Die kwam inmiddels bij mij ook voorbij! En de hele drama rondom de film ook.
Ben uiteindelijk naar Despicable Me 4 geweest.

Die kwam inmiddels bij mij ook voorbij! En de hele drama rondom de film ook.
Ben uiteindelijk naar Despicable Me 4 geweest.
Ik kon It Ends With Us niet helemaal afkijken en begrijp eerlijk gezegd de hype rondom Blake Lively niet, met name waarom zij gecast is voor de rol van Lily.
Ik heb deze ook van de week gezien en vond het een mooie film! Dacht wel een paar keer al dat hij afgelopen was en dan ging het toch weer verder ![]()
Ik vond het uiteindelijk eigenlijk jammer dat ze toch gingen seksen. Denk dat de film sterker was geweest als ze dat niet hadden gedaan.
Wat vond je er slecht aan?
Omdat het zo slecht was?
Een vriend vraagt hoe de mishandelingen zijn weergegeven in de film, is het grafisch? En is er seksueel misbruik, nee toch? Hij heeft wat triggers nl
Ja er is seksueel misbruik. Er is ook consensual seks. Ze wordt van de trap geduwd en geslagen. En er is nog een vechtscĆØne tussen twee mannen.
Mijn pathe abbo (via ing actie) loopt over 2 weken af en ben nu al sad ![]()
Ik heb het geld er niet voor (over) om een regulier abbo te bestellen, maar het is altijd weer feest als ik hem wel heb! Ach des te blijer ben ik weer als de actie opnieuw online komt. En ondertusseb blijf ik dit topic lekker volgen want vind jullie recensies goud waard en een goede voorspeller voor wanneer ik een film wel of niet leuk ga vinden
De film laat veel details uit het boek weg, waardoor het verhaal best voorspelbaar is geworden. Ik miste character development. Het boek vond ik super emotioneel, maar de film helemaal niet. Ook had ik het gevoel dat de personages in het boek jonger waren dan de acteurs die ze voor de film hebben gekozen, wat het minder geloofwaardig maakte.
@Banananana
Ze lieten alle abuse van Ryle zien, maar het laatste incident is aangepast. Ze lieten nauwelijks de mishandeling van de vader tegenover de moeder zien of de relatie tussen Lily en haar moeder.
Ik heb Mommy gekeken via Mubi. Een hele mooie film, wel flink gehuild op het einde. Denk dat ik er gevoelig voor was, het is wel echt een mubi aanrader!
Perfect Days is ook een aanrader. Hele fijne film om naar te kijken met weinig dialoog en veel mooie beelden.
Er zijn zo weinig goede romantische films op streamingdiensten beschikbaar 
 vreselijk
Aanraders zijn welkom. Mijn favorieten;
PS I love you, the ugly truth, crazy stupid love, me before you.
Ik heb voor mijn gevoel alles al gezien⦠la la land, notting hill, die films met tom hanks, de films met meg ryan. How to lose a guy in 10 days is ook fantastisch. The holiday met cameron diaz ook leuk. Nou noem het maar op en vgm heb ik t al wel gezienš
Heb je Love at first sight (Netflix) al gezien? Keek ik begin dit jaar met de verwachting dat hij slecht zou zijn, maar ik vond hem verrassend leuk en beter dan verwacht! Misschien niet het niveau van de klassiekers die je noemt maar wel vermakelijk.
Man up is leuks, staat op NLziet.
De French Kiss ken je al denk ik? Anders staat die nog op prime.
Wimbledon is ook al te oud zeker? Is te zien via film1 of pluspakket kpn
Oh en op oa prime staat Long shot! Die is ook heel erg leuk
Crazy rich asians
Op Disney+ : While You Were Sleeping, Rye Lane, Fire Island en Just Wright
Op Prime: The hating game, red white & royal blue, upgraded en can you keep a secret.
Niet allemaal even goed, maar wel entertaining
Thanks iedereen! Sommigen al gezien, maar de rest eens opzoeken.
Deze net halverwege afgezet helaas 
 dat inspireerde mijn post
Zijn niet allemaal top films of klassiekers, maar deze romantische films vond ik ook leuk.
Netflix: Look both ways, Purple hearts, Age of adeline.
Primevideo: Easy A en Emma
Look both ways en emma nog niet gezien, de rest wel! Ik houd wel van anya taylor joy dus klinkt goed
Ik zit ook te wachten op de perfecte, zoete romantische film waar mijn glazuur van gaat springen. Ben denk ik te veeleisend ![]()
Blue valentine (op prime zie ik).
Wow hoe heb ik deze nog niet gezien. Met Ryan Gosling ook nog!! Thanks
Ja meest hotte ryan gosling
En michelle williams ook niet mis haha.