Filmtopic #2

Jaa leuk!

Ik had nogal een hectische maand dus ben behalve Head South tijdens de IFFR opening helemaal niet aan de bioscoop toegekomen. Aanstaande maand hopelijk in ieder geval naar Poor Things, Priscilla, The Holdovers en All of Us Strangers

@Marquez ja +1 voor The Favourite, zo’n goede film! Ik wil 'm ook echt weer een keer rewatchen maar wou sowieso eigenlijk even een Lanthimos-weekend doen binnenkort

6 likes

Excellente lijst. Bottoms :heart_eyes:

1 like

Trouwens zijn jullie nav dit bericht die film chef gaan kijken? Ik zie de titel een paar keer voorbij komen. Zelf wilde ik hem wel kijken nav dit bericht maar bij de bieb was die uitgeleend.

2 likes

Jaa ik vond Bottoms zo leuk! Echt mijn humor ook, perfecte cast, volgens mij was jouw review ‘zero notes’ (dat ben jij toch?) en daar ben ik het fully mee eens

Ik wou deze week eigenlijk Shiva Baby kijken omdat Rachel Sennott daar ook in zit maar die staat alleen op Mubi en ik heb echt even geen geld voor nog een abonnement ):

@Marquez Volgens mij heb ik Chef net voor dat bericht gekeken omdat ik 'm opeens helemaal bovenaan zag staan op Netflix! En hij stond al een hele tijd op m’n watchlist

2 likes

In januari gaan minder mensen naar de film en zijn studio’s druk bezig met prijzen binnen te hengelen. Dus dumpen ze alle films waar ze niks van verwachten in januari

Wat handig! Met welke app houd je dit bij?

2 likes

Letterboxd!

@Dazed haha ja dat ben ik! Shiva baby is ook geweldig.

2 likes

Ohh wat nice! Wist ik helemaal niet. Ik ga even rondvragen :blush:

1 like

Ja maar ik had gewoon meer moeten streamen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik houd zelf eigenlijk meer van series en kijk eigenlijk alleen films met partner. Zijn dus niet echt keuzes die ik zelf uit zou kiezen, maar dat vind ik vaak eigenlijk prima.

4 likes

Ik wil vanavond eigenlijk nog Oppenheimer kijken dus die hoort dan ook nog bij januari.

6 likes

ik heb wel! ik kijk morgen even of ik kan geven

1 like

Ahh superlief, dankjewel!!

Net aangemaakt haha. The Beekeeper is echt mega slecht, maar kijkt wel lekker weg. Gewoon een echte Jason Statham film.

4 likes

Ik ben net bij argylle geweest, wat een dra ma. Kwam geen einde aan gewoon

1 like

5 likes

Neee, echt? Hij lijkt me zo leuk! Ga ‘m komende maand nog wel een keertje kijken.

3 likes

Nou het begint echt wel heel leuk, ik vond het echt een leuk verhaal, maar na een tijdje wordt het gewoon echt te gek, weer een twist, weer een twist, dan een soort epische eindscene, dan weer een twist, weer een epische eindscene, weeeer een twist….

Dit is mijn januari:

Heb meerdere goede films gezien deze maand maar ik denk dat ik Mario toch het leukst vond haha

6 likes

Oh nooo, ik ga zo :joy: