Filmtopic #2

De sneak night film was een LEGO docu over pharell Williams. Dit was net zo kut als dat het klonk. Ik heb nog nooit zoveel mensen weg zien gaan bij een film. Alhoewel dat een stukje verwachtingsmanagement is denk ik, als je je niet instelt op een Lego film is het sowieso al kut. Mijn vriend vond hem wel echt geweldig

Edit: ik heb ook een trailer gezien over een autobiografische film over Robbie Williams als aap…. in de mensenwereld….

2 likes

Hahha ik post net hierboven dat ik hem echt superleuk vond. Bij ons ging niemand weg

1 like

Ik overdrijf niet als het minimaal 20 mensen waren :scream:
Ik kon Pharell ook gewoon steeds niet herkennen tusssn al die poppetjes haha

1 like

Omg ik wou bijna naar sneak night gaan maar ben ik even blij dat niet te hebben gedaan, ik zou dit denk ik echt vreselijk vinden

3 likes

Hahah blij dat ik mijn kaartje geannuleerd heb :rofl:

2 likes

Ik ga morgen naar De Wilde Robot, wel in het Nederlands vanwege mijn kind. Ben erg benieuwd, afgelopen zomer zagen we de trailer en toen riep ze meteen “daar wil ik naar toe!”. De trailer vind ik veelbelovend in ieder geval.

7 likes

Ik heb deze van de week gezien en vond hem heel leuk. Mooi verhaal en de animatie zag er ook heel goed uit. Alvast veel kijkplezier!

3 likes

Denk niet dat ik morgen nog een film kijk, dus hier weer een keer mijn lijstje van afgelopen maand!

The Wild Robot hoop ik nog een keer te zien als ie op een streamingdienst staat. Door mijn eigen fout kwam ik bij de Nederlandstalige terecht en vond hem helaas daardoor toch minder leuk, denk ik. Haha.

6 likes

Ik wil zo graag naar deze film, maar de tijden komen me steeds niet uit :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik dacht dat m’n lijstje groter zou zijn. Jesus Christ Superstar gekeken omdat ik binnenkort naar de musical ga en even het verhaal er weer duidelijk wil hebben omdat de musical in het Engels is en hem zo nog duidelijker kan volgen. Mary Poppins Returns niet afgekeken, was een grote tegenvaller.

2 likes

Oohhh Sweeney Todd :heart: Via welke dienst heb je die gekeken? Ik wil hem ook graag weer zien.

Ik laat me qua films vaak leiden door wat Netflix binnenkort verwijdert van mijn lijst. Gisteren The Water Diviner gekeken (vandaag voor het laatst op Netflix) en Kapsalon Romy (wordt eind november verwijderd). Beide mooie films, blij dat ik ze nog kon zien.

2 likes

Sweeney staat op Prime!

1 like

Misschien dat ik er vanavond nog eentje kijk

2 likes

Top, mijn man heeft Prime. :heart: Dank!

1 like

Lekker afgelopend lijstje. Ik heb Anora in de sneak gezien, was echt leuk om zonder enige verwachting weer eens een film te zien

4 likes

The Wild Robot vind ik een aanrader voor wie van mooie animatiefilms houdt; zeker met een diepere boodschap.

Ouderschap

Ik vond de dingen die over (al dan niet biologisch) ouderschap werden gezegd erg mooi.
“Ik ben niet geprogrammeerd om moeder te zijn.”
-“Dat is niemand, we doen allemaal maar wat.”
Die voelde ik. :sweat_smile: En ook het moeten loslaten van je kind op een bepaald moment, dat was ontroerend mooi in beeld gebracht.

8 likes

lekker middelmatige maand

oja en toegegeven: ik heb de helft van de tijd geslapen bij the apprentice dus misschien is ie wel steengoed

2 likes

Die zelfde rating van the apprentice voor How to make millions before grandma dies doet wel zeer haha. Die laatste behoort wel op het favorietenlijstje voor mij dit jaar denk ik.

Ik probeer mijn lijst ook bij te werken, maar laatste maanden lui met gelijk in Letterboxd zetten en nu ben ik een aantal titels vergeten haha :older_woman:t4:

Ik ben normaal wel een fan van animatie en komt misschien ook door alle gehypte reviews, maar ik vond Wild Robot daardoor misschien een beetje tegenvallen? Zeker niet slecht, was heel lief, maar meer kinderlijk dan ik dacht.

2 likes

Je had mij al nieuwsgierig gemaakt naar deze met je vorige post, twijfel om hem te huren via Pathé Thuis! :full_moon_with_face:

1 like

Heb je Club Pathé? Misschien heb je genoeg punten voor een gratis film!

‐------

Deze maand! Rillen in mijn tuigie :joy:

5 likes