Filmtopic #2

Ja we verschillen van mening dan. Die dochter kan echt nul acteren, nepo baby who. Ik vond de conversaties zijn gewoon raar, soms zo raar dat je denkt: is dit nou slapstick? En Josh was ook een teleurstelling.

Het plot heeft echt potentie maar dit slaat zo nergens op. Er zit nul spanning in het verhaal. Alles is een open deur.

1 like

Trap idd niet erg goed
 helaas, had me er ook op verheugd. Vond het alsnog wel vermakelijk maar ik ben blij dat ik een Pathe pas heb, en dat ik er geen geld aan heb uitgegeven.

1 like

Haha ja dat heb ik bij veel films. Ik vond hem alsnog op een zondagochtend prima vermakelijk. Zeker niet goed, maar soms heb ik gewoon zin in zo een film. Klopt geen hol van, moest alsnog lachen en ik heb blijkbaar een zwak voor Josh Hartnett.

3 likes

Het ontbreken van spanning ben ik helemaal met je eens idd, dat was er echt niet terwijl je dat wel verwacht nav de trailer.

Zoals hierboven ook wordt gezegd, als je een abonnement hebt is het prima vermakelijk om hier heen te gaan maar er speciaal voor betalen, nee :sweat_smile:

Dat PathĂ© pas verhaal heb ik ook wel bij veel films, bv twisters vond ik ook maar een matige film (acteerwerk erg slecht, visuels goed) maar wel vermakelijk. Veel films die ik met de PathĂ© pas kijk zijn “wel vermakelijk”. Ik vind inmiddels de reguliere ticketprijzen voor “wel vermakelijke films” te hoog. Want dan vind ik het niet meer vermakelijk en vooral zonde van mijn geld

2 likes

Ik vond hem ook wel hilarisch ja :rofl:

Ik ben wel benieuwd wat deadpool & wolverine zo goed maakt? Is het een aanrader voor in de bios? En is het goed te volgen als je weinig tot niets over wolverine en universum daarvan weet?

Lees jij eigenlijk ook die DC strips? Ik zag vandaag toevallig wonderwoman historia deel 1 tm 3 en die gaan zeker op mijn te lezen lijst, ziet er zo vet uit.

1 like

Noooooo. Je gaat wel echt wat missen

5 likes

Nee haha. Kijk, hij is wel vermakelijk want deadpool is gewoon een ontzettend grappig karakter maar ik zat echt 90% van de film ???

Maar fair enough, ik weet helemaal niks van niemand. Ik had puur en alleen deadpool 1&2 gezien

2 likes

Ah oké dan ga ik hem wel een keer thuis kijken. Vorig jaar had ik die film antman gezien en die was met vlagen ook zo vaag dat het bijna zonde was van het bioscoopkaartje.

1 like

Mijn vriend zei dat het te maken had met het feit dat deadpool van Fox naar Marvel is gegaan en dat er daarom opeens wel veel over universums etc gaat, omdat ze nu wel de rechten hebben.

1 like

Ik heb net It ends with us gekeken, heb gejankt jonge. Echt vond het een mooie emotionele film hoor đŸ„č beter dan ik had verwacht en ik vind ook beter dan het boek (niet zo moeilijk). Ja pff sorry ik vond het een mooie heftige film en ben wel onder de indruk

6 likes

Op mijn werk was dit boek een heel ding (ik werkte destijds met tienermeiden), maar heb uiteindelijk het boek zelf nooit gelezen.

Ik heb een pathepas samen met mijn vriend. Nu heb ik gezegd dat ik deze film graag wil zien omdat ik benieuwd ben waar de hype vandaan kwam, maar veinsde verder een beetje desinteresse omdat mijn vriend commentaar had op de trailer.

Biecht: ik wil deze film echt graag zien haha

2 likes

Omg neeeee deel 3? Die was zooo teleurstellend :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja die idd! Was zo vaag. @Neusklem dit klinkt al ingewikkeld.:face_with_spiral_eyes: Zodra ik hem heb gezien ergens dit jaar laat ik weten wat ik er van vond

1 like

Ik was vandaag naar longlegs en was echt zo teleurgesteld?? Even in een spoiler:

ik had soms echt het gevoel dat ik naar een parodie zat te kijken?? Vooral toen harker en haar supervisor in het donker naar dat huis van carrie anne camera gingen en het zo onweerde, echt are you kidding me :’’) waarom gaan ze niet als normale mensen overdag daar naartoe?? Waarom vertelde harker niet dat ze een brief had gekregen van longlegs?? Vond het ook gewoon zo typisch dat er geen normaal mens in die hele film zat, behalve die twee fbi seniors (waarvan eentje dood gaat en de ander uiteindelijk zn gezin probeert te vermoorden maar ok), harker is een beetje raar, die moeder is een soort rare hoarder, nou ja longlegs is helemaal raar natuurlijk. Carrie anne was ook weird. Voor mn gevoel werd echt in iedere scene iedere truc gebruikt om een beetje suspense te creĂ«ren, werd er helemaal gek van. En ik las het hier al vaker, maar ik vond longlegs zelf ook veeeeeeel te overdreven (campy was wel een goed woord) voor de film.

Ik zag ergens in een post een lijstje van films waar dit op geinspireerd is, die films heb ik allemaal niet gezien, behalve silence of the lambs en ik vond sommige dingen daar wel veel van hebben. Die motvlinder die je onder die deur door zag kruipen, longlegs zelf, die bezwete lichtgrijze sweater waar je die fbi supervisor in ziet

Vind het ook jammer dat dat satanistische helemaal niet goed uitgewerkt werd, dat had het verhaal nog wat sterker kunnen maken, nu was het een soort halve verklaring maar als ik het aan iemand uit zou moeten leggen zou me dat erg slecht lukken

4 likes

Door alle fluffy en kleurrijke promo op de socials dacht ik dat dit een romcom was en wilde ik er morgen heen. Maar nu wacht ik wel op de home-entertainment release. Ik heb de trailer verder niet gezien, maar wou er voor Rafael Soldani en Mona Lisa heen.

Is huiselijk geweld een groot thema in de film? Want als dat zo is, vind ik het vreemd dat er tijdens de premiere en pr ronde vooral over Lively’s haarproductenmerk en alcoholvrije gin gesproken, in plaats van voor organisaties die zich inzetten tegen huiselijk geweld. Als je dan toch zo een groot bereik hebt.

Het is het enige thema, maar dan met een Hallmark sausje. Ik heb ‘m vandaag gezien en was niet echt onder de indruk, maar ook niet verrast want ook niet anders dan ik had verwacht. Heel Amerikaans iig. Vind Blake Lively een mooie vrouw hoor, maar kreeg hier echt Bold and the Beautiful vibes van met die intense gepijnigde blikken en bepaalde maanjer van glimlachen (ik zie dan gewoon het script voor me: Lily smiles her special bright happy smile). Kan Blake niks aan doen overigens, doen ze ook bij acteurs als Austin Butler. Helemaal zo inzoomen op z’n spieren en intense broedende blik.

2 likes

Die kwam inmiddels bij mij ook voorbij! En de hele drama rondom de film ook.

Ben uiteindelijk naar Despicable Me 4 geweest.

Ik kon It Ends With Us niet helemaal afkijken en begrijp eerlijk gezegd de hype rondom Blake Lively niet, met name waarom zij gecast is voor de rol van Lily.

1 like