Er zijn zo weinig goede romantische films op streamingdiensten beschikbaar vreselijk
Aanraders zijn welkom. Mijn favorieten;
PS I love you, the ugly truth, crazy stupid love, me before you.
Ik heb voor mijn gevoel alles al gezien⦠la la land, notting hill, die films met tom hanks, de films met meg ryan. How to lose a guy in 10 days is ook fantastisch. The holiday met cameron diaz ook leuk. Nou noem het maar op en vgm heb ik t al wel gezienš
Heb je Love at first sight (Netflix) al gezien? Keek ik begin dit jaar met de verwachting dat hij slecht zou zijn, maar ik vond hem verrassend leuk en beter dan verwacht! Misschien niet het niveau van de klassiekers die je noemt maar wel vermakelijk.
Man up is leuks, staat op NLziet.
De French Kiss ken je al denk ik? Anders staat die nog op prime.
Wimbledon is ook al te oud zeker? Is te zien via film1 of pluspakket kpn
Oh en op oa prime staat Long shot! Die is ook heel erg leuk
Crazy rich asians
Op Disney+ : While You Were Sleeping, Rye Lane, Fire Island en Just Wright
Op Prime: The hating game, red white & royal blue, upgraded en can you keep a secret.
Niet allemaal even goed, maar wel entertaining
Thanks iedereen! Sommigen al gezien, maar de rest eens opzoeken.
Deze net halverwege afgezet helaas dat inspireerde mijn post
Zijn niet allemaal top films of klassiekers, maar deze romantische films vond ik ook leuk.
Netflix: Look both ways, Purple hearts, Age of adeline.
Primevideo: Easy A en Emma
Look both ways en emma nog niet gezien, de rest wel! Ik houd wel van anya taylor joy dus klinkt goed
Ik zit ook te wachten op de perfecte, zoete romantische film waar mijn glazuur van gaat springen. Ben denk ik te veeleisend
Blue valentine (op prime zie ik).
Wow hoe heb ik deze nog niet gezien. Met Ryan Gosling ook nog!! Thanks
Ja meest hotte ryan gosling
En michelle williams ook niet mis haha.
About time heb je wel al gezien lijkt me he?
while you were sleeping, the lake house, sliding doors, the terminal (wel met Tom Hanks, dus waarschijnlijk al gezien), Julie & Julia, Little Women (1994), before sunrise, Sense & Sensibility. Deze heb ik het laatste halfjaar allemaal nog gezien, ik weet niet of het nu nog beschikbaar is op een streamingdienst.
Toevallig heb ik er een hoop gekeken pas en degenen die ik leuk vond waren tot nu toe: Man Up, Going The Distance, Plus One. De rest vond ik ook slecht (Love At First Sight, Fire Island etc niet mijn ding).
About Time is ook erg goed, een van mijn favo.
Nog wat toevoegingen: Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, Her, Me Before You, Love Rosie, Midnight in Paris, The Vow
Die laatste rij allemaal al wel gezien! Midnight in paris lang geleden dus herinner ik me niet echt meer. About time ofc ook al!
Maaarrr staan nog wel een paar tussen waarvan ik denk ja kan ik bekijken
Vond jij red white & royal blue romantisch? Ik vond het fijn dat er wat meer gebeurde, maar het was zooo cringe! Met als toppunt dat de rijke jongen tijden de eerste keer seks een ketting om zijn nek had met zijn sleutel van zijn vakantie huis is Aspen die ketting hing echt zo naar beneden toen hij op hem lag. Echt vreselijk
Edit:
Ik zou het als romantisch categoriseren, hoewel het romantische gedeelte een beetje gehaast was, waardoor het misschien meer in de categorie rom-com valt.
De meeste romantische zijn vaak wat cringe, dus ik vind het niet zo storend in dit genre.
Het is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, maar ik vond blue valentine niet echt een film om lekker bij weg te zwijmelen. Eerder verdrietig en deprimerend
Oh
Nou, wil hem alsnog wel zien! Maar goed om mijn verwachtingen bij te stellen.
Ps I love you is ook heartbreaking maar wel een vanmijn faves, net zoals me before you
Dramatische romance is ook goed!
Nee blue valentine is echt een depri film en laat je juist minder geloven in liefde hahaha en heel anders dan PS i love you! Alnog een aanrader, maar niet helemaal vergelijkbaar met de andere films.