Filmtopic #2

Ik heb net train dreams gezien en wat een mooie film!! Elk shot is prachtig de hoofdperspoon kan echt zoveel gevoel overbrengen met alleen een blik en ik kon de hele aftiteling niet stoppen met huilen

6 likes

Ik was naar Sirat. Vond ‘m echt heel goed, maar je moet wel tegen ravende mensen in het zwart met missende tanden kunnen en tegen dierenleed.

Ik wil Pillion in de bioscoop zien maar hij draait maar op drie plekken in België? Echt gaar. En de bioscoop die nog vlot te doen is doet het dan ook echt op gare momenten, eerstvolgend kijkmoment is maandag om 17u15.

1 like

Ik “moest” ter overbrugging van wat tijd naar de bioscoop. Ideaal want ik heb toch een abbo. Tijd technisch was er maar 1 film welke goed uit kwam, waardoor ik dus noodgedwongen naar “loverboy, vertrouw niemand” ben geweest. Ik verbaasde me überhaupt over de hoeveelheid volwassenen in de zaal. Ik had veel meer pubers verwacht. Ik had lage verwachtingen, hele lage verwachtingen. En ik ga ook zeker hier niet roepen dat het een goede film was, maar gek genoeg heb ik me er - ondanks het slechte acteerwerk - wel vermaakt nog

2 likes

@lightbox schending van de boycot

4 likes

@Discopony
Hier schrik ik van!!! Pardon!!!
Dat wordt een ban

2 likes

Iemand they will kill you gezien? Ik ga voor mn bday met een vriendin naar de film, maar ik wil liever naar scream of ready or not 2, maar die draaien niet als zij kan. Is they will kill you het waard?

2 likes

Neeeeee
Ready or not 2 is veeeel leuker
They will kill you is een soort tarantino on steroids

Hmmmm dan vraag ik wel of we volgende week weer naar de agenda kijken :sweat_smile: ja ik vind het ook zonde om naar een mwah film te gaan als er zoveel films zijn die ik echt wil zien!

Is er iemand die naar de super mario galaxy film gaat? Ik ga zaterdag met mijn kinderen. Ik ben heel benieuwd hoe deze film gaat zijn. Ik vond de 1e film echt leuk, voor zowel jong als oud. Ik hoop dat het geen domper is na het eerste succes

Binnenkort (als in na Pasen) ga ik met mijn dochter. Ze heeft de eerste film niet in de bios gezien, toen was ze nog geen 5 en vond ik haar iets te jong. Op een later moment heeft ze die wel op Netflix gezien en vond ze hem supertof.

2 likes

Gisteren naar the Drama geweest. Ik vond ‘m nice! Origineel concept.

9 likes

Vond ik ook! Ik dacht dat het een ‘simpele’ romcom zou zijn maar was positief verrast!

3 likes

Leuk ik ga later vanavond! Ben benieuwd.

Laatste film die ik heb gezien is I swear, aanrader! Gelachen, gehuild, echt top geacteerd, heb ervan genoten.

Ik ben vanochtend geweest, wat een film! Meermaals brok in mn keel maar toen aan het eind bij Stop crying your heart out van Oasis met al die echte beelden van hem kon ik mn tranen echt niet meer binnenhouden, tot snikken aan toe :sweat_smile:

Vond het echt een van de beste films die ik de laatste tijd heb gezien

6 likes

Saaame, heb zo zitten janken 🥹 prachtige film!

2 likes

Jaaa ik was zo aangenaam verrast, ben er ook blind in gegaan (dacht gewoon standaard romcom).

Gisteren was ik naar Project Hail Mary, en tja, prima leuke film maar verbaas me ergens wel dat hij zó hoog krijgt op Letterboxd bijv.

2 likes

Gisteren the drama gekeken. Goeie film! Ik denk er nog aan en de manier hoe het gefilmd is, maakt mij ook nerveus.:sweat_smile:

1 like

Ik wil alle films zien waar de aankomende scary movie op gebaseerd is en ben nu bezig met a quiet place, deze film is echt te spannend. Ik kijk steeds in delen (ben nu bij film 2) omdat ik het niet aankan dat er gewoon steeds iets fout kan gaan :joy:

3 likes

Nog een tip voor wie een Pathé abonnement wil afsluiten. Ze hebben nu een actie dat je de eerste 2 maanden gratis Pathé Unlimited krijgt, de minimale abonnemenstduur is wel 4 maanden. Info: Pathé Nederland-bioscopen: Films, bioscoopreleases, e-ticket, filmprogrammering

5 likes