Het einde van call me by your name is heel mooi, tegen het einde aan zit ook mijn favoriete scene
Spoiler Call me by your name
Is het het gesprek met zijn vader? Echt een mooie scene
En die muziek van Sufjan Stevens er ook bij 🥹 Blijft één van m’n favo films
Denk ook niet dat je haar leven in 2 uur kan stoppen. Het was gewoon zo vaag in de film.
Echt perfecte muziek, zo goed
@Tilda ah jammer, is natuurlijk subjectief of je er wat bij voelt of dat je het een goede film vindt. Ik haalde er zelf uit dat zijn vader aangaf hoe mooi het was wat zij hadden, ookal is het een homoseksuele relatie (wat in die tijd helemaal gevoelig was en niet mocht), en dat hij zelf dichtbij kwam bij zo’n connectie, maar nooit durfde. Misschien doelde hij er zelfs op dat hij zelf ook wel homoseksueel/biseksueel is maar nooit eraan toe durfde te geven. Vond het gewoon mooi hoe hij alles verwoordde.
Eens! Had daarom bv heel erg 1 aspect uitgelicht. De film over Freddy Mercury greep me meer aan, of bv in een vergelijkbaar genre a star is Born
Jaaa mijne ook. Vind het wel echt een film voor een warme zwoele zomeravond, niet een film die je in de winter moet kijken haha
Ja ik had hetzelfde, vond het echt een saaie, trage en oppervlakkige film.
Hun relatie vond ik ook niet bijzonder en was vooral lust. Scene met die vader was wel mooi ja.
Net naar IF geweest. Leuke film om te kijken als je niet te veel na moet denken. Met een surprise Jimmy Stewart aan het begin (echt mijn favo klassieke acteur).
Maar omg waarom dacht ik de hele tijd dat Ryan Reynolds stiekem haar echte vader was die al die jaren als een creep bij haar oma woonde Slaat nergens op, I knooooow.
Ik heb zo’n mooie film gezien, Sir heet die. Heel goed geacteerd, hele mooie shots van de omgeving en het verhaal is heel rustig opgebouwd maar dat stoort helemaal niet. De film deed mij ook wel denken aan the lunchbox, ook een aanrader.
Hitman was grappig! En zelfs losjes gebaseerd op een waargebeurd persoon/verhaal!
Ik snapte echt niks van de trailer en moest het verhaal opzoeken omdat ik zo in de war was
Ik probeer altijd zo min mogelijk de trailers te kijken ivm de spoilers, maar met deze trailer was ik doodgegooid in de bios zelf! Ik snap wel wat je bedoeld, ik weet niet zo goed wát ik verwacht had, maar ik had wel andere verwachtingen na het zien van de trailer
Hahaha ja ik vroeg ook aan mn vriendin: waar gaat dit nou over???
Ga hem denk ik nog wel kijken
Omg ik dacht dat ik de enige was!
Ik snapte ook niet goed hoe iemand een fake hitman kon zijn, daar zat bij mij ook wel een deel van de onduidelijkheid op voorhand
Ik dacht steeds dat het een reclame was in de vorm van een nep trailer
De sfeer doet me een beetje denken aan Ryan Gosling’s rol in The Nice Guys die ik leuk vond dus wil deze ook wel zien.
Is Saltburn de moeite waard? Twijfel tussen die film en Fleabag weer bingen.
Mwah ik vond hem niet boeiend.
Hmmm dan ga ik Fleabag lekker bingen, ben ook wel in zo’n bui haha.