Het is vooral ook elkaar napraten op social media, waarvan een deel volgens mij ook geeneens het boek heeft gelezen of zichzelf opeens een professor of the arts vind na het wel gelezen te hebben.
Vind het overigens juist dan ook weer heel boomerig om mensen die het niet leuk vinden zo te noemen haha. Zo typisch old millennial trying to be Gen Z gedrag op het forum vaak.
Ik vind het een heel lastige film ook om te beoordelen, vond het gewoon leuk en vermakelijk, gewoon een film met niet echt diepgang ofzo. Beetje gericht op het spicy romance booktok publiek. Vond veel beelden juist heel mooi gekozen qua kleuren en de keuzes qua kostuums ook echt leuk gedaan. Alleen denk ik dus ergens wel dat er meer in had gezeten, kan alleen m’n vinger er dus niet opleggen wat het is? Want ik vind dat goth/ weirde vaak juist heel leuk (zoals nu ook bij Bride/ Frankenstein en Yorgos Lanthimos films), mss hadden ze dat ergens wat verder door moeten trekken? Of trokken de bijrollen te weinig aandacht, geen idee. Maar echt niks de moeite waard om idd boos om te worden.