Ik ga zo naar dune 2 op een kleine 4 uur slaap dus hoop dat er iets meer actie inzit dan deel 1 want anders ga ik niet wakker blijven vrees ik
Ik ben deze week nog even op de valreep naar âThe Hungergames - The ballad of songbirds and snakesâ geweest, en ik vond hem eigenlijk best tof! Ik heb het boek niet gelezen en had niet zo heel veel verwachtingen, maar was daarom wel positief verrast denk ik. Leuke cast, echt grimmige sfeer, goeie schrikmomenten, mooie muziek, interessant verhaal wel.
Nog wat Oscars polls!
Welke film HOOP je dat Best Picture wint?
- American fiction
- Anatomy of a fall
- Barbie
- The holdovers
- Killers of the flower moon
- Maestro
- Oppenheimer
- Past lives
- Poor things
- The zone of interest
0 stemmers
Welke film VERWACHT je dat Best Picture wint?
- American fiction
- Anatomy of a fall
- Barbie
- The holdovers
- Maestro
- Oppenheimer
- Past lives
- Poor things
- The zone of interest
0 stemmers
Wie zou de oscar voor Beste Actrice moeten winnen?
- Annette Bening (Nyad)
- Lily Gladstone (Killers of the flower moon)
- Sandra HĂŒller (Anatomy of a fall)
- Carey Mulligan (Maestro)
- Emma Stone (Poor things)
0 stemmers
Wie zou de oscar voor Beste Acteur moeten winnen?
- Bradley Cooper (Maestro)
- Colman Domingo (Rustin)
- Paul Giamatti (The holdovers)
- Cillian Murphy (Oppenheimer)
- Jeffrey Wright (American fiction)
0 stemmers
Wie zou de oscar voor Beste Regisseur moeten winnen?
- Justine Triet (Anatomy of a fall)
- Martin Scorsese (Killers of the flower moon)
- Christopher Nolan (Oppenheimer)
- Yorgos Lanthimos (Poor things)
- Jonathan Glazer (The zone of interest)
0 stemmers
En voor beste muziek (original score)?
- Laura Karpman (American fiction)
- John Williams (Indiana Jones and the dial of destiny)
- Robbie Robertson (Killers of the flower moon)
- Ludwig Göransson (Oppenheimer)
- Jerskin Fendrix (Poor things)
0 stemmers
En voor Costume Design?
- Barbie
- Napoleon
- Oppenheimer
- Poor things
0 stemmers
Ik hoop verder in ieder geval dat onze eigen Hoyte van Hoytema een oscar gaat winnen voor Oppenheimer!
Ik vind beste regisseur als leek een lastige categorie, hoe verschillen de beoordelingscriteria van die van beste film?
Ik mis echt All of us Strangers in deze lijstjes
Huh, die was niet genomineerd?
Ja ik bedoel dat ik het jammer vind dat ze niet genomineerd zijn!
Oh ik wil deze ook echt graag zien. En Poor Things ben ik ook benieuwd naar, staat ook op mijn lijstje.
Eindelijk Are You There God? Itâs Me, Margaret. gekeken. Een film over een 11 jarig meisje dat verhuist, nieuwe vrienden maakt, opgroeit en nadenkt over religie. Zeker een aanrader!
Voelde me ook meteen weer een groep 8er die jaloers op dâr vriendinnen was, omdat die al ongesteld waren hahaha
Ik ben vanochtend in mijn uppie naar Poor Things gegaan nadat bekend was dat iets leuks vandaag niet doorging. En dat was wel een goede zet want het was echt wel een toffe film met prachtige sets en outfits.
Ik zou op basis van deze beschrijving niet weten welke film het zou kunnen zijn, maar misschien is de acteur die je zoekt Beau Bridges? Dat is de broer van Jeff Bridges en die is ook acteur
Into the wild?
Paris, Texas?
Is het The Three Burials of Melquiades Estrada?
Dit was echt een tijdens de film bij de videotheek huren peak. Ik mis die tijd. <3
Plus je halve avond was al gevuld met twijfelen tussen welke film je moest huren en of je wel genoeg geld had voor een dagtopper.
Plus daarna door naar de dure maar exclusieve snacks die je alleen daar haalde (Ben & Jerryâs, emmer toffee popcorn en 1 of andere ijskoffie).
Een vriendin van mij werkte bij de videotheek en dat was ook zo gezellig, we gingen daar af en toe afspreken en chillen en zoveel mensen kwamen daar niet dus superchill baantje voor haar.
Ja! En als er toffe filmposters hingen vroeg je wanneer ze zouden worden vervangen en of je er dan eentje mocht hebben
Ben net naar dream scenario geweest. Vond er geen ruk aan. Geen kop of staart aan het verhaal. ScĂšnes duurden te lang. Leek me wel echt leuk maar sloeg nergens op