Ik was vandaag naar longlegs en was echt zo teleurgesteld?? Even in een spoiler:
ik had soms echt het gevoel dat ik naar een parodie zat te kijken?? Vooral toen harker en haar supervisor in het donker naar dat huis van carrie anne camera gingen en het zo onweerde, echt are you kidding me :ââ) waarom gaan ze niet als normale mensen overdag daar naartoe?? Waarom vertelde harker niet dat ze een brief had gekregen van longlegs?? Vond het ook gewoon zo typisch dat er geen normaal mens in die hele film zat, behalve die twee fbi seniors (waarvan eentje dood gaat en de ander uiteindelijk zn gezin probeert te vermoorden maar ok), harker is een beetje raar, die moeder is een soort rare hoarder, nou ja longlegs is helemaal raar natuurlijk. Carrie anne was ook weird. Voor mn gevoel werd echt in iedere scene iedere truc gebruikt om een beetje suspense te creĂ«ren, werd er helemaal gek van. En ik las het hier al vaker, maar ik vond longlegs zelf ook veeeeeeel te overdreven (campy was wel een goed woord) voor de film.
Ik zag ergens in een post een lijstje van films waar dit op geinspireerd is, die films heb ik allemaal niet gezien, behalve silence of the lambs en ik vond sommige dingen daar wel veel van hebben. Die motvlinder die je onder die deur door zag kruipen, longlegs zelf, die bezwete lichtgrijze sweater waar je die fbi supervisor in zietâŠ
Vind het ook jammer dat dat satanistische helemaal niet goed uitgewerkt werd, dat had het verhaal nog wat sterker kunnen maken, nu was het een soort halve verklaring maar als ik het aan iemand uit zou moeten leggen zou me dat erg slecht lukken