Hahahaha deze dramatiek is alles
Hahahahaha toen mijn vriend dit zei vond ik ook echt dat dit ECHT nieuws is! Voorpagina waardig.
Echt vreselijk, arme Cassie.
Jezus wat een verhaal. Vreselijk.
Ze wil 30 miljoen en dreigt met het schrijven van een vernietigend boek als ze het niet krijgt…
Je hebt het artikel maar half gelezen?
Ik vrees een beetje voor de houdbaarheid van de aanklacht.
Aangezien het civiel recht is, en het overgrote deel (95%) van die zaken nooit de binnenkant van een rechtbank zien, zeker niet als 1 van de partijen oneindige middelen heeft om te schikken.
Combs zal er alles aan doen om dit NOOIT voor een rechter te laten komen, want de discovery fase zal voor hem vernietigend zijn, en hij kan dit met zijn geld en macht JAREN rekken met gigantische kosten en emotionele ballast voor Cassie als gevolg.
Hoe dan ook, heel erg dapper dat ze het überhaupt aangaat.
NOU wat een interessante ANALYSE
Je kan je vingers ook ergens anders voor gebruiken IPV zulke comments te plaatsten, just saying.
Pardon? Wat is er fout aan wat ik zeg?
Gaat het?
Vind dit wel jammer, maar snap het ook wel van haar kant. Wel benieuwd naar wat de voorwaarden zijn.
Ze hebben inmiddels een vso gesloten:
@FrootLoops haha tegelijk, ik snap dat ze geen zin zou hebben in jarenlange rechtszaak en Amber/johny toestanden. Ik hoop dat ze een mooi bedrag en evt andere afspraken heeft kunnen maken en nu in rust kan bijkomen van deze gestoorde man
Opzich heeft ze haar doel ook wel bereikt, namelijk dat iedereen nu weet wat voor hufter het is.
Doel bereiken lijkt mij ook dat iemand gestraft wordt voor diens daden.
In een civiele zaak ging dat sowieso al niet gebeuren hè.
Ja, dat is waar. Maar dan nog: lijkt me niet per se dat ze gekregen heeft wat ze wilde. Vind dat te makkelijk gezegd.
Trouble in jutta en jake land?
Hoe kom je hierop?