FF Boulevard #9

Ik vrees een beetje voor de houdbaarheid van de aanklacht.
Aangezien het civiel recht is, en het overgrote deel (95%) van die zaken nooit de binnenkant van een rechtbank zien, zeker niet als 1 van de partijen oneindige middelen heeft om te schikken.

Combs zal er alles aan doen om dit NOOIT voor een rechter te laten komen, want de discovery fase zal voor hem vernietigend zijn, en hij kan dit met zijn geld en macht JAREN rekken met gigantische kosten en emotionele ballast voor Cassie als gevolg.
Hoe dan ook, heel erg dapper dat ze het überhaupt aangaat.

8 likes

NOU wat een interessante ANALYSE

10 likes

Je kan je vingers ook ergens anders voor gebruiken IPV zulke comments te plaatsten, just saying.

21 likes

Pardon? Wat is er fout aan wat ik zeg?

13 likes

Gaat het?

14 likes

Misschien is het handig om dit te luisteren:

Als je uberhaupt geinteresseerd bent.

4 likes

Vind dit wel jammer, maar snap het ook wel van haar kant. Wel benieuwd naar wat de voorwaarden zijn.

3 likes

Ze hebben inmiddels een vso gesloten:

@FrootLoops haha tegelijk, ik snap dat ze geen zin zou hebben in jarenlange rechtszaak en Amber/johny toestanden. Ik hoop dat ze een mooi bedrag en evt andere afspraken heeft kunnen maken en nu in rust kan bijkomen van deze gestoorde man

6 likes

Opzich heeft ze haar doel ook wel bereikt, namelijk dat iedereen nu weet wat voor hufter het is.

3 likes

Doel bereiken lijkt mij ook dat iemand gestraft wordt voor diens daden.

4 likes

In een civiele zaak ging dat sowieso al niet gebeuren hè.

4 likes

Ja, dat is waar. Maar dan nog: lijkt me niet per se dat ze gekregen heeft wat ze wilde. Vind dat te makkelijk gezegd.

2 likes

Trouble in jutta en jake land? :eyes:

1 like

Hoe kom je hierop?

5 likes

Je bent eerder dan de juicekanalen :laughing: wat is er gaande?

4 likes

Ging even op haar Insta scrollen en kwam dit tegen. Echt hoe oud zijn deze mensen? 12?

Echt onredelijk geïrriteerd hierdoor.

9 likes

Als dat al een trigger is bij je….

36 likes

Verliefdheid maakt mensen soms gewoon een beetje kinderlijk vrolijk ofzo denk ik. :smiley:

8 likes

Screenshot_20231120_125745_Instagram

6 likes

Volgens mij is er ook niets aan de hand. Jutta zat voor world cups in Japan en China. Dus die twee hebben elkaar waarschijnlijk weinig gesproken. Ohja en er was iets met haar moeder (bron: zei ze tijdens world cups in interview met NOS).

3 likes