Filmtopic #2

Huh ik dacht dat hij 16 plus was?
Ik vond hem ook echt :ok_hand: maar niet omdat ik het verhaal zo sterk vond, vooral de sfeer en de acteurs. Ik bedacht me ook dat ik het waarschijnlijk veel minder/niet interessant had gevonden als het om een heterokoppel ging.

2 likes

Weinig film gekeken deze maand, maar Palm Springs was een onverwachte aanrader!

6 likes

Naar ‘Challengers’ geweest, ik vond het geen fantastische film maar wel heel vermakelijk. En leuke drie acteurs die de hoofdrol spelen. Leuk om Zendaya zo te zien groeien in haar rollen van Disney/highschool-rollen naar films zoals deze en Dune.

3 likes

Ik heb echt genoten van Love Lies Bleeding. Lekker unhinged, lekkere muziek, lekker queer. En zo chill om in de bioscoop te kijken met de reacties van de zaal erbij :smile:

4 likes

Het kan me niet schelen wat anderen zeggen. De Twilight saga is geweldig!!! Ik wil NU de reboot!

Ik heb erg genoten van (Ryan Gosling in) The Fall Guy :ok_hand:

9 likes

Ik ging naar Abigail zonder de trailer en ik was ontzettend verbaasd haha. Ik vond de film wel vermakelijk, maar moest ook even schakelen doordat ik Angus Cloud zag (ook dit was een verrassing voor mij omdat ik de trailer niet had gezien)

2 likes

Ik heb net Knox Goes Away gezien. Best leuke film vond ik! Oversteeg mijn verwachtingen obv het cijfer. Enigszins traag, maar wel goed vond ik.

The idea of you is een leuke film met Anne Hathaway. Natuurlijk is het wel allemaal te toevallig en is het aan het einde nog niet duidelijk waarom ze elkaar nou zo leuk vinden, maar dat mag de pret niet bederven. Anne Hathaway en Nicholas Galitzine hebben een goede chemie, prima gefilmd en leuke muziek.

1 like

Oh ik vond het echt vreselijk hahahh

5 likes

Ik was naar Challengers en vond ‘m wel vermakelijk, maar het einde ook zeer onbevredigend :face_with_spiral_eyes:

1 like

Ik vond het einde net wel bevredigend (terwijl ik juist heel vaak eindes niet goed vind).

Subtiel door die opslag laten zien dat ze weer seks met hem heeft gehad, de mannen hebben door dat ze hen allebei in haar macht had, en zijn daar na zoveel jaren klaar mee. Ze laten haar niet meer de ‘homewrecker’ van hun vriendschap zijn, zoals ze het zelf genoemd had.

Ja dit vond ik wel goed, maar het echte einde dus ongeveer de laatste minuut vatte ik niet zo op als jij beschrijft

2 likes

Ja zo vatte ik hem ook. Zo van het maakte niet meer uit wie er won of verloor in deze game, zij was uiteindelijk de echte verliezer aan het eind

Spoiler :roll_eyes:

2 likes

Aaahhh shit sorry, je hebt helemaal gelijk.

1 like

Ik vond Challengers ook heel goed, maar vatte het einde ook anders op. De mannen kwamen erachter dat hun vriendschap belangrijker is dan haar. En Tashi laat zien dat ze eigenlijk alleen houdt van mooi tennis.

1 like

Pfoe net naar back to black geweest maar ik vond hem echt niet goed. Echt niks was goed uitgewerkt en half afgeraffeld. De band met haar ouders, haar relatie, haar podium vrees, haar verslaving, de druk, de andere mentale problemen, de kinderwens. Echt zonde

2 likes

Omg ik was er ook net! Ik weet weinig van haar af en vond hem wel leuk, maar jouw reactie lees ik vaker op internet

Wat toevallig! Het stomme was dat ik wel super veel potentie in de film zag. Maar ze diepte het gewoon niet uit.
Hoezo had ze voorafgaand aan haar fame eigenlijk al wat alcoholproblemen? Hoezo was de band met haar oma zo sterk en was haar moeder nauwelijks in beeld (zowel
Letterlijk als figuurlijk). Dat podiumvrees, waar kwam dat vandaan, hoe ging ze ermee om, hoe ging haar omgeving daarmee om. Het proces van tóch glijden in die harddrugs verslaving, hoe kwam dat zo, terwijl ze eerst zo anti was. Waarom was die vader tegen afkicken? Hoe heeft ze vervolgens haar rehab periode ervaren? Wat deed de relatie met blake met haar, je zag dat deze turbulent was, maar wat deed het écht met haar? En wat was nu eigenlijk zijn rol: steunend of destructief.
En zo waren er eigenlijk 101 dingen die je heel mooi had kunnen belichten en filmisch had kunnen weg zetten. Maar alles was zo random en afgeraffeld en het deed haar als persoon en haar turbulente leven geen eer aan.

Even een spoiler voor de zekerheid