FF Boulevard #9

taylor swift/haar team heeft na de dood van een fan tijdens het concert (door hitte) GEEN contact opgenomen met de familie, niets. terwijl die momenteel geen geld hebben om het lichaam van hun dochter naar huis te brengen. inmiddels hebben fans wel genoeg opgehaald maar alsnog.

echt een scam die vrouw jezus

25 likes

nee mee eens, maar ik kan me hier ook voorstellen dat het vooral de lokale autoriteiten zijn geweest die de mist in zijn gegaan en een andere afweging hadden moeten maken.

1 like

Je moet idd vooral bij de lokale autoriteiten zijn. Ik was ongeveer 4,5 jaar geleden bij een concert van Marco Borsato in de kuip.(ja voor al het gedoe enzo). Die dag was het echt onwijs warm. Er was toen besloten dat iedereen toen vanwege de hitte gewoon flesjes water mee naar binnen mocht nemen. Binnen werd er ook veel uitgedeeld. En die hitte was niet eens te vergelijken met deze hitte. Dit is echt een fout van t stadion geweest

10 likes

Ja maar ze heeft wel iets op instagram gepost erover!

(voor de duidelijkheid, dit is sarcastisch. Chick hengelt een miljard binnen met die tour en die teringdure filmkaartjes voor de film van de tour maar kan niet eens een paar duizend piek bijdragen om het lichaam van dat meisje weer bij haar familie te krijgen, echt optyfen)

16 likes

Waar lees je dit?

9 likes

Fauxmoi op Reddit

7 likes

Oooof toch niet!

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1026730420/snoop-dogg-nam-volgers-in-het-ootje-en-stopt-niet-met-blowen?fbclid=IwAR2RTMz90zQpKjXpL3togrMpnJFX2XUO3xjdrOam0EZHDMBrRIvN9ofKKlY

10 likes
31 likes

Linda zegt dat iedereen, inclusief alle bijrollen, terugkomt!

26 likes

JAI ZIT IN DE KAAAAMUR EN WIL NIET MET MUH PRATUH

44 likes

Blaif bai maaaaaaai

11 likes

O, Yari dus ook!
Geweldig personage

26 likes

Ik ben benieuwd! Ik heb laatst alles opnieuw gekeken en het is wel echt gedateerd, dus hoop dat ze er wat leuks van maken.

Wel nu al zin in alle sneren van tante Cor :heart:

7 likes

Haar personage is toch dood in de serie? Of ben ik in de war?

2 likes

Die komt een quiche bakken

6 likes

Ik ben een beetje verliefd op Lies♥️

10 likes

Tante Cor is zo’n vakwijf.

30 likes

Hij was toch dement ofzo gemaakt in de laatste film? Ben benieuwd wat ze daarmee doen :eyes: En Evert dood :sob: Die laatste film hadden ze beter kunnen skippen

8 likes

zij is echt de grootste clown ter wereld. snap echt niet dat mensen nog fan van haar zijn. (maar ik begrijp sws niet hoe je als volwassene een artiest zo kan verafgoden)

11 likes

Hoezo grootste clown van de wereld?
Ik ben geen fan maar vooral benieuwd.

4 likes