Ik vond Murder mystery 1 en 2 met Adam Sandler en Jennifer Aniston echt veel vermakelijker. Zal wel te slecht zijn voor velen hier maar voor dom tijdverdrijf echt leuk vond ik doordat er wat comedy in zit, en veel leuker dan die hierboven besproken worden, daar vond ik beide niet veel aan.
Nee joh! Een film is een film! Ik ga ze op mijn lijst zetten voor tijdens het haken.
Vandaag weer een dagje bios! Eerst naar Immaculate en daarna naar Arthur the King. Wel even gecheckt of de hond dood gaat hahaha!
Ja vond ik ook leuk! Als je er in gaat met een verstand op nul is het een prima avond vermaak. Ik vond deel 1 trouwens wel beter dan deel 2.
Ik ben benieuwd wat je van Immaculate vindt! Vind Sydney altijd leuk dus ben benieuwd naar een horror met haar! Maar hij draait niet in mijn bios dus ik ga waarschijnlijk naar een stad in de buurt waar ie wel draait.
Bij Arthur de King heb ik alsnog gehuild en brok in m’n keel gehad Veel plezier!
Ah shit! Gelukkig heb ik zakdoekjes bij me hahaha!
Immaculate is een prima film. Niet heel bijzonder, maar wel leuk om in de bios te kijken
Net naar Monkey man geweest! Een beetje John Wick in India wel leuk, maar had op basis van de trailer iets beter verwacht wel. Toch vrij cliché revenge film. Maar alsnog wel de moeite waard! Vond de manier van filmen heel mooi.
Deze staat echt hoog op mijn watchlist. Hoor er alleen maar goeie dingen over
Ik heb Wish gekeken maar vind hem echt tegenvallen. De animatie vond ik niet zo mooi en het verhaal pakte me ook niet echt. Hebben meer mensen hem al gezien?
De easter eggs waren dan weer wel leuk.
Poeh net killers of the flower moon gezien en ik vond hem echt goed. Wel erg lang maar ik verveelde me niet, sterk geacteerd. En enorm aangrijpend dat het een waargebeurd verhaal is, vreselijk
Lol ik dacht: christian bale is zo hot, laat ik Amsterdam kijken.
Ik heb als tiener al zijn films gekeken omdat ik hem zo knap vond, kan het niemand aanraden
zitten een hoop slechte films tussen haha
Het origineel had mij zo veel leuker geleken
Ik vond hem ook niet zo. Echt een film zonder karakter.
Ik wou Los Delincuentes gaan kijken maar zag toen dat ie 3u10min duurt en zo boeiend leek de film me dan ook weer niet. Normaal gezien vind ik 2u30 al het maximum.
Vanaf wanneer vinden jullie een film te lang?
Ligt echt aan soort film. Ik kan makkelijk een film van 3 uur kijken, maar dan moet het wel van begin tot eind boeiend zijn
Heeft iemand Immaculate en/of The first omen al gezien?
Het origineel? Wat bedoel je?
https://www.reddit.com/r/TopCharacterDesigns/s/VPnlMBFyW2
Het concept was heel anders dan wat de film uiteindelijk werd
Ik heb geen max, ben ook een keer naar een docu van +4 uur geweest, toen zat er wel een pauze in wat ik persoonlijk wel fijn vond om even naar toilet te gaan. Zolang de film boeiend genoeg is, prima! Bijv. Oppenheimer, (3 uur) The Wolf of Wallstreet (3 uur) of The killers of the flower moon (3,5 uur) vond ik allemaal wel echt de moeite waard en niet per se ‘te’ lang.
Nooit, ik kan elke lengte wel hebben. Maar of ik de film de lengte ook waard vind na het kijken is een tweede.
Nu met de trend van lange films tegenwoordig, vind ik vaak dat de film waarschijnlijk beter was geweest als er nog met een rode pen door het script was gegaan. Het is juist een kunst om een verhaal kort en krachtig te vertellen, ik weet zeker dat ik Oppenheimer een stuk beter en scherper had gevonden als hij korter was geweest. Maar er zijn ook hele lange films die ik gewoon goed vind zoals ze zijn.