FF Boulevard #9

Ik kijk niet heel veel tv, maar zag recent nog een interview waarin ze hem een lul noemde en dat het echt niet kon wat hij haar toen heeft aangedaan. Maar ze zei wel dat het haar eigen beslissing is hoe ze daar mee is om gegaan.

4 likes

Nou ja je hebt vreemdgaan en vreemdgaan. Hij is niet 1x ā€˜per ongeluk’ de fout in gegaan, maar het bleek veel vaker en met allerlei verschillende vrouwen. Daarnaast qua timing ook extra lelijk want was ze zwanger. En daarna met redenen of excuses komen als ā€˜ik kreeg hem bij haar niet meer omhoog dus ging ik proberen of het bij anderen wel nog lukte :thinking:’.
Btw ik ben het helemaal eens dat haar eigen keuze is om bij hem te blijven, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dan uiteindelijk zoiets hebben van nu weten we het wel over dat vreemdgaan, je wilt het zelf door met je leven en relatie maar melkt het nu wel uit met alle dingen die je doet.

11 likes

Ik vind het wel echt vernederend als je partner vertelt dat hij bij jou geen erectie meer kreeg en vreemdgaat tijdens de zwangerschap.

79 likes

Oh maar ikzelf heb ook totaal geen mening over of het de juiste keuze of niet voor haar is om bij Waylon te blijven en of ze gebruik moet maken van haar ervaringen in haar carriĆØre op welke manier dan ook. Ik haalde dit alleen aan omdat Calypso zei dat Yvonne boos is op Bibi omdat ze nog bij Waylon is, terwijl Yvonne er voornamelijk klaar mee is dat Bibi (grotendeels) de schuld van haar verdriet lijkt te blijven geven aan de ā€˜haters’ en de media en de juicechannels (en indirect Yvonne) blijft oprakelen tijdens interviews.
Maar jeetje dit geanalyseer gaat me trouwens dieper dan dat ik zelf wil dus ik kap er nu mee.

6 likes

Ik heb de tijd genomen om diep na te denken over de kwestie Sander Schimmelpenninck en Yvonne.
De DM’s die ze deelt zijn van 2018 en 2021. Oud…
Het zegt ook weinig over de relatie van Sander en Lotta nu. Het is totaal niets nieuws wat ze brengt.
Ik vond het juicy om te lezen naar bij nader inzien is het niet boeiend. :smile:

5 likes

Dit geloof ik zo. En door Yvonne is bibi dan opeens verplicht actie te ondernemen/de deur te wijzen omdat zíj́ door het hele land wordt veroordeeld. En hij wegkomt met een lulverhaal over demonen cq impotentie.

2 likes

Yvonne is niet degene die het vreemdgaan tijdens de zwangerschap de wereld heeft ingeslingerd, dat was een ander juicekanaal.

8 likes

Ja Yvonne was zo hoffelijk om het daarna pas de wereld in te slingeren. Echt een empathische queen

34 likes

Ja en alle gesprekken tussen haar en Bibi te delen met de rest vd wereld. Zo loyaal die meid

8 likes

Ben nog nooit zo in schok geweest

51 likes

Hij stapt sowieso over op edibles

13 likes

Daarom is die hele ā€œIk doe dit omdat ik onrecht wil bestrijden!!ā€ schtick ook zo belachelijk. het boeit haar geen reet wie ze kwetst, of het nou slachtoffers of daders zijn. Ze gaat voor de money. Mag ze zelf ook wel eens wat eerlijker over zijn, je mag niet liegen hoor Yv.

3 likes

Ik denk eerder dat het is omdat ze zelf bedrogen is geweest, iets met oud zeer. Echte zieke obsessie met mensen die vreemdgaan.

10 likes

Haar vriend en tevens baby daddy gaat het lastig krijgen als het ooit uitgaat en er zijn vermoedens van overspel

2 likes

Hahahaha deze dramatiek is alles

4 likes

Hahahahaha toen mijn vriend dit zei vond ik ook echt dat dit ECHT nieuws is! Voorpagina waardig.

3 likes

Echt vreselijk, arme Cassie.

4 likes

Jezus wat een verhaal. Vreselijk.

7 likes

Ze wil 30 miljoen en dreigt met het schrijven van een vernietigend boek als ze het niet krijgt…

Je hebt het artikel maar half gelezen?

10 likes