Heb je verfilmingen van Nicholas Sparks al gezien naast The Notebook? Ik vind bijv. The Last Song en The Longest Ride ook leuk (Disney). The Choice ook maar die staat voor zover ik kan zien niet op een streamingsdienst atm. Verder Friends with Benefitss (Prime/Netflix), The Proposal (Disney), Age of Adeline (Netflix). Wat is dan liefde? vond ik ook erg leuk voor een Nederlandse romcom en met kerst Holidate (al is deze eigenlijk niet alléén kerstig en ook wel gericht op andere feestdagen)
En Wimbledon en Leap Year? Staan beide op prime. Leuke luchtige romcoms
Gisteren naar Peak Season geweest met een vriendin. Vond m mooi! Ook fijn dat het einde niet cliche was en nog wat aan de verbeelding over liet.
Ik heb Babes gezien en was verbaasd over de recensies op Letterboxd. Had verwacht dat iedereen dit gewoon een slechte film zou vinden maar sommige mensen vonden het oprecht goed? De vriendin die naast me zat zei dat ze me echt heel vaak hoorde zuchten, haha.
Haha iemand toevallig naar Borderlands geweest?
Mijn vriend en ik snapten 1 ding niet, althans, we hebben het idee dat dit mogelijk een fout in de film is geweest: in de film gaan ze opzoek naar 2 sleutels, uiteindelijk om zichzelf te activeren gebruikt ze maar 1 sleutel. Hebben wij gemist waarvoor die 2e is gebruikt of zijn ze die gewoon vergeten in de film te stoppen?
Ik heb ‘m niet gezien maar hij heeft een 4.3 op imdb dus er zitten vast fouten in ja want dat is wel echt een hele slechte score
Ik zag het ja haha! Er is super veel commentaar op gekomen ook. Ik zag ook een tiktok (dit was me zelf niet opgevallen) dat er een put deksel geopend werd & dat gewoon iemand van de productie zichtbaar was die dat deed.
De fout die ik mogelijk gezien heb, krijg ik niet gevonden op internet omdat ik heel veel hits krijg op die games dan
Ik vind het grappig dat niemand van de acteurs die film promoot. Die hebben er ook geen vertrouwen in
Gisteren naar It Ends With Us geweest. Ik vond het wel een goede film?
Ik vond het ook een goede film! Heb het boek niet gelezen, dus dat verklaart misschien veel. Ik geloofde eerst namelijk helemaal dat het een ongeluk was door hoe het werd neergezet en dacht een hele tijd; hij mishandelde haar toch ook? Vond die scene op het einde na de geboorte ook zo mooi en waardevol. Dus wel goed gedaan! Zag dat het boek een vervolg heeft dus hoop stiekem dat de film dat ook ooit krijgt.
Ja, ik dacht ook dat het zou beginnen met een ongeluk en dan een paar dagen later zou escaleren. Dus ik was ook verbaasd.
Biecht: ik ga nu ook het boek kopen, want ben wel benieuwd.
Haha klopt!! Heb alleen de dutch giant de film zien promoten
Afgelopen weekend Coraline gezien in de bioscoop. Het was opnieuw in de bios vanwege het 15 jarig jubileum. Ik had de film nog nooit gezien en geen idee waar het over ging. En ondanks dat het geschikt was voor een iedereen vanaf 9 jaar, vond ik de film op momenten echt supereng. Supermooi, maar ook eng. Misschien juist omdat de film met poppen gemaakt is en ik nooit enge films kijk.
Er was daarna ook een documentaire filmpje op zich wel interessant, maar om daar zou ik geen geld voor betalen.
Ik vond deze film zo creepy! Echt nachtmerries over gehad
Oh, ik ben gelukkig niet de enige die de film creepy vindt. (ja, ik weet het je bent nooit de enige…)
Maar gelukkig tot nu toe geen nachtmerries over gehad.
Ik ook! Ben net geweest. En ook qua laten zien hoe partnergeweld eruit kan zien ipv ‘stereotype’ wat vaker gebeurt. Zaten ook jonge meisjes in de zaal en denk dat zo’n film ook meer inzicht geeft en krachtige boodschap op het einde.
Ik ben vandaag naar l’amour et les forêts geweest, gaat over een toxic relatie met een manipulatieve en narcistische man. Ik vond de film heel beklemmend, op een positieve manier. Ik zat er helemaal in. Ik ging ook met 0,0 verwachtingen, dat werkt toch altijd wel goed hè
Ik ben naar blink twice geweest. Hele aparte film, wel leuk
Net de Japanse film Belle gezien. Heel mooi gemaakt waarbij de virtuele wereld fantastisch is vormgegeven. Ik las dat het door een architect is ontworpen. Gebeurt dat vaker? Wel heel gaaf bedacht allemaal. Het verhaal begint wel goed maar het einde vind ik matig. hoe kon ze ineens dat liedje horen tussen al die berichten in? En hoezo was ze zo snel in tokio of waar het ook maar is dat die jongens wonen. Het leek ook alsof er amper tijd voorbij was gegaan toen ze die jongens tegen kwam. Ik snap ook niks can de leeftijden. Zij schijnt 17 te zijn maar lijkt veel jonger en het beest en dje jongen zijn kinderen maar hoe oud? En hoezo werd dat beest beschermd dooe allemaal ai dingen? En dat kasteel had iedereen een soort woonruimte daar? Ik heb nog veel meer vragen en vond het soms erg onlogisch.
Ik wil die echt snel zien!! Vond de trailer interessant
Het is even geleden dat ik de hem heb gezien, maar veel is symbolisch/anime logica.
Maar
Suzu heeft zo een sterke connectie met het lied dat ze het kon onderscheiden.
Volgens mij werd het Beest bewaakt om zijn identiteit en verblijfplaats te verbergen en het kasteel / virtuele ruimte staat weer voor de isolatie van het Beest.
Voor zover ik weet zijn het allemaal 12 - 17 tieners.