FF Boulevard #9

Hoe wilt hij dat bewijzen? Misschien stuurde die persoon wel het bericht naar een vriendin en stuurde die het weer door.

4 likes

Hahaha
Z’n advocaten vriendjes inzetten?

3 likes

Is het verboden om een screenshot van een gesprek te delen?

7 likes

Waarschijnlijk niet nee. Maar Sander lijkt me wel een mannetje die slecht tegen ‘z’n verlies’ kan en dan vol in de aanval gaat

2 likes

Alle juice over BN’ers komt op dit moment zowat alleen van Yvonne of Juicechannel. Zelfs de media pakt dingen vaak pas op nadat het door hen gedeeld is. Dus dan zou hier ook vrij weinig gedeeld kunnen worden. Yvonne haar toon is vaak fucking kut en slaat nergens op, maar ze is vaak wel degene die iets als eerste deelt.

9 likes

Je knieholtes beurs boksen misschien

10 likes

Op dit forum wel đŸ«ĄđŸ«Ą

Maar wij hebben dan ook een veel groter moraal kompas dan Yvonne.

5 likes

Ik was benieuwd naar Schimmelpenninck z’n lengte dus kwam op z’n Wikipedia pagina en het kostte echt een paar minuten voordat ik begreep dat hier niet staat dat hij een telg is uit de graflelijke tak

57 likes

Oke maar hoe lang is hij nou

Edit: naar eigen zeggen of 1.75 of 1.76, volgens roddelpraat 1.55. Ik laat aan jullie wie je gelooft

18 likes

Hij heeft wel short king energy

6 likes

hoezo snap je dat niet? oprecht benieuwd. ik zou het ook echt heel erg vinden als mijn partner me bedroog

12 likes

Mediacourant <3

4 likes

Ik zou dat ook vréselijk vinden ja.

Maar - en nu komt er weer een verhaal over mijzelf - mijn ex is bijvoorbeeld nooit vreemd gegaan. En dacht dat hij daardoor een goede partner voor mij was (want veel vrienden van hem gingen wel stelselmatig vreemd) maar hij zag even over het hoofd dat er ook vele andere manieren zijn om je partner (steeds maar weer) pijn te doen.

Vreemdgaan lijkt steeds het ergste wat je iemand aan kan doen in een relatie maar dat is natuurlijk niet zo.

31 likes

Sander lijdt denk ik wel aan grootheidswaanzin (hehe) of waant zich onschendbaar ofzo. Sinds de eerste juice over hem was het aardig stil en hij heeft er zelf nooit over gerept.
Vreemd dat hij opeens de aanval opende (volgens mij wederom zonder ook maar iets over zijn eigen gedrag te zeggen). Zou hij echt gedacht hebben dat Yv niet in de tegenaanval zou gaan?

Grappig trouwens; Yv was ooit het snoepje van de week en van harte welkom aan de Kersttafel daar in Diepenheim😂

5 likes

Voor mij zou het heel erg zijn (ergste idk), maar wij hebben wel een bewust gesloten relatie.

Wat mij stoort aan Yvonne dat altijd als zij zoiets post ze meteen roept XX GAAT VREEMD HUICHELACHTIGE RAT! terwijl wij helemaal niet weten wat de afspraken zijn tussen 2 mensen.

Zij gaat zo erg uit van het ouderwetse (en imo ook erg heteronormatieve) beeld van 2 mensen samen. Terwijl er zoveel vormen van relaties en relatie-afspraken zijn, en het is juist fijn dat daar tegenwoordig steeds meer openheid over is.

Stel dat die bij Sander en die vriendin aan de orde is (of zelfs als het niet zo is) eigenlijk dan is het zo ongepast dat zij hier zo’n issue van maakt.

6 likes

Ik denk oprecht dat ze dit niet gaat doen.

8 likes

Gossip girl in het echt

3 likes

Nou ik heb niet het idee dat Yvonne klaar is met Bibi omdat ze nog steeds bij Waylon is, maar omdat Bibi de hele wereld (incl. Yvonne) de schuld van haar verdrietige periode lijkt te geven behalve die klootzak van een Waylon die haar tot op het bot vernederd en bedrogen heeft toen ze zwanger was.
In het begin had iedereen veel medelijden met haar, want het is natuurlijk verschrikkelijk wat haar in die periode is aangedaan (door Waylon) en de media is daar bovenop gedoken. Maar zijzelf doet alsof haar verdriet alleen maar te danken is aan de media die erover berichtten, de mensen die haar nastaarden op straat, en alle ‘haters’ die online reageerden. En nu ze daar ook nog compleet haar carriere mee uit denkt te kunnen bouwen (muziek, boek, gedichtenbundel, etc.), en in ieder interview te spugen over de hele wereld behalve Waylon maakt ze zichzelf niet echt sympatiek mee.

36 likes

Ik heb hem wel eens ontmoet en hij is idd 175 ofzo, niet erg groot in ieder geval!

Uugh ooh ja dit. En zo’n semi dwingende toon in de vorm van zogenoemde empathie wat eigenlijk een oordeel is: “ik hoop dat ze hem niet vergeeft en vrouwen die dat wel doen zijn zwak”.

Zo’n nare vrouw

7 likes