Ik ben zo blij dat Halloween Ends de laatste film in de franchise is. Wat saai en slecht
Ik kon goedkoper vier films huren via Pathé Thuis door een kortingscode en heb vanavond Nata Per Te gekeken. Ik heb daarnaast al twee films geselecteerd om te huren:
- Perfect Days
- Short Term 12
Bovenstaande films ga ik in mijn komende nachtdiensten kijken en ik heb dus ook nog een keuze over, heb onder andere deze films op mijn Letterboxd watchlist staan:
Ik kan niet kiezen! Wil ze allemaal graag zien haha en ze staan als het goed is niet op andere voor mij beschikbare streamingsdiensten, dus wat raden jullie aan?
Ik vraag het nu alvast, omdat ik middenin mijn nachtdiensten waarschijnlijk nog geen antwoord krijg hahaha
Sorry we missed you zou ik kijken. Zou op de watchlist van iedereen moeten staan!
portrait de la jeune fille en feu is heel mooi en erg goed geacteerd
Ik zou Anatomy of a Fall kijken - die vond ik heel erg goed en geweldig geacteerd, een van de films van afgelopen jaar die me het meest is bijgebleven.
Portrait of a lady on fire idd en the holdovers vind ik ook een must
Jaa the holdovers! Heel wholesome. Amour is prachtig maar moet je misschien niet tijdens een nachtdienst kijken haha @Foucher
Net The Juror #2 gezien, goede film! Goed geacteerd en goede cast ook. Zeker aanrader.
Ik heb m ook gezien, goeie cast maar ik vond het een klein beetje saai!
Snap ik wel ja, het is gewoon een stabiele film zonder gekke twists.
De sneak preview was Here met Tom Hanks. Ik vond hem erg mooi
Ben zo benieuwd naar deze film, maar de recensies op Rotten Tomatoes zijn zo negatief.
O waarom dan?
Net terug van The Wild Robot. Ik heb alleen maar gejankt
Kijken jullie hier naar uit? Ik wat deze films en tijd terug weer aan het kijken en je merkt wel dat ze oud zijn en het duurt ook allemaal zo lang
Ik heb gisteren Promising Young Woman gekeken en heb hem vandaag opnieuw gekeken samen met mijn partner, zo goed vond ik hem! Aanrader. (Prime).
Ziet er niet echt spannend uit. Eigenlijk was alleen deel 1 leuk
Zeker! Voor de Bridget Jones films ben ik destijds ook naar de bios geweest . en recent heb ik ze allemaal weer bekeken.
De trailer komt heel luchtig over terwijl er natuurlijk wel iets heel heftigs gebeurt. Ik ben benieuwd hoe ze dat in beeld gaan brengen (of dat Mark misschien al dood is voor de film begint). En ik hoop dat ze niet alsnog gaat eindigen met Daniel. Ik begrijp dat Patrick Dempsey niet terugkomt als Jack; jammer wat mij betreft want ik vond zijn personage erg sympathiek.
Zo’n zin in!!!