Artikel over Tim den Besten staat nu in het Parool
Er is door 3 mensen aangifte gedaan wegens nep profielen op Grindr met namen en foto’s van anderen
Ik ken Grindr niet, maar waarom zou hij dat hebben gedaan? Want het idee is toch om af te spreken en dan zien ze toch dat het iemand anders is? Of deed hij iets anders met die profielen? Ik kan alleen de intro van het artikel lezen…
Ik snap het ook niet helemaal, in het artikel lijkt het alleen om chatten te gaan
Gaat inderdaad om chatten
Ik denk met dezelfde reden als waarom mensen catfishen? Zal wel klein en onschuldig beginnen en dan een soort verslaving worden ofzo.
Ik snap 'm. Heftig voor die 3 mannen, vreselijk als iemand uit jouw naam van alles doet en zegt.
Yvonne C heeft screenshots van het artikel in haar story’s geplaatst dus daar kun je het evt lezen.
Oké ik hoor nu in die podcast van Yvonne dat het zou gaan om smaad tegen oa zijn ex
Dat stond ook al in de artikelen hierboven toch: stalking, identiteitsfraude, smaad/laster
Je leest niet het artikel van het Parool maar luistert wel naar een podcast van die Yvonne? Ik kan dit niet meer serieus nemen.
Wauw rustig aan heb het artikel ook gelezen daar werd zijn ex niet in genoemd vgm?
Nog steeds, waarom luister je naar Yvonne?
Omdat ze dat wil.
Afschuwelijk voor de drie mannen. Knap ook dat ze erachter gekomen zijn wie het was, en dat ze elkaar gevonden hebben. Lijkt me zoeken naar een speld in een hooiberg…
Niet Kees vd Spek die voorbij komt bij Yvonne
wat is de
Hij zou zich in een uitzending voor hebben gedaan als een bestaande journalisf van een blad om zo in contact te komen met een healer die hij graag voor de camera wilde hebben. Het blad heeft een advocaat op de productiemaatschappij van hem afgestuurd om er voor te zorgen dat haar naam en de naam van het blad niet in de uitzending zouden worden genoemd. Als hij dat wel zou doen zouden ze hem voor de rechter slepen. Kees heeft hiermee ingestemd dus de desbetreffende journalist doet geen aangifte, maar Yvonne vindt het alsnog schandalig dat hij zo te werk gaat. Hij zou met die journaliste gebeld hebben, die de healer zou bellen om te vragen voor een interview. Maar dit telefoongesprek schijnt nep te zijn.
Dat ze mensen aanspreekt op t feit dat ze ‘niet mogen liegen!!’ Alsof ze de heilige maagd Maria zelve is ofzo. Prima al die juice maar dat ‘keep your morals strong’ gedoe is zooooo ontzettend irritant.
Wat is dit nou weer? Een soort kwartetspel met C-artiesten en hun minaressen?