Ik ben net bij de invasie geweest, over een aanval op Curaçao. Niet echt goed maar ook niet super slecht hahaha
Wel echt goede Nederlandse acteurs zag ik, dus ik ben wel benieuwd!
Jaa maar het komt toch niet echt helemaal tot zijn recht
Er is weer een Pathé unlimited aanbieding inde rentepuntenwinkel van ing. €50 voor 4 maanden unlimited
Ik heb al een paar keer getwijfeld om deze film te kijken, maar ik denk dat deze film het dan eindelijk wordt vanmiddag!
Thanks voor de tip trouwens! Gelijk zo een voucher gekocht voor m’n vriend.
Yeah thanks voor het delen! Hier worden we blij van
Ik ga vanavond naar de horrorfilm Abigail! Heeft echt een goed cijfer op imdb tot nu toe, dus ben enorm benieuwd.
Ik ben gister avond geweest en vond hem leuk!
Nou ik vond hem echt supergaaf! En die dansscene waarin het steeds afwisselde tussen de 2 personen (je weet vast wat ik bedoel) vond ik zooo mooi gefilmd ook!!
Vond hem alleen niet eng.
Leuk, wat vond je ervan?
Ik heb het boek gelezen en dat vond ik tof dus ik dacht, ik ga ook die film kijken! En vond 'm idd ook zo cringey dat ik 'm na 10 minuten heb afgezet. Het is zooooo belabberd gefilmd!!
Is het de bedoeling dat we antwoord geven?
Ja
Ik ben dus naar The Fall Guy (in 4D! Dus overprikkeling alom) geweest en ik vond 'm dus echt heel leuk? Gewoon niet nadenken en alleen maar actie en vette stunts en Ryan Gosling. Helemaal top.
Ik denk erover om naar deze film te gaan, hoe eng is ‘ie op een schaal van 1 tot 10?
Wat leuk!! Kijk vooral niet de trailer als je dat nog niet hebt gedaan want die geeft de leukste momenten weg. Ik vond hem niet echt eng, misschien een 3? Wel spannend af en toe en een beetje vies.
Als je Ready or Not hebt gezien, denk aan dat level qua engheid/viesheid (misschien nog ietsjes viezer). Zijn ook zelfde makers.