Ik mis echt All of us Strangers in deze lijstjes
Huh, die was niet genomineerd?
Ja ik bedoel dat ik het jammer vind dat ze niet genomineerd zijn!
Ah ik wil hier nog graag heen maar hij draait alleen op stomme tijden!!
Vanavond wel eindelijk naar poor things ik ben benieuwd
Oh ik wil deze ook echt graag zien. En Poor Things ben ik ook benieuwd naar, staat ook op mijn lijstje.
Eindelijk Are You There God? Itâs Me, Margaret. gekeken. Een film over een 11 jarig meisje dat verhuist, nieuwe vrienden maakt, opgroeit en nadenkt over religie. Zeker een aanrader!
Voelde me ook meteen weer een groep 8er die jaloers op dâr vriendinnen was, omdat die al ongesteld waren hahaha
Ik ben vanochtend in mijn uppie naar Poor Things gegaan nadat bekend was dat iets leuks vandaag niet doorging. En dat was wel een goede zet want het was echt wel een toffe film met prachtige sets en outfits.
Ik zou op basis van deze beschrijving niet weten welke film het zou kunnen zijn, maar misschien is de acteur die je zoekt Beau Bridges? Dat is de broer van Jeff Bridges en die is ook acteur
Into the wild?
Paris, Texas?
Is het The Three Burials of Melquiades Estrada?
Dit was echt een tijdens de film bij de videotheek huren peak. Ik mis die tijd. <3
Plus je halve avond was al gevuld met twijfelen tussen welke film je moest huren en of je wel genoeg geld had voor een dagtopper.
Plus daarna door naar de dure maar exclusieve snacks die je alleen daar haalde (Ben & Jerryâs, emmer toffee popcorn en 1 of andere ijskoffie).
Een vriendin van mij werkte bij de videotheek en dat was ook zo gezellig, we gingen daar af en toe afspreken en chillen en zoveel mensen kwamen daar niet dus superchill baantje voor haar.
Ja! En als er toffe filmposters hingen vroeg je wanneer ze zouden worden vervangen en of je er dan eentje mocht hebben
Ben net naar dream scenario geweest. Vond er geen ruk aan. Geen kop of staart aan het verhaal. Scènes duurden te lang. Leek me wel echt leuk maar sloeg nergens op
Ik heb hem een tijd terug al gezien als voorpremière en vond hem inderdaad zo tegenvallen, snap niet dat ze dit hebben uitgebracht.
Ik was ook echt teleurgesteld. Ik vind Nic Cage films heerlijk, en ik vond de trailer ook veelbelovend. Hier had ook gewoon ook echt veel ingezeten? Dat is het stomme nog.
NPO-avondje! Van de Koolhoven Presents-serie twee shorts gezien, NL-Alert (matig tot goed) en Witte Wieven (verrassend goed). In het kader van Nederlandse horror ook eindelijk Moloch gekeken, best van onder de indruk!