Ben net naar Poor Things geweest en het was zo grappig. Wist totaal niet wat ik kon verwachten, want de trailer zegt niks over het plot, maar door de verrassing was het nog leuker.
De kleuren, het camerawerk, de kostuums! 10/10
Misschien leuk om hier ook wrap-ups te delen? Ik ben wel blij met mijn score van de eerste maand:
Chicken Run trouwens vier sterren en een like gegeven Ik keek ook nog De Morgen in de bioscoop, een film over de ochtend. Erg leuk!
Leuk! Staan ook zeker een paar films op jouw lijst die ik nog wil zien en ga sowieso volgende week naar the Holdovers.
The taste of things heb ik gezien als ‘Le pot au feu’ en dat was mijn favoriet deze maand, en ik blijf een zwak hebben voor Bollywoodfilms. Sommige films zou ik mss lager kunnen geven (bepaalde romantische komedies bijv, maar was gewoon goede vibe in de zaal toen dus dat droeg bij aan mijn kijkplezier haha).
Ja leuk idee! The favorite wil ik binnenkort nog een keer kijken. Weet je al wanneer je poor things gaat kijken? Ik ben er heel benieuwd naar.
Zelf heb ik women talking gezien, mooie film. En de film Sages Femmes. Echt een aanrader. In de bioscoop die vierde van de hongerspelen, daar zal ik nog uitgebreider iets over zeggen ben er nog niet helemaal uit wat ik er nu van vind
Same! Oa Priscilla, maar heb niet al te hoge verwachtingen. Leuk, veel plezier bij the Holdovers, prachtfilm!
Kan NIET wachten, ga samen met mijn vriend naar de bios. Maar ben nu nog ziek en wil ook helemaal verkouden-af zijn voordat ik die ene hoester ben in de zaal. The Favourite is geweldig, echt snel kijken! Dit was een rewatch voor mij als extra hype voor Poor Things haha. Ik vond Women Talking ook tof trouwens!
Aah nice dat vermoeden had ik al! Ik vind her een goed idee om hem nog een keer te kijken, ooit al eens gezien en ik heb hem laatst op dvd gevonden in de kringloop. Hopelijk ben je snel beter en kan je die film gaan kijken!!
Draait bij jullie die film Orlando? Die is gerestaureerd en ik ben er wel benieuwd naar maar het lijkt er op dat die niet bij mij in de buurt draait jammer genoeg. Ik heb de film nog nooit gezien maar de trailer ziet er tof uit en het verhaal klinkt goed.
Jaa leuk!
Ik had nogal een hectische maand dus ben behalve Head South tijdens de IFFR opening helemaal niet aan de bioscoop toegekomen. Aanstaande maand hopelijk in ieder geval naar Poor Things, Priscilla, The Holdovers en All of Us Strangers
@Marquez ja +1 voor The Favourite, zo’n goede film! Ik wil 'm ook echt weer een keer rewatchen maar wou sowieso eigenlijk even een Lanthimos-weekend doen binnenkort
Excellente lijst. Bottoms
Trouwens zijn jullie nav dit bericht die film chef gaan kijken? Ik zie de titel een paar keer voorbij komen. Zelf wilde ik hem wel kijken nav dit bericht maar bij de bieb was die uitgeleend.
Jaa ik vond Bottoms zo leuk! Echt mijn humor ook, perfecte cast, volgens mij was jouw review ‘zero notes’ (dat ben jij toch?) en daar ben ik het fully mee eens
Ik wou deze week eigenlijk Shiva Baby kijken omdat Rachel Sennott daar ook in zit maar die staat alleen op Mubi en ik heb echt even geen geld voor nog een abonnement ):
@Marquez Volgens mij heb ik Chef net voor dat bericht gekeken omdat ik 'm opeens helemaal bovenaan zag staan op Netflix! En hij stond al een hele tijd op m’n watchlist
In januari gaan minder mensen naar de film en zijn studio’s druk bezig met prijzen binnen te hengelen. Dus dumpen ze alle films waar ze niks van verwachten in januari
Wat handig! Met welke app houd je dit bij?
Ohh wat nice! Wist ik helemaal niet. Ik ga even rondvragen
Ja maar ik had gewoon meer moeten streamen
Ik houd zelf eigenlijk meer van series en kijk eigenlijk alleen films met partner. Zijn dus niet echt keuzes die ik zelf uit zou kiezen, maar dat vind ik vaak eigenlijk prima.