Filmtopic #2

4 likes

Screenshot_38
Screenshot_37
Screenshot_36
Screenshot_35
Screenshot_34
Screenshot_33
Screenshot_32
Screenshot_31
Screenshot_30
Screenshot_29
Screenshot_28
Screenshot_27
ook voor mij meh maand

5 likes

Van alles en nog wat deze maand! Zeeer gecharmeerd van Fresh (staat op Disney), echt een film in mijn straatje! Blink Twice en Alien: Romulus erg van genoten in de bioscoop.

Moonlight heb ik in een buitenbioscoop gekeken, erg mooi.
Twee oudere films die ik erg kon waarderen: Office Space (nog steeds behoorlijk herkenbaar ook al is hij uit '99!) en Deja Vu, zit leuk in elkaar!

8 likes

Leuk om iedereens overzichten te zien! Ik was op vakantie en was ook nog een serie aan het kijken dus ik heb deze maand 0 films gezien :cry: Ik loop ook echt enorm achter wat nieuwe films betreft dus wil deze maand in ieder geval Maxxxine, Kinds of Kindness, Love Lies Bleeding en Challengers proberen te kijken

7 likes

500 days of summer is wel een aanrader? Ik heb de dvd hier liggen en al eens begonnen maar vond er niks aan. Maar anders toch weer x proberen

@Dazed naar love lies bleeding ben ik zo benieuwd

1 like

Jaa ik ook! Volgens mij is het helemaal mijn straatje maar ik probeer niet te hoge verwachtingen te hebben zodat er minder kans is dat ie tegenvalt haha

2 likes

Dat heb ik ook al haha. En ik zag net op picl dar je daar nog 7 dagen de film Orlando kan streamen. Die was digitaal gerestaureerd. Ik had die hele film in de bios gemist maar misschien dat ik die nog wel even kan gaan kijken.

1 like

Ik heb gisteren The Watchers gekeken op HBO. Maar omg wat een slechte film. Zat vol plotholes.

Ik ben hier heel benieuwd naar! Ik heb een tijdje het boek gelezen met mijn boekenclub dus ben heel benieuwd wat er dan allemaal is weggelaten tov het boek. Alhoewel het boek ook plotholes bevatte (maar geen storende hoeveelheid).

Ja ik had lage verwachtingen, maar vond 500 days of summer echt verrassend leuk! Muziek vond ik top en toffe cast.

3 likes

Ik vond die wel heel goed, had hem een 8 gegeven.
Love lies bleeding vond ik wel ok, maar het einde is erg raar haha

1 like

Ik heb hem afgekeken destijds omdat ik niet graag films halverwege afbreek, maar ik vond het een draak van een film. :smiling_face_with_tear: Geen aanrader wat mij betreft.

2 likes

Ja had op reddit gelezen dat sommige dingen uit het boek heel anders waren dan in de film en dan op een debiele manier.

The sneak night was “the substance”.
Demi Moore neemt - nadat ze als oude celebrity is afgeserveerd - een middel waardoor ze om de week een betere, jongere, perfectere versie van zichzelf is.

Bij het scannen van de tickets kregen we al de waarschuwing: “hij is misschien wel een beetje heftig”

En dat was hij zeker :hot_face:

Het eerste gedeelte was vooral een film met een goed verhaal en 1 smerige scène. Maar gaandeweg de film wordt hij steeds absurdistischer en goorder. Ze doen er echt alles aan om je te triggeren. Maar in zijn absurdistischheid is hij met momenten ook wel weer grappig juist.

TW: niet naar toe gaan als je een naaldenfobie hebt, ze laten tot in detail injecteren zien

Vind ik hem slecht? Nee niet perse
Vind ik hem goed? Nee ook niet perse
Vooral een film die door zijn absurdisme je bij blijft. Voor mij een beetje dezelfde vibe als midsomnar, maar dan met een betere boodschap

2 likes

Tip voor een Pathé Unlimited abbonement! Je betaalt voor de eerste 4 maanden in totaal €46 ipv €92. Vaak zijn dit soort acties in de zomermaanden, als er helemaal niet zoveel films uitkomen, maar dit is een veel gunstigere periode (tot eind dit jaar te verzilveren).

10 likes

Wooow wat een mega fijne tip dit, dankjewel voor het delen!

1 like

Ik hoopte het dat ook toepasbaar zou zijn op bestaande Pathé Unlimited abonnementen, maar helaas.

1 like

Oh yes, mijn kaartjes van de vorige ronde zijn net op en ik weiger pertinent om 16 euro te betalen voor een kaartje :clap:

3 likes

Een andere tip, misschien alom bekend hoor, maar via ING Rentepunten kan je ook korting ‘kopen’ op je Pathé-kaartjes. Volgens mij staat deze aanbieding er vrijwel altijd in en het is erg makkelijk te verzilveren. Je krijgt een code die je in de app moet invullen als je een ticket koopt. Scheelt vaak zo’n 5 euro per kaartje!

2 likes

Ik heb de trailer even opnieuw gekeken, die is niet perse heel representatief haha. Verhaaltechnisch wel, maar de film is veel goorder dan de trailer doet vermoeden