FF Boulevard #9

nou ja als je haar naam in dit topic zoekt vind je wel genoeg redenen denk ik. gewoon haar hele white feminism, en alle schandalen elke keer weer terwijl haar fans haar verdedigen met hun leven

5 likes

Haha het was sowieso wachten op jouw reactie. Volgens mij ben jij meer met Taylor Swift bezig dan al die mensen die haar volgens jou verafgoden :woman_shrugging:

14 likes

Maar de vraag werd aan haar gesteld? Dan is het toch niet gek dat ze antwoord geeft.

11 likes

Love itt. Trish utah mom style

26 likes

Misschien kan het volgende kind Utah Mom heten. Malibu Barbie & Utah Mom past best leuk bij elkaar.

7 likes

hahahahaha ja echt fulltime mee bezig klopt! maar liefst 6 (zes!!!) resultaten

16 likes

Ik vind Malibu Barbie zo’n geweldige naam. Beter dan welke naam ik zelf ooit had kunnen bedenken.

11 likes

Ja vanalles :joy: maar denk dat je de combinatie lichte lipkleur en veel fillers in haar jukbeenderen bedoeld

10 likes

Wie is dit?

9 likes

Trisha Paytas
afbeelding

4 likes

Van mij mag je haten wat je wil hoor, maar dit vind ik oprecht best veel? :joy:

9 likes

hahaha ik vind het in 5/6 jaar wel meevallen eigenlijk. maar love hater zijn dus misschien liggen mijn grenzen te hoog :sob:

5 likes

Eerlijk, elke post over haar is er 1 teveel.

17 likes

Omg, die honderden posts in het concerttopic over de kaartverkoop voor haar tour :roll_eyes: Vind het knap hoe ze zichzelf market, ze is een heel gehaaide zakenvrouw, maar ze is ook wel extreem overhypet. Hoop dat ze nu ze die footballer heeft gevonden met hem ergens gaat settlen en kinderen gaat werpen en wij even rust van haar krijgen

10 likes

Neen we krijgen het album: “a birth story, Taylor’s version” :sweat_smile:

15 likes

Even een taylor swift rabbit hole ingedokken en blijkbaar is er een groot deel fans wat geloofd dat taylor stiekem lesbisch is en dat ze stiekeme hints in haar liedjes zet hierover.

2 likes

Mijn God…:roll_eyes:

7 likes

En dan afwachten of de roze of blauwe album in het hoesje zit?

@Karl_Lagerfeld ben benieuwd van wie haar volgende kind de reïncarnatie is

4 likes

Omg zack en bliss van Love is Blind seizoen 4 krijgen een kindje haha 🫠

15 likes

Echt te leuk dat ze London heet
tumblr_mogfqxkWRK1sra9aoo1_500

24 likes