FF Boulevard #9

Oooof toch niet!

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1026730420/snoop-dogg-nam-volgers-in-het-ootje-en-stopt-niet-met-blowen?fbclid=IwAR2RTMz90zQpKjXpL3togrMpnJFX2XUO3xjdrOam0EZHDMBrRIvN9ofKKlY

10 likes
31 likes

Linda zegt dat iedereen, inclusief alle bijrollen, terugkomt!

26 likes

JAI ZIT IN DE KAAAAMUR EN WIL NIET MET MUH PRATUH

44 likes

Blaif bai maaaaaaai

11 likes

O, Yari dus ook!
Geweldig personage

26 likes

Ik ben benieuwd! Ik heb laatst alles opnieuw gekeken en het is wel echt gedateerd, dus hoop dat ze er wat leuks van maken.

Wel nu al zin in alle sneren van tante Cor :heart:

7 likes

Haar personage is toch dood in de serie? Of ben ik in de war?

2 likes

Die komt een quiche bakken

6 likes

Ik ben een beetje verliefd op Liesā™„ļø

10 likes

Tante Cor is zo’n vakwijf.

30 likes

Hij was toch dement ofzo gemaakt in de laatste film? Ben benieuwd wat ze daarmee doen :eyes: En Evert dood :sob: Die laatste film hadden ze beter kunnen skippen

8 likes

zij is echt de grootste clown ter wereld. snap echt niet dat mensen nog fan van haar zijn. (maar ik begrijp sws niet hoe je als volwassene een artiest zo kan verafgoden)

11 likes

Hoezo grootste clown van de wereld?
Ik ben geen fan maar vooral benieuwd.

4 likes

nou ja als je haar naam in dit topic zoekt vind je wel genoeg redenen denk ik. gewoon haar hele white feminism, en alle schandalen elke keer weer terwijl haar fans haar verdedigen met hun leven

5 likes

Haha het was sowieso wachten op jouw reactie. Volgens mij ben jij meer met Taylor Swift bezig dan al die mensen die haar volgens jou verafgoden :woman_shrugging:

14 likes

Maar de vraag werd aan haar gesteld? Dan is het toch niet gek dat ze antwoord geeft.

11 likes

Love itt. Trish utah mom style

26 likes

Misschien kan het volgende kind Utah Mom heten. Malibu Barbie & Utah Mom past best leuk bij elkaar.

7 likes

hahahahaha ja echt fulltime mee bezig klopt! maar liefst 6 (zes!!!) resultaten

16 likes