Minoes draait vanaf 13 augustus in de bios! Zo leuk daar wil ik heen lijkt me wel bijzonder om hem op groot scherm te zien en met allemaal goede boxen.
@kika oh ja crazy rich asians vond ik ook een goede boekverfilming! Leuk lijstje
Minoes draait vanaf 13 augustus in de bios! Zo leuk daar wil ik heen lijkt me wel bijzonder om hem op groot scherm te zien en met allemaal goede boxen.
@kika oh ja crazy rich asians vond ik ook een goede boekverfilming! Leuk lijstje
Ik heb Disney+ genomen en zit nu soms wat oude Disneyfilms te kijken. Vanavond is Tarzan aan de beurt en je zit gewoon binnen 2 minuten in complexe emoties en spanning en Phil Collins zit helemaal los te gaan op de drums en maakt een geweldige soundtrack. Binnen een paar minuten zei ik al âkut dit is goedâ.
Zulke films maken ze echt niet meer. Ik kijk best vaak nieuwere kinderfilms met mijn neefjes, maar dat komt gewoon niet in de buurt.
Woensdagavond begint mijn weekend en dan ga ik the lion king kijken met een glas wijn want ik wil ongegeneerd huilen ![]()
Hahaha maar echt!
Ja Disney-soundtracks rond de nineties waren zoooo goed.
Jaaa vooral gecomponeerd door Alan Menken. Die van Belle en het Beest maakt mij ook altijd aan het huilen, haha.
Ik vind die van de 2010s ook goed + Encanto en Turning Red
Sindsdien is het prut ![]()
Op het vliegtuig naar de volgende films gekeken: Hamnet, Marty Supreme en The Drama. Erg van genoten! Zeker van Marty Supreme.
Over The Drama heb ik wel nog het meest zitten nadenken. Zouden jullie het huwelijk verder zetten of niet?
Hmm misschien wel, vooral als je de achtergrond kent als in pestverleden en het feit dat ze er echr spijt van had en er alles aan deed om nu anders te zijn. Ik vond eerlijk gezegd de confession van bijvoorbeeld Rachel veel erger, dan zou ik wel overwegen om het niet door te laten gaan.
Deze week 3 films gezien in de bios.
The Invite was leuker dan verwacht. De zaal lag ook steeds in een deuk en dat zorgt dan voor een gezellige sfeer.
One Night Only sloeg echt nergens op. Echt een film die door een tiener leek geschreven.
The End of Oak Street was meer een komedie qua actie, maar qua verhaal niet bijzonder.
Vanmiddag ben ik naar The Rivals of Amziah King geweest en ik vond hem prachtig! Echt een aanrader. Ben er totaal blind aan begonnen en dat is wel goed denk ik. Als je van bluegrass houdt dan is het helemaal een must.
Ja vond ik ook een leuke film!
Iemand teenage sex & death at miasma camp gezien? Wat vonden jullie?
Ik kan toch niet de enige zijn die de nieuwe Gal Gadotfilm illegaal wilt hatewatchen (illegaal, want fuck haar!)? De stukken die ik tot nu toe zie zijn echt komedie ![]()
Ik moest hem ff opzoeken, maar die heb ik idd wel vaker voorbij zien komen ![]()
Gister Teenage Sex and Death at Camp Miasma gekeken
Ik heb me weer zo vermaakt. Ik had eigenlijk alleen de poster gezien en ik wist dat en lesbische comedy achtig iets was. Nou zin had ik er in.
Bizarre rit was het begin wel, zeker zonder enig weet van te voren. Ik vond de visuals echt goed, ik houd daar echt heel erg van. De absurditeit en hints naar vroegere horror films kon ik erg waarderen.
Ben ook helemaal weer geinfluenced door de stijl van jonge Billie. Wilde vandaag ervoor naar de kapper, maar die zit vol helaas.
Ik vond het allemaal erg ingewikkeld maar was wel sexy
Ik heb gister the devils wears prada 2 gekeken en had niet zulke hoge verwachtingen omdat de reviews mhoaw waren maar ik vond het eigenlijk echt weer een leuke film! Niet zo iconic als de eerste natuurlijk, maar wel echt vermakelijk en leuk om alle acteurs/personages weer terug te zien ![]()
September dus heb mân Cineville pas weer geactiveerd. Vrijdag naar Breve Storia dâamore. heel veel zin in. Welke films kijken jullie naar uit voor de aankomende maanden?
De nieuwste film van de hongerspelen!!