn plaatsen. Ook zo onvoorstelbaar.
Vind het feit dat ze is gaan schrijven wel goed. Sowieso lekker therapeutisch, schrijven.
En hoe ze bijvoorbeeld spreekt over een taboe in de relatie maakt haar kant ook wel iets inzichtelijker.
Absoluut, maar het hoeft niet gepubliceerd te worden
Overwegend mee eens, maar Waylons kant was voornamelijk overbelicht.
Jammer dat ze zo de âschuldâ bij zichzelf legt? Het is net alsof het slecht ging door te weinig seks, niet omdat hij vervolgens wel met anderen het bed deelde?