Wat een contrast. Hoe vond jij m dan
Bij mij ook inderdaad, vond er zoveel grappige momenten inzitten. En supergoed geacteerd ook.
Mijn vriendin en ik werden een beetje gestoord van de film, de hele tijd dat gekibbel en geschreeuw, ik kon er niet echt van genieten
Gekeken in juni:
Zitten ook aardig wat docuâs tussen. Maar qua films speciale vermelding voor:
- Voicemails for Isabelle!!! WAT een heeeerlijke romkom. Heb zowel aan het begin als eind keihard gehuild, het verhaal is voorspelbaar maar toch heerlijk, heb hardop gelachen om sommige scenes. Goeie chemie tussen de hoofdpersonen, Dancing on my own van Robyn speelt een rol, en ja ik vond dit eigenlijk een perfecte romkom zoals ik ze graag zie. En dat zomaar ineens op Netflix. Oja als je een zus(je) hebt is het wel extra janken geblazen!
- Children of men: stond al lang hoog op mijn lijstje, krijgt een hele hoge rating en het verhaal sprak me aan, maar hij viel me echt zo tegen. Er zaten wel wat scenes in die op een hele toffe manier zijn geschoten, maar het verhaal vond ik echt matig.
- A Clockwork Orange: nog meer classic, stond ook al lang op mijn lijstje. Ook hier waardeer ik de creativiteit van sommige scenes maar het verhaal??? Waaarom krijgt dit zulke hoge ratings.
- Disclosure day: vond ik zeker niet slecht, maar miste toch iets van de Spielberg magic die veel van zijn films wel hebben. Was niet zo bevredigend als ik had gehoopt, maar wel van genoten!
- Toy Story 5: ze hebben er toch weer wat leuks van weten te maken, vond het heel goed dat het gaat over schermen en dat kinderen daardoor niet meer echt (buiten) met speelgoed spelen enz. Mooie boodschap!
Bij ons precies hetzelfde haha.
Heb deze ook net gekeken en idd leuk, wel tikkie corny dat rennen door de regen door het verkeer vlak voor 12 uur
maar ik geef toe dat ik het ook niet 100% droog heb gehouden haha
Ik dacht steeds waar ken ik die acteur nou toch van maar het is die jongen van Love, Simon! Hij is weinig veranderd zeg
Ik heb Voicemails for Isabelle juist halverwege stopgezet, ik vond de conversaties zo over the top
ik zag dat mensen dit vergeleken met de romcomâs van vroeger, maar ik voelde die niet.
Over oude romcoms gesproken⊠ik keek laatst Office Romance en die vond ik wel een old school vibe hebben
Maar misschien kwam dat door Jennifer Lopez haha. Niks bijzonders, maar keek wel lekker weg.
Haha ja deze vond ik ook leuk! Wel een beeetje cringe soms met van die overdreven comedy dingen zoals dat hij dan zoân meeega boner heeft (vond ik dan niet helemaal passen in hoe de rest van de film is)
Voicemails for isabelle vond ik ook echt weer een fijne film. In datzelfde rijtje ook nog âpeople we meet on vacationâ ![]()
Ja ik snap de hype ook niet zo, yay laat ik een relatie beginnen met mijn stalker en doen alsof er niets gebeurd is ![]()
en ik vond die Wes ook een irritante acteur
Verder wel vermakelijk hoor maar inderdaad niet zo als vroeger
Ja deze vond ik ook heeeel leuk en ondanks de slechte humor toch vaak moeten lachen
En @june haha ja die boner scene was zo raar ![]()
maar ik vond het ook wel lekker kneuterig allemaal haha
Maar wtf was die bevalling en waarom was die baby gigantisch ![]()
Hahaha ik moest het ff opzoeken want totaal vergeten maar omg die baby is enorm ja ![]()
![]()
![]()
Ik vond dat juist de film goed maken. Het was volgens mij niet perse bedoeld als een makkelijke zit. Het gekibbel ging echt onder je huid zitten.
Ben naar de film Gohan geweest, over het leven van een witte zwerfhond. MIJN GOD heb de ogen uit mân kop gejankt. Nee niet een traantje he, heb denk ik wel 25 min zitten snikken. Als je dierenvriend bent, must-see, maar neem een doos tissues mee ![]()
Hebben jullie eigenlijk ook nieuwe films, zeg afgelopen 15 jaar, die wat jullie betreft klassiekers zijn/kunnen worden? Ik vind Baby Driver en the shape of water super goede films die niet gaan vervelen. En net heb ik the fall guy weer gezien die vind ik ook wel een potentiële klassieker. Ja hij duurt wat te lang het is wat cliché maar het script zit vernuftig in elkaar, de acteurs zijn erg goed en de stunts natuurlijk!
Oh en ik vind het boek van lidewijde paris een aanrader die van hoe lees ik een film. Je moet wel goed opletten want ze noemt heel veel films en namen en dingen maar het is super boeiend! Het is tegelijkertijd wel erg duidelijk uitgelegd. De meeste films heb ik niet gezien die ze bespreekt het wel vooral recente films wat een voordeel is. Het is niet storend want het is wel zo geschreven dat het duidelijk is wat ze precies voor scĂšne of moment bedoelt. Maar nogmaals het is wel opletten.
Lion
Get out
Sinners
Obsession
Gone girl
12 years a slave
Django unchained
Wolf of wallstreet
Vast nog een hoop vergeten
Haha ik was hier gister ook heen en de tranen bleven stromen maar vond het ook een hele mooie film. Was blij dat het rustig in de zaal was want ik bleef maar gaan ![]()
Op naar Goodreads maar weer đ«Ą