Filmtopic #2

Zeker! Voor de Bridget Jones films ben ik destijds ook naar de bios geweest :sweat_smile:. en recent heb ik ze allemaal weer bekeken.

De trailer komt heel luchtig over terwijl er natuurlijk wel iets heel heftigs gebeurt. Ik ben benieuwd hoe ze dat in beeld gaan brengen (of dat Mark misschien al dood is voor de film begint). En ik hoop dat ze niet alsnog gaat eindigen met Daniel. Ik begrijp dat Patrick Dempsey niet terugkomt als Jack; jammer wat mij betreft want ik vond zijn personage erg sympathiek.

6 likes

Zo’n zin in!!!

2 likes

mijn films van afgelopen tijd! vond armand heel goed, ondanks gemengde recensies! renate reinsve is zo’n goede actrice :tired_face:

6 likes

Ik ga er niet voor naar de bios, maar ga zeker kijken.
Vind de eerste 3 films echt ontzettend leuk

2 likes

Ik vind Lily James en Alicia Vikander allebei vreselijk irritante actrices en ze lijken ook op elkaar… is dit voor iemand herkenbaar?

1 like

Je bent niet alleen! Lily James vind ik leuk en van die andere heb ik nog nooit iets gezien dus geen idee

The Outrun weer goed met Saoirse!

3 likes

Heeft iemand Heretic gezien? Ben benieuwd of het wat is.

2 likes

Ja fantastisch! Paar weken geleden al tijdens de unlimited night, ook over geschreven hier hoe leuk ik hem vond :slight_smile:

Hugh grant doet de rol heel leuk, er zit ook wat humor in. Ik zou hem zo nog een keer kijken.

1 like

Ik ben naar Juror #2 geweest en Jeetje wat een lange zit. Geen aanrader! Heel vlakke en stereotype personages, soms slecht geacteerd en langdradig.

Het domste personage:

Die vrouw van de hoofdrolspeler joh, haar hele identiteit was zwanger of moeder zijn en verder helemaal niets. Ze had eerst kinderen verloren, tijdens de film zwanger en verder zag je niets van haar en daarna bevallen en zag je dat ze moeder was.

1 like

Oh vond je?
Ik snap ergens wel dat je het een lange zit vond en dat sommigen deze film saai kunnen vinden, je weet eigenlijk al vanaf het begin hoe het zit en er zijn geen gekke twists maar ik vond het juist een goede film met een sterke cast, wie vond je niet zo goed acteren?
Vond het wel verfrissend omdat het in mijn ogen allemaal best realistisch is en heel veel mensen op dezelfde manier hadden gehandeld als de hoofdpersoon denk ik.

1 like

Deze week naar Conclave en Anora, beide kanshebbers voor de Oscars. Allebei echt enorm goede films. De onderwerpen hadden niet verder uit elkaar kunnen liggen, maar beide aanraders.

Juror #2

Ik vond vooral die hele jury heel slecht en cliché en ook niet al te best acteren. Echt elk stereotype kwam langs en werd steeds benadrukt, bijvoorbeeld die gast met langer haar die nog niet echt een rol had en dat toen iemand tegen hem zei dat hij vast stoned was. Toen dacht ik aaah kijk hij is ‘de stoner’ haha, die hadden we nog niet. Of een vrouw die midden in dat overleg begint over dat ze nieuwe schoenen wil kopen. Naja dat soort dingen. Maar wel eens verder dat hoe de hoofdpersoon heeft gedaan in het echt ook zo had kunnen gebeuren.

2 likes

niet helemaal met je eens maar helemaal eens over de vrouw van de hoofdrolspeler :joy::joy: werd er echt boos van ook

3 likes

Gister naar Gladiator twee geweest.
Heerlijk grotesk, gewelddadig, over de top.
Paul mescal is perfect gecast, Denzel is briljant.
Als je vergeet dat het eerste deel bestaat, ga je het gewoon haske naar je zin hebben.

9 likes

Klinkt goed! Ik ga aankomende week. Ik ben heel erg benieuwd.

1 like

Is pedro pascal veel in beeld?

Ja!

2 likes

On my way!

24 likes

Hahahaha ik dacht hetzelfde. Daddy :heart: