Ik heb gisteren The Watchers gekeken op HBO. Maar omg wat een slechte film. Zat vol plotholes.
Ik ben hier heel benieuwd naar! Ik heb een tijdje het boek gelezen met mijn boekenclub dus ben heel benieuwd wat er dan allemaal is weggelaten tov het boek. Alhoewel het boek ook plotholes bevatte (maar geen storende hoeveelheid).
Ja ik had lage verwachtingen, maar vond 500 days of summer echt verrassend leuk! Muziek vond ik top en toffe cast.
Ik vond die wel heel goed, had hem een 8 gegeven.
Love lies bleeding vond ik wel ok, maar het einde is erg raar haha
Ik heb hem afgekeken destijds omdat ik niet graag films halverwege afbreek, maar ik vond het een draak van een film.
Geen aanrader wat mij betreft.
Ja had op reddit gelezen dat sommige dingen uit het boek heel anders waren dan in de film en dan op een debiele manier.
The sneak night was âthe substanceâ.
Demi Moore neemt - nadat ze als oude celebrity is afgeserveerd - een middel waardoor ze om de week een betere, jongere, perfectere versie van zichzelf is.
Bij het scannen van de tickets kregen we al de waarschuwing: âhij is misschien wel een beetje heftigâ
En dat was hij zeker ![]()
Het eerste gedeelte was vooral een film met een goed verhaal en 1 smerige scĂšne. Maar gaandeweg de film wordt hij steeds absurdistischer en goorder. Ze doen er echt alles aan om je te triggeren. Maar in zijn absurdistischheid is hij met momenten ook wel weer grappig juist.
TW: niet naar toe gaan als je een naaldenfobie hebt, ze laten tot in detail injecteren zien
Vind ik hem slecht? Nee niet perse
Vind ik hem goed? Nee ook niet perse
Vooral een film die door zijn absurdisme je bij blijft. Voor mij een beetje dezelfde vibe als midsomnar, maar dan met een betere boodschap
Tip voor een PathĂ© Unlimited abbonement! Je betaalt voor de eerste 4 maanden in totaal âŹ46 ipv âŹ92. Vaak zijn dit soort acties in de zomermaanden, als er helemaal niet zoveel films uitkomen, maar dit is een veel gunstigere periode (tot eind dit jaar te verzilveren).
Wooow wat een mega fijne tip dit, dankjewel voor het delen!
Ik hoopte het dat ook toepasbaar zou zijn op bestaande Pathé Unlimited abonnementen, maar helaas.
Oh yes, mijn kaartjes van de vorige ronde zijn net op en ik weiger pertinent om 16 euro te betalen voor een kaartje ![]()
Een andere tip, misschien alom bekend hoor, maar via ING Rentepunten kan je ook korting âkopenâ op je PathĂ©-kaartjes. Volgens mij staat deze aanbieding er vrijwel altijd in en het is erg makkelijk te verzilveren. Je krijgt een code die je in de app moet invullen als je een ticket koopt. Scheelt vaak zoân 5 euro per kaartje!
Ik heb de trailer even opnieuw gekeken, die is niet perse heel representatief haha. Verhaaltechnisch wel, maar de film is veel goorder dan de trailer doet vermoeden
Net naar Beetlejuice Beetlejuice geweest. Het is een vermakelijke film, dat je ook kunt zien zonder dat je de eerste film hebt gezien. Het tempo in de film zit er goed in, waardoor het geen lange zit wordt. Vooral Louis Theroux en Willem Dafoe goed. Die hadden echt lol erin
Enige moeite heb ik met de cgi effecten. Ik vind cgi effecten heel snel nep uit zien in films en dat was hier ook
spoiler-ish
Ik kon echt wel met 1-2 minder villains. Je voelde bij geen enkele van de drie (ex, spook en verloofde) dat ze echt een bedreiging vormde voor Lydia en haar dochter. Daarnaast waren ze wel heel makkelijk te verslaan.
Vooral de ex van Beetlejuice konden ze schrappen
En ik wou meer screentime voor de pastoor
Ik was even heel erg in de war ![]()
Louis Theroux:
Justin Theroux (die dus in de film zit):
Ben heel benieuwd naar de film, heb het origineel (eerste deel?) vroeger echt vaak gezien!
Volgens mij zitten er best wel wat easter eggs on voor wie het eerste deel heeft gezien.
Het helpt ook niet echt dat ze dezelfde achternaam hebben. Maar ik bedoel Jennifer Anistons ex
Louis is de neef van Justin
Voortaan noem ik de een documentaireman/ my money donât jiggle jiggle en de ander Jennifer Anistonsâ ex
Heeft iemand hier die loverboys film gezien?
Nee, jij wel? Ik heb sinds kort een bioscoop abo. Zou normaal niet naar dit genre gaan, maar nu ik een abo heb wil ik het best proberen. De bios zit elke keer alleen helemaal vol bij die film? Het is wel een kleine zaal, maar vraag me af wat er zo goed aan is haha