Ben net naar Club Zero geweest en het is de meest bizarre film die ik dit jaar al heb gezien denk ik. Over een vrouw die als lerares op een school leerlingen gaat rekruteren voor haar cult die eetstoornissen aanmoedigt
Gatver wat heb ik net hard gejankt bij All of us strangers. Vijf ballen
Madame Web een hoger cijfer dan Wonka?
Ik vond Madame Web beter dan verwacht. Niet goed, maar prima hersenloze film. Dakota Johnson was ook heerlijk cringy
Wonka vond ik gewoon irritant en echt niets leuk.
Ja heb hem op mubi gekeken!
Heb gisteren Godzilla Minus One gekeken, heerlijke film. Echt duidelijk beter dan de Amerikaanse versies.
Een leuke Nederlandse roadmovie (maar ik vind het ook wel feelgood) is Triq Salama. Staat op NPO start.
Die scène op de babyshower, ik cringede helemaal weg
Hahaa fantastisch toch.
Morgenavond ga ik naar sneak night film! Zin in
Ik ben net naar C’è ancora domani geweest. Ik vind het echt een aanrader en het is net anders dan je verwacht.
Nav je lijstje ben ik Twilight aan het herzien en ooooh zo cringy! Echt prachtig
“This is the skin of a killer”
Omg ik heb gisteren Mrs Harris Goes to Paris gekeken. Zo leuk! Echt een aanrader als je van 50s en mode houdt!
Ja he, echt zo’n feelgood film haha
Ik heb vanavond bad boys gezien, heb smakelijk gelachen en mark sloan zat er in (geen idee wat zijn echte naam is, haha. Leuk!
McSteamy
Cal Jacobs
(zijn personage in Euphoria, stuk minder aantrekkelijk dan McSteamy, rapist scumbag)
Oh god ja inderdaad
Heb eindelijk Dream Scenario kunnen zien, vond het echt zoveel beter dan verwacht. Enorm mee vermaakt.