Ooooh wat is the Fall Guy een leuke film zeg! De twee uur vlogen voorbij. En de chemie tussen Emily Blunt en Ryan Gosling is fantastisch. Heerlijke film.
Jonge twilight is echt slecht
Nee!!!
Oh man, ik heb Longlegs gezien en ik vond 'm dus echt best wel eng, haha. Had gehoopt dat ie meer thriller-horror was dan echt horror-horror maar heb oprecht een paar keer met mijn handen voor mân ogen gezeten. Nu ben ik ook wel een beetje een watje en schrik ik heel snel maar pfoe, moet er nog steeds van bijkomen.
Gisteren heb ik Janet Planet gezien, die vond ik heel mooi. We hadden een versie zonder ondertiteling maar er wordt eigenlijk maar heel weinig gezegd in deze film. Vooral echt genoten van de hele sfeer van saaie zomervakanties in een boshuis in de jaren 90 en Julianne Nicholson en Zoe Ziegler (zo jong!).
Inside out was zo leuk
En ik ben vandaag ook naar deadpool geweest. Ik ben totaal niet van die avengers/marvel achtige films & ik vond dat in deel 1&2 ook wel meevallen! Toen vond ik hem vooral ook erg grappig. Maar amai, deel 3 is echt volle bak marvel gewoon! Ik snapte er helemaal niks van. Allemaal in tijdlijnen reizen, random figuren die me totaal niks zeiden. Ik wist niet wie nu goed of wie nu slecht was. De film had een totaal andere draai gekregen. Desalniettemin, in grote lijnen kon ik het verhaal wel volgen en heb ik wel ontzettend veel gelachen ook
Ik heb nu ook Speak No Evil gezien en ben superbenieuwd naar de remake! Vond deze echt al goed/leuk. Top prestatie van de NLse acteur hoor, heb me ook kapotgslChdn om hem.
Ik heb Dogtooth gezien om me toch wat meer te verdiepen in de films van Yorgos Lanthimos. Maar bij elke film die ik van hem zie blijf ik vertwijfeld achter. De concepten zijn origineel, ik hou ook wel van de absurditeit, de verhalen hebben de potentie om heel interessant zijn, ze zijn vaak mooi in beeld gebracht maar het is vaak zo pervers dat ik het gewoon onprettig vind om naar te kijken. En misschien is dat ook wel weer de kunst van zijn films maar voor mij gaat het wat te ver. Ik had dat gevoel in ieder geval bij deze film en ook bij Poor Things. Kinds of Kindness moet ik nog zien, ik hoop dat daar minder incest, pedofilie en seksueel misbruik in zit.
Nou niet naar trap gaan. Tenzij je je tijd wil verdoen. In geen tijden zoân slechte film gezien
Wat jammer! Ik had de trailer gezien al en verheugde me er echt op om die te gaan zien
Ja was het echt zo slecht? Vond de trailer al behoorlijk middelmatig overkomen, maar gek genoeg ben ik dan toch nieuwsgierig haha
Het is geen âgoeieâ film en redelijk voorspelbaar, maar ik vond hem best vermakelijk! Er zit ook wat origineels aan, de gesprekken voelen best raar (op een goede creepy manier) aan door het camerawerk.
En vind het wel grappig dat de regisseur en zijn dochter zelf een rol spelen in de film.
Ja we verschillen van mening dan. Die dochter kan echt nul acteren, nepo baby who. Ik vond de conversaties zijn gewoon raar, soms zo raar dat je denkt: is dit nou slapstick? En Josh was ook een teleurstelling.
Het plot heeft echt potentie maar dit slaat zo nergens op. Er zit nul spanning in het verhaal. Alles is een open deur.
Trap idd niet erg goed⊠helaas, had me er ook op verheugd. Vond het alsnog wel vermakelijk maar ik ben blij dat ik een Pathe pas heb, en dat ik er geen geld aan heb uitgegeven.
Haha ja dat heb ik bij veel films. Ik vond hem alsnog op een zondagochtend prima vermakelijk. Zeker niet goed, maar soms heb ik gewoon zin in zo een film. Klopt geen hol van, moest alsnog lachen en ik heb blijkbaar een zwak voor Josh Hartnett.
Het ontbreken van spanning ben ik helemaal met je eens idd, dat was er echt niet terwijl je dat wel verwacht nav de trailer.
Zoals hierboven ook wordt gezegd, als je een abonnement hebt is het prima vermakelijk om hier heen te gaan maar er speciaal voor betalen, nee
Dat PathĂ© pas verhaal heb ik ook wel bij veel films, bv twisters vond ik ook maar een matige film (acteerwerk erg slecht, visuels goed) maar wel vermakelijk. Veel films die ik met de PathĂ© pas kijk zijn âwel vermakelijkâ. Ik vind inmiddels de reguliere ticketprijzen voor âwel vermakelijke filmsâ te hoog. Want dan vind ik het niet meer vermakelijk en vooral zonde van mijn geld
Ik vond hem ook wel hilarisch ja
Ik ben wel benieuwd wat deadpool & wolverine zo goed maakt? Is het een aanrader voor in de bios? En is het goed te volgen als je weinig tot niets over wolverine en universum daarvan weet?
Lees jij eigenlijk ook die DC strips? Ik zag vandaag toevallig wonderwoman historia deel 1 tm 3 en die gaan zeker op mijn te lezen lijst, ziet er zo vet uit.
Noooooo. Je gaat wel echt wat missen
Nee haha. Kijk, hij is wel vermakelijk want deadpool is gewoon een ontzettend grappig karakter maar ik zat echt 90% van de film ???
Maar fair enough, ik weet helemaal niks van niemand. Ik had puur en alleen deadpool 1&2 gezien