Hier ook alleen Franse audio, superirritant
Ik was vandaag eindelijk naar The Holdovers, hadden wat technische problemen dus had nog even 40 minuten m’n boek gelezen in de zaal, maar echt de moeite om te blijven zitten. Wat een heerlijke film zeg, ik zie mezelf deze film einde jaar tegen kerst echt opnieuw kijken
Zag dat Poor Things ook echt hoge reviews kreeg trouwens, maar wil All of us strangers ook nog zien. (En ik kijk ook heel erg uit naar de release van Bob Marley haha).
Ik vond Holdovers ook heel leuk! ik vind het zo bizar dat de acteur die de hoofdpersoon speelt, dezelfde vieze gluiperd is als in the nanny diaries. Knap gespeeld.
Hoe zouden ze dar scheel kijken eigenlijk doen? Ook zelf spelen of met nepogen oid. Lijkt me echt heel moeilijk om vol te houden en na het spelen weer normaal te kijken.
Het leek mij gewoon een lens (met een plaatje van een iris) die hij droeg. Het viel me trouwens wel op dat hij hem soms links en soms rechts droeg haha. Heel goed gedaan.
Oh haha ik dacht gewoon dat die acteur scheel was en dat ze dat hadden geïntegreerd in de film
Ja echt stom. Wil deze graag zien, maar er staat ook alleen de franse audio bij de taalopties
@loekieie @Bal ja wat irritant! Stom dat het bij jullie ook is, in en uitloggen werkte niet dit keer. Ik heb hem afgekeken maar zou niet per se aanraden hem op deze manier te kijken, wel echt een prachtige film!
Ik kom net terug van all of us strangers en ben er helemaal sip van Blijf echt in die sfeer hangen.
Mooie film! Sexy film ook, holy shit die seksscenes!
Ik snap niet waar ik bij letterbox mijn watched films zie en net saltburn gezien! Vond hem op het einde wat over de top maar de laatste scene wel leuk!
Links bij Diary!
letterboxd/jouw gebruikersnaam/films
Ik zie nu trouwens dat mijn letterboxd bijna 11 jaar oud is!!! Heb het in periodes nauwelijks bijgehouden, maar toch leuk om te zien wat ik in 2013 als baby keek haha, kan er gelijk weer een soort van gevoel bij voor de geest halen.
Ik heb net Blood Diamond gekeken en wow vond het echt een hele goede film. Heeel heftig wel en emotioneel (heb 2 keer gejankt). maar wel een aanrader om te bekijken
Heb hem lang geleden gezien maar die kindsoldaten hebben zo’n indruk op me gemaakt toen. De muziek is ook zo prachtig in deze film!
Ik heb echt een whiplash van alle plottwists in Argylle. Nu weet ik dat een deel spottend is, maar het gaat echt te ver haha. Vooral alle dansscenès, nee aub.
Echt lastig om deze film een rating te geven, want ik heb echt een crush op Sam Rockwell, Dua Lipa ziet er ook echt fab uit, zelfde geldt voor Bryce Dallard nog wat en Samuel L Jackson horen praten over ‘terroir’ is ook top. Maarja. Er had voor mijn gevoel zoveel meer in gezeten? Vooral met zo een cast. Officieel zou ik het denk ik een onvoldoende moeten geven, maar mss dat ik dan toch nog op een 5,5 kom door de acteurs? Film zou sowieso beter zijn als het hele laatste stuk gewoon geknipt werd haha. Echt zonde want ik had echt hoge verwachtingen.
Ja echt he hahaha
Ik heb gisteren The Iron Claw gekeken, echt een enorme aanrader!
Was er helemaal stil van, en ik ben totaal geen worstelfan. Het verhaal is gewoon erg mooi in beeld gebracht en heftig om te weten dat het waar gebeurd is.
Ik las achteraf dat er nog een 6e zoon was die ook zelfmoord had gepleegd, maar die hebbben ze niet in de film kunnen verwerken omdat het anders te tragisch zou worden. En blijkbaar is ook een van de kinderen van die broers jong overleden. Jeetje, wat een pech kun je hebben als familie zeg. Die vader was ook intens, heftig om te zien.
Hadden jullie dit gezien? @Bunnyslippers @Luzarl Na dit filmpje gezien te hebben is het wel duidelijk waarom de film zo langdradig en rommelig was.
Nee, waar gaat het over?
Euh hoe ga ik dit samenvatten?
- Er wordt 200 miljoen op een nog niet uitgegeven boek geboden voor de filmrechten
- Boek komt maar niet uit
- Grote namen worden aan de film gelinkt, maar geen nieuws
- Heeft Taylor Swift het boek geschreven en wordt er daarom zoveel in geïnvesteerd? Spoiler: Nee.
- Boek wordt steeds uitgesteld, film ook.
- Film is kennelijk gebaseerd op boek 4, maar deel 1 is nog niet uit
- Regisseur zegt steeds onder de indruk te zijn van het boek, maar waar blijft de film?!
- Huh schrijfster is een personage in de film? Hoe dan?!
- Dan blijkt dat de filmstudio een schrijver heeft ingehuurd om een boek te schrijven
- Boek is shit. Film is shit.