Filmtopic #2

Hebben jullie Paaz al gezien? Ben benieuwd wat jullie ervan vonden!

Ja ik heb hem gezien! Maar het was niet echt wat ik er van verwacht had en ik vond de leeftijdscategorie echt veel te laag.

1 like

Ik had er meer van verwacht en het had passend geweest als er iemand vanuit de ggz betrokken was.

3 likes

@Marquez @keekie hij viel mij ook echt tegen en was benieuwd of het aan mij lag. Ik vind haar wel geschikt voor deze rol namelijk en er waren wel wat stukjes die me raakten, maar mis toch een soort diepgang ofzo.

Vind het echt jammer! Vond het boek namelijk erg goed.

2 likes

Ja, in de bios destijds. Ik vond haar erg goed acteren!
Verder miste ik af en toe wat meer diepgang. Vond het (voor een Nederlandse film vooral) opzich wel een goede film. Toch blijft het boek veel beter, al is dat vaak zo

1 like

Ik had mijn pathe abonnement opgezegd maar met de kruidvat actie toch weer genomen en ben vanavond naar backrooms en obsession gegaan.
Vond backrooms mooi gemaakt maar wel saai. Obsession was lekker gestoord en freaky, aanrader!

8 likes

Net solo naar ‘Carolina Caroline’ geweest, vond het echt een leuke film! Had hem helemaal nergens voorbij zien komen maar draaide toevallig op een handig tijdstip voor me.

Vond de twee hoofdpersonages zo goed gecast en aantrekkelijk en er zaten hele grappige, maar ook wel zielige momenten in. En mooi gefilmd.

2 likes

Dit weekend naar Disclosure Day geweest, spontane lachbui gehad van hoe slecht ik de plot vond. Had meer verwacht van Spielberg!

2 likes

Niet de moeite dus? Zit te twijfelen of ik ga (heb Cineville dus niets te verliezen behalve 2,5 uur van mijn tijd)

3 likes

Ik vond hem wel leuk hoor!

2 likes

Echt vreselijk! Ben halverwege weggelopen, het plot dat de amerikanen aliens hebben en er experimenten op uitvoeren is zooo standaard en ik vond die aliens ook echt lachwekkend, alsof ik een film uit 2002 keek.

1 like

Haha ja ben ook echt verrast dat mensen zelfs zijn weggelopen. Nee het is geen baanbrekende film, maar ik heb me vanmiddag heeerlijk vermaakt en me geen moment verveeld. Genoeg waar ik dacht, ok dat is wel beetje ongeloofwaardig, maar alsnog prima te kijken. Heb zelfs een traantje gelaten tegen het eind, maar kan ook zijn omdat ik het zo heerlijk koel had in de bios.

3 likes

Ik kijk heat voor het eerst maar ik kan de 2 hoofdpersonen gewoon niet uit elkaar houden :sob:

2 likes

Whahah dat had ik ook! Moest hardop bij mijn vriend checken wie wie was lol

2 likes

Ja zo stom!!! Ik weet nu wel dat diegene zonder meubels de bad boy is! Maar aan hun uiterlijk kan ik gewoon niks aflezen.

2 likes

Ik ben naar Backrooms geweest (bij gebrek aan beter) maar wtf voor een koortsdroom was dat??? Moet ff bijkomen

2 likes

ja dat was precies de bedoeling :joy:

1 like

ik had twee narnia dvd’s gekocht, nooit gezien, leuk. ging even kijken welke ik miste en zag op wiki dat Greta Gerwig een deel 4 gaat maken en die in 2027! echt leuk, ben benieuwd

1 like

Mag je narnia voor het eerst in je leven zien?? Wat heerlijk!! Jaloers op jou.

1 like

haha ja!! ik heb alleen deel 1 nu gezien want de andere is deel 3 blijkbaar. dus nog 2 te gaan!