Filmtopic #2

Haha ja!! Vond het echt een goede film en vooral de laatste scène is me echt bijgebleven

5 likes

Arrival is echt een crimineel onderschatte film.
Het is zo’n goeie film.

6 likes

Prime is echt een façade.
Je koopt een abbo om vervolgens voor letterlijk alles extra bij te betalen.
Het is veruit het aller kutste platform ooit.

3 likes

Hoogtepunt was all of us strangers! Red white and royal blue viel heel erg tegen!

Ik zit trouwens in mijn proefmaand prime, dus ga zo veel mogelijk kijken en dan alles weer opzeggen haha

6 likes

Ja he! Best onbekend voor m’n gevoel maar echt een van mijn 5-sterren films. Prachtig verhaal.

2 likes

Ja ik vond hem echt geweldig! Ga hem zeker nog eens opnieuw kijken, heb hem ook 5 sterren gegeven!

2 likes

Oh ik vind prime best chill! Ik betaal slechts €2,99 en ik heb toch al heel veel films en series gezien die ik wilde kijken. Je betaalt ook niet letterlijk voor alles bij zoals je zegt.

3 likes

Hoe betaal jij nog 3 euro? De prijs is toch pas omhoog gegaan?

1 like

+begonnen aan Maestro maar het was zo saai ik kon het niet aan :smiling_face_with_tear:

3 likes

Voor het eerst Pulp Fiction gezien, was leuk.

En komende maand nog naar The Holdovers, Poor Things & waarschijnlijk Dune 2. Benieuwd naar!

4 likes

Ohh ik vond Me before you toch zooo zielig 🥹🤍 vond het echt een mooie film.

Me Before You maar 3 sterren?! SHAME! Alleen de kleding krijgt al 10000000 sterren

2 likes

Verdient mijns inziens zeker niet meer dan dat haha. En wat de kleding betreft: NMSMVPE.

1 like

4 likes

Oh je hebt helemaal gelijk! Dat is dan aan me voorbij gegaan haha. Excuus

1 like

Heeft iemand nog leuke streamingsdienst filmtips voor films die net (of in 2023) uit zijn? (Romantische) komedies die lekker wegkijken a la anyone but you (hoeft geen hoogstandje te zijn als het maar niet Nederlands is) :grimacing:

1 like

Withlove? Hahaha is wel heel fout!

1 like

Upgraded

haha ja die heb ik vorige week al gezien maar ik zoek wel zoiets idd

2 likes

misschien dan een van deze? https://www.dutchcowboys.nl/entertainment/romantische-comedies-op-netflix-8-nieuwe-romcoms-uit-2023

2 likes