- drunk.love.punch die was ik er vergeten bij te zetten
Een aantal “oude” films die ik nog eens wilde kijken!
Een aantal “oude” films die ik nog eens wilde kijken!
Ik wil die zo graag zien maar heeft niet eens een releasedatum in BE er was 1 vertoning in Brussel op een filmfestival en dat is helemaal uit de hand gelopen
Ik heb mijn Letterboxd netjes bijgehouden deze maand… Problemista was mijn favoriet en deed denken aan de videotheek gems van vroeger. Kijk echt uit naar wat Julio Torres voor zijn volgende film gaat doen.
De drie 70s coming-of-age films waren ook interessant, al had The Diary of a Teenage Girl een HELE andere sfeer dan Troop Zero en Are You There God? It’s Me, Margaret.
Niet zoveel gekeken deze maand, ook ik zat meer in de series hahaha. Op Priscilla na heb ik alles met een collega gekeken in de nachtdienst. Maleficent II wilde zij graag zien, maar vond ik zelf niet zoveel aan.
Hier ook al niet zo veel deze maand, was nogal druk. Hopelijk even een inhaalslag doen in mei, wil in ieder geval naar Love Lies Bleeding en Challengers in de bioscoop
Wat vond je zo leuk aan love lies bleeding? Ik vond m ook tof, de 70s/80s vibe sowieso en twee hete chicks maar vond dat hulkachtige gebeuren een beetje afdoen, helemaal toen Kristin ook door de wolken ging rennen maar zou m wel nog eens willen zien
Echt leuke films gezien deze maand (met opvallend veel Anya-Taylor Joy, van wie ik hiervoor nog nooit iets had gezien).
The Worst Person in the World vond ik echt heel goed. De personages, de dialogen, de details. Zo verfrissend niet-clichématig en realistisch tegelijk.
Wolfwalkers = net als The Secret of Kells en The Song of the Sea.
The Northman is echt een aanrader als je zin hebt in een mooi gemaakte fantasy/historische film. Meeslepend, goede acteurs.
Gisteren was Old van M. Night Shyamalan op tv en my god was slecht. Dat acteerwerk, het script, rare shots…
Shyamalan heeft echt van die hit or miss films. The Sixth Sense en Signs zijn zo goed.
Over jouw spoiler: nee joh dat was juist super camp en weird, zorgde bij mij voor echt een ster erbij wel echt een leuke ervaring om in de bios te zien, voor mij zat een oude man en naast ons een gezin met vrij jonge kinderen
Ahh eindelijk iemand die Miller’s Girl heeft gezien haha. Echt een mislukt experiment hè?
Beetje overdreven veel deze maand haha.
Uitschieters:
Monkey Man: geweldig regiedebuut van Dev Patel.
Civil War: ben ik na een paar dagen al opnieuw gaan kijken omdat ik het zo indrukwekkend vond. Heel goed gemaakt en realistisch zonder erg politiek gekleurd te zijn.
Arrival al vaker gezien, blijft geweldig.
Heb daarnet Challengers gezien en vond het heel tof. Was soms wel wat verward door de vele flashbacks maar vond het einde zo goed.
In april waren er voor mij weinig interessante releases.
Waar heb je Wolfwalkers gezien?
Online, illegaal
Ben ook naar Mothers’ Instinct gaan kijken hoewel ik echt niet van remakes van films hou (heb er een paar Franse gezien en die vielen nooit mee).
Ik heb de originele Belgische versie nooirt gezien maar deze vond ik heel intrigerend, en vond alle kostuums zooo tof aangezien het zich in de 60s afspeelt.