Prins Caspian ![]()
![]()
Vond deel twee vroeger echt eng en zielig! Zal nu wel meevallen. Zin om weer te kijken beige. Drie heb ik nooit echt goed gezien geloof ik. Is op ee! boot toch?
Prins Caspian ![]()
![]()
Vond deel twee vroeger echt eng en zielig! Zal nu wel meevallen. Zin om weer te kijken beige. Drie heb ik nooit echt goed gezien geloof ik. Is op ee! boot toch?
haha nou ik moest bij 1 ook al huilen dus misschie vind ik hem ook eng en zielig
ik denk het wel! ik had m erin gedaan en toen kwam er water uit een schilderij en kwamen ze op een boot terecht
heb jij de boeken ook gelezen?
Nee, ik had vroeger een ander Narnia boek op luister cd, die is nooit verfilmd. Het neefje van de tovenaar geloof ik.
Dit inspireert mij wel de boeken te lezen/luisteren. Kijken of ik dat leuk vind. Zijn stuk of 7 boeken!
Edit: Greta Gerwig gaat het eerste boek ( dat ik heb geluisterd als kind) verfilmen. Leuk!
Ja ik (en mijn zusje) waren hierdoor obsessed met Ben Barns en toen ik op examenreis naar londen ging bleek vwo naar een toneelstuk te gaan met Ben Barns erin!!! Echt zelden zo jaloers geweest in mijn leven! En de meeste waardeerde het niet eens zoals ik dat zou doen ![]()
![]()
![]()
![]()
oh yes wat extra leuk voor jou ![]()
en wowie die boeken komen uit 1950!
Ik kom net van Unlimited night, The Invite gekeken. Echt een hilarische film. Olivia Wilde, Penelope Cruz, Seth Rogan & Edward Norton. Fantastische cast, hele zaal lag in een deuk.
Bij ons was het doodstil en liepen er zoveel mensen weg!!
Wat een contrast. Hoe vond jij m dan
Bij mij ook inderdaad, vond er zoveel grappige momenten inzitten. En supergoed geacteerd ook.
Mijn vriendin en ik werden een beetje gestoord van de film, de hele tijd dat gekibbel en geschreeuw, ik kon er niet echt van genieten
Gekeken in juni:
Zitten ook aardig wat docuās tussen. Maar qua films speciale vermelding voor:
Bij ons precies hetzelfde haha.
Heb deze ook net gekeken en idd leuk, wel tikkie corny dat rennen door de regen door het verkeer vlak voor 12 uur
maar ik geef toe dat ik het ook niet 100% droog heb gehouden haha
Ik dacht steeds waar ken ik die acteur nou toch van maar het is die jongen van Love, Simon! Hij is weinig veranderd zeg
Ik heb Voicemails for Isabelle juist halverwege stopgezet, ik vond de conversaties zo over the top
ik zag dat mensen dit vergeleken met de romcomās van vroeger, maar ik voelde die niet.
Over oude romcoms gesproken⦠ik keek laatst Office Romance en die vond ik wel een old school vibe hebben
Maar misschien kwam dat door Jennifer Lopez haha. Niks bijzonders, maar keek wel lekker weg.
Haha ja deze vond ik ook leuk! Wel een beeetje cringe soms met van die overdreven comedy dingen zoals dat hij dan zoān meeega boner heeft (vond ik dan niet helemaal passen in hoe de rest van de film is)
Voicemails for isabelle vond ik ook echt weer een fijne film. In datzelfde rijtje ook nog āpeople we meet on vacationā ![]()
Ja ik snap de hype ook niet zo, yay laat ik een relatie beginnen met mijn stalker en doen alsof er niets gebeurd is ![]()
en ik vond die Wes ook een irritante acteur
Verder wel vermakelijk hoor maar inderdaad niet zo als vroeger
Ja deze vond ik ook heeeel leuk en ondanks de slechte humor toch vaak moeten lachen
En @june haha ja die boner scene was zo raar ![]()
maar ik vond het ook wel lekker kneuterig allemaal haha
Maar wtf was die bevalling en waarom was die baby gigantisch ![]()