Als je de verkeerde kaart trekt moet je juice spillen over je vrienden
RIP vriendgroepen.
Mag ik van de serie Dreetje Hazes de Bridget van jou?
@yvonne youâre welcome hoor
Ooo jongens die screenshots van kaboutertje Schimmelpenninck. Het is toch genieten
Waar? Weer bij Yvonne?
Ongerelateerd maar ik moet altijd hardop lachen als ze Kees van der Spek Cheese from the Bacon noemt.
edit: Over Schimmelpenninck: Ik snap gewoon niet hoe je dit kunt doen, en dat je dan denkt dat het niet uitkomt? En dan is hij op zijn platforms ook nog de hele tijd heel vocaal over Yvonne. Dat is toch de kat op het spek () binden?!? Is dit gewoon een kwestie van fingers crossed en kijken hoelang het goed gaat ofzo?
Ja of hij heeft echt een open relatie?
Dat schijnen hij en Lotta allebei te ontkennen, dus ik denk het niet?
Maar het gaat de wereld in principe niks aan dat hij vreemdgaat. Het is niet alsof hij de lijsttrekker van het CDA is en de hele tijd zegt dat het gezin de hoeksteen van de samenleving is. Zijn gedrag is zijn eigen keuze? Ik snap niet zo goed wat het nut is van dit met het grote publiek delen; maar goed, dat heb ik bij Yvonne wel vaker haha
Yvonne ziet het als haar persoonlijke missie omdat ze zelf is bedrogen. Zelf sap ik niet waarom altijd wordt gedaan alsof vreemdgaan het aller ergste is dat je partner je aan kan doen en al helemaal niet waarom wij als publiek of zelfs als âfansâ het recht hebben om dat te weten
Nou inderdaad, en wat Flamoes hierboven zegt: dit is altijd Yvonne dâr persoonlijke ding. Zij kan zich volgens mij niet voorstellen dat er ook mensen zijn die daar gewoon afspraken over hebben en niet stiekem zijn.
Kan me best voorstellen dat Sander en Lotta toen hij nog in Nederland woonde gewoon de afspraak hadden van, we zijn een koppel, maar hij gaat zijn gang in NL en zij in Zweden. Wellicht nu niet meer nu ze een kind hebben en fulltime samenwonen. Moeten zij weten?! Zo lang alles met meerderjarigen is en met consent, waar bemoeien mensen zich dan mee. Die gesprekken zijn ook normaal (oke misschien wel fuckboy taal) en niet schokkend of dwingend of wat dan ook.
Ook âarme Lotta â erbij zetten terwijl ze het waarschijnlijk prima weet en gewoon die screenshots niet hoeft te zien (kan ik me zo voorstellen).
Oh ja?
Ik snap best dat velen hier de toon van Yvonne irritant vinden. Dat vind ik zelf ook; ze gedraagt zich geregeld als een politieagent die bepaalt wat goed en fout is en geeft vrouwen (als slachtoffers van de vreemgaande man) in kwestie allemaal adviezen waar ze niet op zitten te wachten en wat niet haar plaats is. Maar verder vind ik het echt heel juicy dit soort screenshots. Het is niet voor niks juice, het hoeft niet maatschappelijk relevant te zijn. Het is entertainment. En zeker als een BNâer zo hard terugslaat in de media en ondertussen in lockdown/avondklok-periode allemaal feestjes blijkt te geven wordt het extra juicy (sorry not sorry )
Oh ja ik volg haar natuurlijk wel. Heb daar geen andere verklaring voor dan nieuwsgierigheid/ramptoerisme/lekker juicen
Is het slecht? Ja
Doe ik het toch? Ja
Ik vlieg ook soms en ik eet heel soms vlees
*overigens haalt Sander op verschillende kanalen flink uit naar Yvonne, bijv in zijn podcast. Denk niet dat hij dat zou doen als er echt lijken in zijn kast zouden zitten waar niemandvan mag weten. Hij zal wel een open relatie hebben of inschatten dat hij ermee wegkomt
Ja precies, en ik vind het hier in dit topic ook een beetje hypocriet worden. De laatste weken/maanden komt bijna alles wat hier geplaatst wordt via Yvonne.
Wat @Trivia gisteren al zei dat het hier net een spreekbuis is van haar: âNee ik keur het echt af en vind haar vreselijk maar (âŠ) heb je dit al gehoord yvonne zegt ditâ.
En vervolgens reageren een paar speculerend naar meer details (want toch wel erg juicy) en een paar klagen over Yvonne haar integriteit. Totdat er weer een nieuwe roddel vanuit Yvonne hier beland.
Wat bedoel je daarmee?
Oooh!
Lol moreel kompas in het Boulevardtopic.
Je krijgt toch heel veel gezeik als Sander ziet dat je jullie gesprek naar Yvon hebt gestuurd?
Hahaha met die dwerg? Wat gaat ie doen