Filmtopic #2

Hahaha ik moest het ff opzoeken want totaal vergeten maar omg die baby is enorm ja :joy::joy::joy:

4 likes

Ik vond dat juist de film goed maken. Het was volgens mij niet perse bedoeld als een makkelijke zit. Het gekibbel ging echt onder je huid zitten.

4 likes

Ben naar de film Gohan geweest, over het leven van een witte zwerfhond. MIJN GOD heb de ogen uit m’n kop gejankt. Nee niet een traantje he, heb denk ik wel 25 min zitten snikken. Als je dierenvriend bent, must-see, maar neem een doos tissues mee :smile:

9 likes

Hebben jullie eigenlijk ook nieuwe films, zeg afgelopen 15 jaar, die wat jullie betreft klassiekers zijn/kunnen worden? Ik vind Baby Driver en the shape of water super goede films die niet gaan vervelen. En net heb ik the fall guy weer gezien die vind ik ook wel een potentiële klassieker. Ja hij duurt wat te lang het is wat cliché maar het script zit vernuftig in elkaar, de acteurs zijn erg goed en de stunts natuurlijk!

Oh en ik vind het boek van lidewijde paris een aanrader die van hoe lees ik een film. Je moet wel goed opletten want ze noemt heel veel films en namen en dingen maar het is super boeiend! Het is tegelijkertijd wel erg duidelijk uitgelegd. De meeste films heb ik niet gezien die ze bespreekt het wel vooral recente films wat een voordeel is. Het is niet storend want het is wel zo geschreven dat het duidelijk is wat ze precies voor scène of moment bedoelt. Maar nogmaals het is wel opletten.

5 likes

Lion
Get out
Sinners
Obsession
Gone girl
12 years a slave
Django unchained
Wolf of wallstreet

Vast nog een hoop vergeten

4 likes

Haha ik was hier gister ook heen en de tranen bleven stromen maar vond het ook een hele mooie film. Was blij dat het rustig in de zaal was want ik bleef maar gaan :sob:

3 likes

Op naar Goodreads maar weer 🫡

2 likes

Ok, waarom is de nieuwe Minionsfilm leuk? Vooral de eerste helft met alle easter eggs :joy:

1 like

interstellar blijft mijn favoriet

Vond Jimpa prachtig en intiem

Ik vond de tweede helft wat jij zegt maar de eerste helft… zo stereotyperend en teleurstellend

Ik ben gisteren naar The Invite geweest! Vond hem echt tof. Grappig, heel goed geacteerd en hot. Penélope Cruz met dat blonde haar en Olivia Wilde :yellow_heart: Edward Norton had ook wel iets aantrekkelijks maar vond hem er echt zo oud uitzien, haha.

6 likes

Ooooh myyy goddd wat is Office Romance kut :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes: zelden zo’n slechte film gezien wtf was die bevalling eyy

Ik zit babygirl te kijken en zit nu op de helft maar vind het niet zo spannend en spraakmakend allemaal?

Is het ook niet. Ik vond het cringe

4 likes

Same, ik ben 2x in slaap gevallen tijdens de film

2 likes

Ik heb gisteren the roses voor de tweede keer gekeken, bijna net zo hard genoten en gelachen als de eerste keer. Zitten een paar heerlijke bijrollen in.

Daarna the richest women in the world gekeken (Franse film) nu maar eens lezen hoeveel precies werkelijkheid is, bizar verhaal, maar vermakelijk voor een keer.

3 likes

Damn wat was the Odyssey gaaf. In iMax gekeken vanmiddag en pff genoten!

11 likes

Pfff wat een snoozefest is The Invite

3 likes

Waarom blijf ik naar films van Nolan gaan? Ik ben echt niet filmbro-ey genoeg hiervoor

4 likes