Ja precies, en ik vind het hier in dit topic ook een beetje hypocriet worden. De laatste weken/maanden komt bijna alles wat hier geplaatst wordt via Yvonne.
Wat @Trivia gisteren al zei dat het hier net een spreekbuis is van haar: “Nee ik keur het echt af en vind haar vreselijk maar (…) heb je dit al gehoord yvonne zegt dit”.
En vervolgens reageren een paar speculerend naar meer details (want toch wel erg juicy) en een paar klagen over Yvonne haar integriteit. Totdat er weer een nieuwe roddel vanuit Yvonne hier beland.
Wat bedoel je daarmee?
Oooh!
Lol moreel kompas in het Boulevardtopic.
Je krijgt toch heel veel gezeik als Sander ziet dat je jullie gesprek naar Yvon hebt gestuurd?
Hahaha met die dwerg? Wat gaat ie doen
Hoe wilt hij dat bewijzen? Misschien stuurde die persoon wel het bericht naar een vriendin en stuurde die het weer door.
Hahaha
Z’n advocaten vriendjes inzetten?
Is het verboden om een screenshot van een gesprek te delen?
Waarschijnlijk niet nee. Maar Sander lijkt me wel een mannetje die slecht tegen ‘z’n verlies’ kan en dan vol in de aanval gaat
Alle juice over BN’ers komt op dit moment zowat alleen van Yvonne of Juicechannel. Zelfs de media pakt dingen vaak pas op nadat het door hen gedeeld is. Dus dan zou hier ook vrij weinig gedeeld kunnen worden. Yvonne haar toon is vaak fucking kut en slaat nergens op, maar ze is vaak wel degene die iets als eerste deelt.
Je knieholtes beurs boksen misschien
Op dit forum wel 🫡🫡
Maar wij hebben dan ook een veel groter moraal kompas dan Yvonne.
Ik was benieuwd naar Schimmelpenninck z’n lengte dus kwam op z’n Wikipedia pagina en het kostte echt een paar minuten voordat ik begreep dat hier niet staat dat hij een telg is uit de graflelijke tak…
Oke maar hoe lang is hij nou
Edit: naar eigen zeggen of 1.75 of 1.76, volgens roddelpraat 1.55. Ik laat aan jullie wie je gelooft
Hij heeft wel short king energy
hoezo snap je dat niet? oprecht benieuwd. ik zou het ook echt heel erg vinden als mijn partner me bedroog
Mediacourant <3
Ik zou dat ook vréselijk vinden ja.
Maar - en nu komt er weer een verhaal over mijzelf - mijn ex is bijvoorbeeld nooit vreemd gegaan. En dacht dat hij daardoor een goede partner voor mij was (want veel vrienden van hem gingen wel stelselmatig vreemd) maar hij zag even over het hoofd dat er ook vele andere manieren zijn om je partner (steeds maar weer) pijn te doen.
Vreemdgaan lijkt steeds het ergste wat je iemand aan kan doen in een relatie maar dat is natuurlijk niet zo.
Sander lijdt denk ik wel aan grootheidswaanzin (hehe) of waant zich onschendbaar ofzo. Sinds de eerste juice over hem was het aardig stil en hij heeft er zelf nooit over gerept.
Vreemd dat hij opeens de aanval opende (volgens mij wederom zonder ook maar iets over zijn eigen gedrag te zeggen). Zou hij echt gedacht hebben dat Yv niet in de tegenaanval zou gaan?
Grappig trouwens; Yv was ooit het snoepje van de week en van harte welkom aan de Kersttafel daar in Diepenheim😂