Mijn lijstje nog van de afgelopen maand
Prime
- Miss congnitally 2 (herkeken, genoeg op aan te merken maar blijft een leuke film om zo af en toe weer eens te kijken)
- Sleepless in Seattle (herkeken, niet afgezien dit keer, saai)
- Desperatly seeking suzan
Deze vond ik verrassend leuk. Kabbelt wat voort zitten wel wat dingen in die nu niet gauw in een film voorkomt en het is een bekende formule natuurlijk maar het is een charmante warme film. - Crazy rich Asians (herkeken. leuke over the top film waar hoop ik snel het vervolg van uitkomt.)
- Baby boom
Wel op sommige momenten achterhaald, je kan merken dat het een oudere film is. Maar de hoofdrolspeelster speelt goed, de scene dat ze Totaal flipt als de waterleiding ook stuk is en het hele huis een miskoop blijkt is opvallend sterk. Ook te voorspelbaar en de tijdsprongen zijn soms wat vaag maar al met al vond ik het een fijne film voor een regenachtige dag. - Bottoms
- Maja Ma
Heel kleurrijk, duurt net een tikkie te lang, sommige grapjes zijn niet zo grappig maar de hoofdrolspeelster is erg goed en het verhaal is komisch met een serieuze twist. Leuke combinatie.
Disney+
- Into the woods (herkeken vreselijke film ga hem niet nog een x kijken)
- Disenchanted
Van deze film had ik hoge verwachtingen die niet echt waar gemaakt zijn. Niet super slecht ofzo, ik vind het uitgangspunt van een niet happily ever after geinig bedacht maar de uitwerking was rommelig. Prima om een keer te kijken maar gaat niet snel op herhaling denk ik. - Soul
Deze leek mij helemaal niks maar ik vind het een aanrader. De muziek is echt fantastisch en de animatie met dat universum is zo vet gedaan. Sommige dingen bleven wel wat vaag maar dat was niet echt storend voor het verhaal.
NPOstart
Kungfu-Zhora
@Xiomara whatâs love got to do with it? Ticket to Paradise, the